24 hours of Le Mans

Τεχνικές πληροφορίες και ορισμοί

Μπορώ να πάω σε ελαστικό χαμηλότερης ταχύτητας από αυτό που ήταν στο όχημα;

Συνιστάται η βαθμολογία ταχύτητας μεγέθους ελαστικού αντικατάστασης να είναι ίση ή μεγαλύτερη από αυτή του O.E. βαθμολογία ταχύτητας μεγέθους ελαστικού. Εάν επιλεγεί ένα ελαστικό χαμηλότερης ταχύτητας, τότε η τελική ταχύτητα του οχήματος περιορίζεται σε αυτήν της χαμηλότερης ταχύτητας που έχει επιλεγεί. Ο πελάτης πρέπει να ενημερωθεί για τον νέο περιορισμό ταχύτητας. Είναι αρκετά σύνηθες και επιτρεπτό κατά τη χειμερινή οδήγηση να χρησιμοποιείτε χειμερινό ελαστικό με μικρότερη ονομαστική ταχύτητα από το O.E. λάστιχο. Και πάλι ο πελάτης πρέπει να ενημερωθεί, όπως προαναφέρθηκε.

Πώς μπορώ να προσδιορίσω εάν η τρέχουσα ζάντα μου είναι εγκεκριμένη για τα ελαστικά σας;

Το εύρος του πλάτους της ζάντας είναι εξαιρετικά σημαντικό. Αυτή η σειρά αντιπροσωπεύει τα κατάλληλα πλάτη στεφάνης που θα βοηθήσουν το συγκρότημα ελαστικού/τροχού να ικανοποιήσει τις δυνατότητές του. Για να επιτύχετε την καλύτερη ισορροπία μεταξύ οδήγησης, χειρισμού και φθοράς του πέλματος, επιλέξτε ένα πλάτος ζάντας στη μέση της σειράς του κατασκευαστή.

Για να βελτιώσετε την πρόσφυση στις στροφές και την απόκριση του τιμονιού, επιλέξτε μια ζάντα στο μέγιστο συνιστώμενο πλάτος ή κοντά. Όσο μεγαλύτερο είναι το πλάτος της ζάντας, τόσο πιο ίσιο είναι το πλευρικό τοίχωμα και τόσο πιο γρήγορη είναι η απόκριση του τιμονιού. Αντίθετα, η χρήση ενός πλάτους ζάντας στο χαμηλό άκρο της σειράς θα προκαλέσει το ελαστικό να φουσκώσει ή να κυρτώσει προς τα έξω, επιβραδύνοντας την απόκριση του τιμονιού.

Ανατρέξτε στην ιστοσελίδα μας για προδιαγραφές ελαστικών.

Πώς διαβάζω το πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού μου;

Η πλευρά ενός ελαστικού περιέχει πληροφορίες που απαιτούνται για την ασφάλειά σας και του πελάτη σας. Η δυνατότητα ανάγνωσης των σημάνσεων των πλευρικών τοιχωμάτων θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα την απόδοση κάθε ελαστικού. Θα σας παρέχει επίσης πληροφορίες κατά την τοποθέτηση και το σέρβις του ελαστικού.

Πόσο φορτίο/βάρος μπορεί να μεταφέρει το ελαστικό μου;

Μην υπερβαίνετε ποτέ τα όρια φόρτωσης που είναι διαμορφωμένα στο πλευρικό τοίχωμα των ελαστικών ή το μέγιστο όριο φορτίου άξονα του οχήματος, όπως φαίνεται στην πινακίδα του ελαστικού του οχήματος, όποιο είναι μικρότερο. Η υπερφόρτωση δημιουργεί υπερβολική θερμότητα στο ελαστικό και μπορεί να οδηγήσει σε αστοχία.

Τι είναι τα ελαστικά μηδενικής πίεσης;

Τα ελαστικά μηδενικής πίεσης είναι σχεδιασμένα να λειτουργούν για περιορισμένο χρονικό διάστημα με μικρή ή καθόλου πίεση αέρα χωρίς να προκαλούν ζημιά στο περίβλημα του ελαστικού. Προκειμένου να πραγματοποιηθούν τα οφέλη της μηδενικής πίεσης, τα ελαστικά πρέπει να τοποθετηθούν σε κατάλληλους τροχούς και οι τροχοί πρέπει να είναι εξοπλισμένοι με ένα λειτουργικό, εγκεκριμένο από τη Michelin σύστημα προειδοποίησης χαμηλής πίεσης αέρα ελαστικών.

