(1) Μέτρηση εσωτερικού θορύβου, η οποία διενεργήθηκε το 2016 σε μέγεθος 245/45 R19 σε KIA Cadenza. Το επίπεδο θορύβου μετρήθηκε σε εύρος «170-230Hz». Τα αποτελέσματα ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με το όχημα, την γκάμα και τις διαστάσεις των ελαστικών, την ταχύτητα και τις συνθήκες του οδοστρώματος.
(2) Η κατηγορία ελαστικών MICHELIN e.PRIMACY ορίζεται ως ένα από τα καλοκαιρινά premium ελαστικά, όπως αυτά των εταιρειών CONTINENTAL, GOODYEAR, BRIDGESTONE, PIRELLI, DUNLOP, τα οποία δεν έχουν σχεδιαστεί για πρώτη τοποθέτηση (δηλαδή δεν έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τους κατασκευαστές αυτοκινήτου), αλλά αφορούν ελαστικά αντικατάστασης.
(3) - Εσωτερική μελέτη αντίστασης κύλισης που διενεργήθηκε τον 10/2020, σε διαστάσεις 255/45 R19, συγκρίνοντας το MICHELIN Pilot Sport EV (6,7kg/t) με το MICHELIN Pilot Sport 4 SUV (8,8kg/t). Για ηλεκτρικό όχημα μάζας 2.151 kg, με αυτονομία 540 χλμ., αυτή η διαφορά 2,1 kg/t οδηγεί σε κέρδος αυτονομίας άνω των 60 χλμ., ή περισσότερο από το 10% της αρχικής αυτονομίας.
(2) - Αυξημένη αυτονομία μπαταρίας ηλεκτρικού οχήματος και μείωση εκπομπών CO2. - Αν είναι καινούριο, το MICHELIN e.PRIMACY παρουσιάζει αντίσταση κύλισης 2kg/t κατά μέσο όρο, πιο χαμηλή από τους ανταγωνιστές του, το οποίο ισοδυναμεί σε μειωμένη κατανάλωση καυσίμων έως 0,21l/100km, το οποίο ισοδυναμεί σε μείωση των εκπομπών του CO2 έως και 5g για ένα VW Golf 7 1.5 TSI ή ισοδυναμεί με έως και 7% περισσότερη αυτονομία για ένα VW e.Golf.