Ποιες οδηγίες πρέπει να ακολουθήσω όταν αναμιγνύω ελαστικά σε οχήματα 4WD;

Εάν δεν εμφανίζονται οδηγίες για την ανάμειξη ελαστικών στο εγχειρίδιο κατόχου του οχήματος, ακολουθήστε τις ακόλουθες οδηγίες:

  • Μην ανακατεύετε μεγέθη. Και τα τέσσερα ελαστικά πρέπει να είναι επώνυμα με το ίδιο μέγεθος ελαστικού.
  • Μην αναμιγνύετε ελαστικά radial και non-radial. Και τα τέσσερα ελαστικά πρέπει να είναι είτε ακτινικά είτε μη ακτινικά.
  • Βεβαιωθείτε ότι η εξωτερική περιφέρεια και των τεσσάρων ελαστικών είναι εντός 2,5 cm (μία (1) ίντσα) το ένα από το άλλο.
  • Μην αναμιγνύετε τύπους σχεδίων πέλματος.

 

Τι είναι ο σχεδιασμός πέλματος κατεύθυνσης;

Τα ελαστικά με κατευθυντικά σχέδια πέλματος πρέπει να τοποθετούνται έτσι ώστε η κύρια φορά περιστροφής να ταιριάζει με τα κατευθυντικά βέλη στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού. Εάν και τα τέσσερα ελαστικά έχουν το ίδιο μέγεθος, τα κατευθυντικά ελαστικά μπορούν να περιστραφούν εμπρός προς τα πίσω.

Τα ελαστικά με σχέδια πέλματος που είναι τόσο ασύμμετρα όσο και κατευθυντικά απαιτούν ειδικά ελαστικά αριστερά και δεξιά. Οι σημάνσεις στα πλευρικά τοιχώματα θα προσδιορίζουν την πλευρά του οχήματος και την κύρια κατεύθυνση περιστροφής για το ελαστικό. Εάν και τα τέσσερα ελαστικά έχουν το ίδιο μέγεθος, μπορούν να περιστραφούν εμπρός προς τα πίσω.

Ποια ελαστικά Michelin είναι κατάλληλα για το αυτοκίνητό μου;

Μπορείτε εύκολα να βρείτε τα σωστά ελαστικά Michelin για το μοντέλο και τη χρήση του αυτοκινήτου σας, επισκεπτόμενοι τον επιλογέα ελαστικών της Michelin, μπορείτε επίσης να βρείτε τον πλησιέστερο αντιπρόσωπο για να προμηθευτείτε τα νέα σας ελαστικά Michelin.

Πού μπορώ να βρω όλες τις πληροφορίες για τη φροντίδα των ελαστικών για να κερδίσω περισσότερα χρόνια για τα ελαστικά μου και τη φροντίδα των ελαστικών γενικά;

Είναι πάντα καλό να ελέγχετε τακτικά τα ελαστικά σας, επομένως επισκεφτείτε το διαδικτυακό εκπαιδευτικό μας κέντρο για να επωφεληθείτε πλήρως από τα ελαστικά Michelin σας.

Πώς μπορώ να αποκτήσω τις τιμές των ελαστικών της Michelin;

Η Michelin καθορίζει μια Συνιστώμενη Λιανική Τιμή (RRP) για τα ελαστικά της. Αυτή η τιμή, ωστόσο, είναι απλώς ένας οδηγός, καθώς η Michelin δεν μπορεί να υπαγορεύσει την τιμή στην οποία οι εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι Michelin πωλούν τα ελαστικά μας στους καταναλωτές. Για να λάβετε μια προσφορά για ελαστικά και υπηρεσίες που σχετίζονται με ελαστικά, επικοινωνήστε με τη γραμμή βοήθειας Michelin στο 1300 72 78 78. Εναλλακτικά, εντοπίστε τον αντιπρόσωπό σας εδώ.

Ποια είναι η κατάλληλη πίεση ελαστικών για το αυτοκίνητό μου;

Το σωστό φούσκωμα είναι το πιο σημαντικό μέρος της φροντίδας των ελαστικών. Η πίεση φουσκώματος στο πλάι του ελαστικού είναι η μέγιστη πίεση λειτουργίας. Δεν είναι απαραίτητα το σωστό φούσκωμα για το όχημά σας. Χρησιμοποιείτε πάντα το φούσκωμα που συνιστά ο κατασκευαστής του οχήματος. Μπορείτε να το βρείτε στο εγχειρίδιο του ιδιοκτήτη σας, αναρτημένο στην άκρη της πόρτας του οδηγού, σε ένα στύλο πόρτας ή στο εσωτερικό της πόρτας του ντουλαπιού συνοδηγού. Επίσης, μην ξεχάσετε να ελέγξετε το εφεδρικό. Ο έμπορος/πωλητής Michelin μπορεί να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορεί να έχετε σχετικά με το φούσκωμα των ελαστικών.

Φροντίδα και συντήρηση ελαστικών

Επηρεάζουν οι οδηγικές μου συνήθειες τη διάρκεια ζωής των ελαστικών μου;

Ναί. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να αυξήσετε τη διάρκεια ζωής των ελαστικών σας:

  • Μην επιταχύνετε. Οι υψηλές ταχύτητες μπορούν να δημιουργήσουν υπερβολική θερμότητα, η οποία μπορεί να αυξήσει τον ρυθμό φθοράς των ελαστικών. Οδηγήστε με το ασφαλές, νόμιμο όριο ταχύτητας.
  • Αποφύγετε τις γρήγορες στροφές στις καμπύλες και στις γωνίες.
  • Αποφύγετε τις γρήγορες εκκινήσεις και τις στάσεις πανικού.
  • Μην οδηγείτε στην άκρη του δρόμου και μην οδηγείτε πάνω από κράσπεδα, λακκούβες ή άλλα εμπόδια.


Πώς και πότε πρέπει να περιστρέψω τα ελαστικά μου;

car edito preferred tyres rotation patterns faq
car edito dual rotation patterns faq

Πώς φροντίζω τα νέα μου ελαστικά;

Τα σωστά συντηρημένα ελαστικά μπορούν να σας προσφέρουν μια πιο άνετη οδήγηση και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του πέλματος. Ετσι:

  • Ελέγχετε την πίεση των ελαστικών σας κάθε μήνα με ένα μετρητή πίεσης ελαστικών (και βεβαιωθείτε ότι τα ελαστικά είναι κρύα – τουλάχιστον 3 ώρες μετά την οδήγηση).
  • Ελέγχετε συχνά τα ελαστικά σας για τυχόν κοψίματα, εμπλοκές, τρυπήματα, οποιονδήποτε άλλο τραυματισμό ή ακανόνιστη φθορά των ελαστικών.
  • Με το πρώτο σημάδι ακανόνιστης φθοράς του πέλματος, ελέγξτε την ευθυγράμμισή σας.
  • Βεβαιωθείτε ότι τα ελαστικά είναι ισορροπημένα όταν είναι τοποθετημένα στους τροχούς.
  • Περιστρέψτε τα ελαστικά σας ακολουθώντας το χρονοδιάγραμμα στο εγχειρίδιο κατόχου του οχήματός σας ή όπως απαιτείται από την εγγύηση του κατασκευαστή των ελαστικών.

 

Πόσα χιλιόμετρα θα βγω από τα ελαστικά μου;

Πολλοί παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν τη διάρκεια ζωής του πέλματος των ελαστικών σας, όπως:

  • Ενώσεις πέλματος
  • Χαρακτηριστικά κατασκευής
  • Εφαρμογή οχήματος
  • Συντήρηση ελαστικών
  • Γεωγραφικές συνθήκες
  • Ατμοσφαιρικές συνθήκες
  • Συνήθειες οδήγησης
  • Κι αλλα

 

Γι' αυτό είναι αδύνατο να προβλεφθεί η ακριβής χιλιομετρική απόσταση. Προσέξτε ιδιαίτερα όταν φρενάρετε, επιταχύνετε και στρίβετε κ.λπ., για να αυξήσετε τη διάρκεια ζωής του ελαστικού. (Η κατοχή ελαστικών με την τεχνολογία της Michelin δεν βλάπτει επίσης.) Εάν έχετε ανησυχίες σχετικά με το ποσοστό φθοράς των ελαστικών σας, συμβουλευτείτε τον τοπικό εξουσιοδοτημένο πωλητή Michelin.

Πώς πρέπει να φροντίζω τα ελαστικά που έχω στην αποθήκευση;

Τα ελαστικά πρέπει να αποθηκεύονται σε δροσερό μέρος μακριά από το άμεσο ηλιακό φως, πηγές θερμότητας και όζοντος, όπως σωλήνες θερμότητας και ηλεκτρικές γεννήτριες. Η έκθεση σε αυτά τα στοιχεία για παρατεταμένες χρονικές περιόδους θα εξαντλήσει τους παράγοντες οξείδωσης και τις καιρικές συνθήκες του ελαστικού μέσα στις ενώσεις του καουτσούκ και θα οδηγήσει σε ρωγμές. Βεβαιωθείτε ότι οι επιφάνειες στις οποίες αποθηκεύονται τα ελαστικά είναι καθαρές και απαλλαγμένες από λίπη, καύσιμα ή άλλες ουσίες που θα μπορούσαν να αλλοιώσουν το καουτσούκ.

Για τα τοποθετημένα ελαστικά φουσκώνετε στη συνιστώμενη πίεση αέρα, αλλά όχι υψηλότερη από αυτήν. Αποθηκεύστε τα οχήματα σε μπλοκ για να αφαιρέσετε το φορτίο από τα ελαστικά.

Είναι ασφαλές να επισκευάσετε ένα σκασμένο ελαστικό;

Εάν ένα ελαστικό χάσει όλη ή το μεγαλύτερο μέρος της πίεσης αέρα του, πρέπει να αφαιρεθεί από τον τροχό για πλήρη εσωτερική επιθεώρηση για να βεβαιωθείτε ότι δεν έχει υποστεί ζημιά. Τα ελαστικά που λειτουργούν ακόμη και για μικρές αποστάσεις, ενώ είναι σκασμένα, συχνά καταστρέφονται χωρίς επισκευή. Τα περισσότερα τρυπήματα, τρύπες στα νύχια ή κοψίματα έως και 0,6 cm (1/4 ίντσας) - – περιορισμένα στο πέλμα – – μπορούν να επισκευαστούν ικανοποιητικά από εκπαιδευμένο προσωπικό χρησιμοποιώντας μεθόδους εγκεκριμένες από τη βιομηχανία. Μην επισκευάζετε ελαστικά με τρυπήματα πέλματος μεγαλύτερα από 0,6 cm (1/4 ίντσας) ή οποιοδήποτε τρύπημα στο πλευρικό τοίχωμα. Επίσης, μην επισκευάζετε ποτέ ελαστικά που έχουν φθαρεί κάτω από 1/16 ίντσας βάθος πέλματος. Το καλύτερο στοίχημά σας είναι να βεβαιωθείτε ότι το εφεδρικό σας ελαστικό είναι πάντα έτοιμο να κάνει τη δουλειά. Ελέγχετε τακτικά για σωστή πίεση αέρα και βεβαιωθείτε ότι είναι σε καλή κατάσταση. Εάν το αυτοκίνητό σας είναι εξοπλισμένο με έναν από τους διάφορους τύπους προσωρινών ανταλλακτικών, φροντίστε να ελέγξετε το πλευρικό τοίχωμα του εφεδρικού ελαστικού για τη σωστή πίεση φουσκώματος, την ταχύτητα και τους περιορισμούς χιλιομέτρων. Απευθυνθείτε στον αντιπρόσωπό σας για επισκευή ελαστικών από ειδικούς.

Υπάρχει κάποια χρονική περίοδος για το σπάσιμο στα νέα μου ελαστικά;

Τα νέα ελαστικά πρέπει να οδηγηθούν για μερικές εκατοντάδες μίλια σε στεγνούς δρόμους για να απαλλαγούμε από το πέλμα από τους διαχωριστικούς παράγοντες και τα αντιοξειδωτικά που εφαρμόζονται κατά την παραγωγή. Μόλις το πέλμα τραχύνει ελαφρώς, το ελαστικό δεν θα μπορεί να κάνει αισθητή την πραγματική του δύναμη πρόσφυσης.

Υπάρχει τρόπος να καταλάβω πότε χρειάζομαι νέα ελαστικά;

Οι δείκτες φθοράς του πέλματος ("ράβδοι φθοράς") βρίσκονται στη βάση των κύριων αυλακώσεων και βρίσκονται σε ίση απόσταση γύρω από το ελαστικό. Οι δείκτες φθοράς του πέλματος, που μοιάζουν με στενές λωρίδες από λείο καουτσούκ σε όλο το πέλμα, θα εμφανιστούν στο ελαστικό όταν φτάσει σε αυτό το σημείο φθοράς. Όταν βλέπετε αυτές τις ράβδους φθοράς, το ελαστικό έχει φθαρεί και ήρθε η ώρα να αντικαταστήσετε το ελαστικό. Αφαιρείτε πάντα τα ελαστικά από το σέρβις όταν φτάσουν σε βάθος πέλματος δύο τριάντα δευτερολέπτων της ίντσας (2/32").

car edito pennyintread faq

Πρέπει να αντικαταστήσω τα σημερινά ελαστικά μου με ελαστικά ίδιου μεγέθους;

Ποτέ μην επιλέγετε μικρότερο μέγεθος από αυτά που συνοδεύουν το αυτοκίνητο. Τα ελαστικά πρέπει πάντα να αντικαθίστανται με την ίδια ονομασία μεγέθους – ή εγκεκριμένες επιλογές – όπως συνιστάται από τον κατασκευαστή του οχήματος ή τον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο

Πρέπει τα ελαστικά μου να είναι ζυγοσταθμισμένα;

Η σωστή ισορροπία είναι ζωτικής σημασίας για τη βέλτιστη απόδοση του οχήματος, ειδικά στις σημερινές υψηλότερες ταχύτητες αυτοκινητοδρόμων. Όταν τα συγκροτήματα ελαστικών και τροχών δεν είναι ζυγοσταθμισμένα, μπορεί να προκληθεί δόνηση από το γρανάζιο του τροχού και του συγκροτήματος (κούνημα από τη μία πλευρά στην άλλη) ή το τροχό του συγκροτήματος τροχού (το ελαστικό και ο τροχός πηδούν πάνω-κάτω). Επομένως, είναι σημαντικό αυτά τα συγκροτήματα να βρίσκονται σε στατική και δυναμική ισορροπία.

Τι είναι η σωστή ευθυγράμμιση;

Ένα όχημα λέγεται ότι είναι σωστά ευθυγραμμισμένο όταν όλα τα εξαρτήματα της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης είναι υγιή και όταν τα συγκροτήματα ελαστικών και τροχών λειτουργούν ευθεία και αληθινά. Η σωστή ευθυγράμμιση είναι απαραίτητη για ομοιόμορφη φθορά του πέλματος και ακριβές τιμόνι. Η ανομοιόμορφη φθορά του μπροστινού ή του πίσω ελαστικού ή οι αλλαγές στον χειρισμό ή την απόκριση του τιμονιού του οχήματός σας (δηλαδή το τράβηγμα προς τη μία πλευρά) μπορεί να υποδηλώνουν κακή ευθυγράμμιση. Πολλά οχήματα σήμερα είναι εξοπλισμένα με πίσω αναρτήσεις που μπορούν να ρυθμιστούν για ευθυγράμμιση. Το όχημά σας πολλοί χρειάζεται ευθυγράμμιση «μπροστινής πλευράς» ή ευθυγράμμιση «τεσσάρων τροχών», ανάλογα με τα συμπτώματα που αντιμετωπίζετε. Το μέτριο κόστος της ευθυγράμμισης του οχήματός σας μπορεί να πληρώσει περισσότερο από μόνο του σε χιλιόμετρα, απόδοση και άνεση.

Ποια είναι η σωστή πίεση αέρα για τα ελαστικά μου;

Ο κατασκευαστής του οχήματος επιλέγει το μέγεθος και τον τύπο των ελαστικών για τα οχήματά του. Πραγματοποιούν τις απαραίτητες δοκιμές για να καθορίσουν τις βελτιστοποιημένες πιέσεις φουσκώματος των ελαστικών λειτουργίας των οχημάτων, οι οποίες βρίσκονται στην πινακίδα του οχήματος (βρίσκεται στο εσωτερικό της πόρτας του οδηγού) και στο εγχειρίδιο κατόχου του οχήματος.

Εάν τα ελαστικά του οχήματός σας έχουν το ίδιο μέγεθος με το αρχικό ελαστικό εξοπλισμού, φουσκώστε τα στις πιέσεις που αναγράφονται στην πινακίδα.

Ποια είναι η γνώμη σας για τη χρήση του αζώτου στα ελαστικά;

Το άζωτο είναι αδρανές αέριο. Είναι απλώς ξηρός αέρας με το οξυγόνο να έχει αφαιρεθεί (ο αέρας περιέχει σχεδόν 79% άζωτο). Οι φυσικές ιδιότητες του αζώτου μειώνουν την απώλεια πίεσης λόγω της φυσικής διαπερατότητας των υλικών του ελαστικού. Δυστυχώς, υπάρχουν και άλλες πιθανές πηγές διαρροών (διεπαφή ελαστικού/ζάντας, βαλβίδα, διεπαφή βαλβίδας/ζάντας και τροχός) που εμποδίζουν την εγγύηση διατήρησης της πίεσης για άτομα που χρησιμοποιούν αέρα ή άζωτο. Τα ελαστικά που κατασκευάζονται από τη Michelin έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν την αναμενόμενη απόδοσή τους όταν φουσκώνουν με αέρα ή άζωτο, αρκεί ο χρήστης να σέβεται τις πιέσεις που προτείνει ο κατασκευαστής του οχήματος στην πινακίδα του οχήματος ή εκείνες του κατασκευαστή των ελαστικών. Είτε είναι φουσκωμένα με αέρα είτε με άζωτο, η τακτική διατήρηση της πίεσης παραμένει κρίσιμης σημασίας, επειδή τα ελαστικά που δεν έχουν φουσκώσει οδηγούν σε:

- Μείωση της οδικής εκμετάλλευσης

- Μείωση της ικανότητας πρόσφυσης στο βρεγμένο

- Αυξημένη ευαισθησία σε οδικούς κινδύνους

- Μείωση της διάρκειας ζωής του πέλματος

- Αύξηση στην κατανάλωση καυσίμου

- Μείωση της διάρκειας ζωής του ελαστικού λόγω υπερβολικής θερμότητας από υπερβολική παραμόρφωση

Τι πρέπει να προσέχω κατά τον έλεγχο των ελαστικών μου;

Εκτός από την τακτική συντήρηση, πρέπει επίσης να προσέχετε πιθανά προβλήματα που μπορεί να επηρεάσουν τα ελαστικά σας. Οι τακτικοί έλεγχοι μπορούν να σας βοηθήσουν να αποφύγετε προβλήματα στα ελαστικά και να σας κρατήσουν να κυλάτε με ασφάλεια στο δρόμο. Κατά τον έλεγχο των ελαστικών σας, αναζητήστε:

  • Ανομοιόμορφη φθορά πέλματος: Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει μεγαλύτερη φθορά στη μία άκρη του πέλματος από την άλλη, ένα κυματιστό σχέδιο υψηλής και χαμηλής φθοράς ή εκτεθειμένο ατσάλινο σύρμα. Η ανομοιόμορφη φθορά μπορεί να προκληθεί από προβλήματα όπως υποφούσκωμα, κακή ευθυγράμμιση και ακατάλληλη ισορροπία.
  • Αντιμετώπιση προβλημάτων: Ελέγξτε για μικρές πέτρες, κομμάτια γυαλιού, κομμάτια μετάλλου και άλλα ξένα αντικείμενα που μπορεί να σφηνωθούν στο πέλμα και διαλέξτε τα προσεκτικά. Μπορούν να προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα εάν πιεστούν περισσότερο στο ελαστικό σας καθώς οδηγείτε.
  • Κατεστραμμένες περιοχές: Ρωγμές, κοψίματα, σχίσματα, τρυπήματα, τρύπες και εξογκώματα στο πέλμα ή στα πλαϊνά του ελαστικού μπορεί να υποδηλώνουν σοβαρά προβλήματα και το ελαστικό μπορεί να χρειαστεί αντικατάσταση.
  • Αργή διαρροές: τα ελαστικά χάνουν κάποια πίεση αέρα (περίπου 2 psi) κατά τη διάρκεια ενός μήνα περίπου, αλλά εάν διαπιστώσετε ότι πρέπει να προσθέτετε αέρα κάθε λίγες μέρες, ελέγξτε το ελαστικό, τον τροχό και τη βαλβίδα και, εάν χρειάζεται, επισκευάστε ή αντικαταστήστε το ελαστικό.
  • Καπάκια βαλβίδων: Αυτά τα μικρά καπάκια στο στέλεχος της βαλβίδας του ελαστικού σας κρατούν την υγρασία και τη βρωμιά, επομένως βεβαιωθείτε ότι βρίσκονται σε όλα τα ελαστικά σας. Επίσης, όταν έχετε αντικαταστήσει ένα ελαστικό, εγκαταστήστε ταυτόχρονα ένα νέο συγκρότημα στελέχους βαλβίδας.

 

Η οδήγηση με χαλασμένο ελαστικό μπορεί να είναι επικίνδυνη. Εάν δείτε κάτι για το οποίο δεν είστε σίγουροι κατά την επιθεώρησή σας, ζητήστε το να το εξετάσει ο αντιπρόσωπος ελαστικών σας. Κάθε φορά που βλέπετε ζημιά σε ένα ελαστικό, μην οδηγείτε πάνω του - χρησιμοποιήστε ένα εφεδρικό εάν χρειάζεται να πάτε κάπου. Και τέλος, δώστε προσοχή στην «αίσθηση» των ελαστικών σας καθώς οδηγείτε. Μια σκληρή βόλτα μπορεί να υποδηλώνει ζημιά στα ελαστικά ή υπερβολική φθορά. Εάν παρατηρήσετε κραδασμούς ή άλλες διαταραχές κατά την οδήγηση ή/και υποψιάζεστε πιθανή ζημιά στο ελαστικό ή το όχημά σας, μειώστε αμέσως την ταχύτητα, οδηγήστε με προσοχή μέχρι να βγείτε με ασφάλεια από το δρόμο και να σταματήσετε και επιθεωρήστε τα ελαστικά σας. Εάν ένα ελαστικό είναι κατεστραμμένο, ξεφουσκώστε το και αντικαταστήστε το με το εφεδρικό σας. Εάν δεν βλέπετε ζημιά στα ελαστικά και δεν μπορείτε να προσδιορίσετε την πηγή των κραδασμών, μεταφέρετε το όχημα σε έναν αντιπρόσωπο ελαστικών για διεξοδική επιθεώρηση.

Πότε πρέπει να ελέγξω την πίεση του αέρα μου;

Η πίεση αέρα στα ελαστικά, συμπεριλαμβανομένης της ρεζέρβας, θα πρέπει να ελέγχεται τουλάχιστον κάθε μήνα και πάντα πριν από παρατεταμένη οδήγηση. Τα ελαστικά πρέπει να ελέγχονται όταν είναι κρύα (τουλάχιστον τρεις ώρες μετά την ακινητοποίηση του οχήματος και προτού διανύσει περισσότερο από ένα μίλι ή δύο χιλιόμετρα). Μην μειώνετε την πίεση όταν τα ελαστικά είναι ζεστά. χρησιμοποιήστε ένα ακριβές μετρητή πίεσης αέρα για να ελέγξετε την πίεση και να τη διατηρήσετε στο επίπεδο που συνιστάται στην πινακίδα του ελαστικού του οχήματος ή στο εγχειρίδιο κατόχου του οχήματος. Το χαμηλό φούσκωμα προκαλεί υπερβολική κάμψη του ελαστικού και συσσωρεύει θερμότητα σε σημείο που μπορεί να προκληθεί βλάβη του ελαστικού. Το υπερβολικό ή χαμηλό φούσκωμα μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη συμπεριφορά του οχήματος. Οι κρύες πιέσεις των ελαστικών δεν πρέπει ποτέ να είναι υψηλότερες από το όριο που διαμορφώνεται στο πλευρικό τοίχωμα.

Πού πρέπει να τοποθετήσω τα ελαστικά αν αγοράσω μόνο δύο;

Η Michelin συνιστά την ταυτόχρονη αντικατάσταση και των τεσσάρων ελαστικών, ωστόσο εάν αντικαθιστάτε μόνο δύο νέα ελαστικά, βεβαιωθείτε ότι τα νέα ελαστικά έχουν το ίδιο μέγεθος και τύπο ελαστικών με τα τρέχοντα ελαστικά και ότι ο αντιπρόσωπος τοποθετεί πάντα τα νέα ελαστικά στον πίσω άξονα του το ΟΧΗΜΑ. Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς να επιλέξετε το σωστό ελαστικό αυτοκινήτο

Γιατί να βάλετε τα δύο νέα ελαστικά στον πίσω άξονα;

  • Τα νέα ελαστικά θα παρέχουν καλύτερη πρόσφυση στο βρεγμένο από τα μισοφορεμένα ελαστικά σας.
  • Θα βοηθήσει στη μείωση της πιθανότητας του οχήματος να ψαρέψει και να χάσει τη σταθερότητά του σε υγρές συνθήκες

Αντικατάσταση ελαστικών

Πού μπορώ να τοποθετήσω νέα ελαστικά αν αγοράσω μόνο δύο;

Η Michelin συνιστά την ταυτόχρονη αντικατάσταση και των τεσσάρων ελαστικών, ωστόσο εάν αντικαθιστάτε μόνο δύο καινούργια ελαστικά, βεβαιωθείτε ότι τα νέα ελαστικά είναι του ίδιου μεγέθους και τύπου ελαστικών με τα τρέχοντα ελαστικά και ότι ο αντιπρόσωπος τοποθετεί πάντα τα νέα ελαστικά στον πίσω άξονα του το οχήματος. Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες συμβουλές ασφαλούς οδήγησης.

Γιατί να βάλετε τα 2 νέα ελαστικά στον πίσω άξονα;

  • Τα νέα ελαστικά θα παρέχουν καλύτερη πρόσφυση στο βρεγμένο από τα μισοφορεμένα ελαστικά σας.
  • Θα βοηθήσει στη μείωση του δυναμικού για το όχημα να ψαρεύει και να χάσει σταθερότητα σε υγρές συνθήκε

Στοιχεία εταιρείας

Με ποιον μπορώ να επικοινωνήσω για μια καριέρα στη Michelin;

Εγγραφείτε στο ενδιαφέρον σας για να συνεργαστείτε μαζί μας στέλνοντας όλα τα θέματα που σχετίζονται με την απασχόληση στο contact.us@au.michelin.com

Ποια είναι τα στοιχεία της εταιρείας σας;

Michelin Australia Pty Ltd

ABN: 84 006 761 628

Διεύθυνση:
51-57 Fennell Street, Port Melbourne
Victoria 3207 Australia

Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: contact.us@au.michelin.com

Phone: 1300-72-78-78

Θα ήθελα να κάνω κάποια έρευνα για τη Michelin, με ποιον να επικοινωνήσω;

Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας για τη Michelin. Παρακαλούμε να προωθήσετε την ερευνητική σας πρόταση εγγράφως στην ακόλουθη διεύθυνση.

Michelin Αυστραλία
51-57 Fennell Street, Port Melbourne, VIC 3207 Αυστραλία
Τηλέφωνο: 1300-72-78-78
Φαξ: 1300 72 48 48

Θέλω να γίνω εξουσιοδοτημένος έμπορος ελαστικών Michelin. Ποια είναι η διαδικασία;

Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας να γίνετε ένας από τους αντιπροσώπους κύρους μας. Για να λάβετε πληροφορίες σχετικά με το να γίνετε εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος ελαστικών Michelin, καλέστε τη Γραμμή μας για τη Michelin στο 1300 72 78 78.

Εγγύηση

Πού μπορώ να βρω πληροφορίες εγγύησης για προϊόντα Michelin;

Οι πληροφορίες εγγύησης είναι διαθέσιμες μέσω οποιουδήποτε τοπικού εξουσιοδοτημένου αντιπροσώπου ελαστικών Michelin.

Εναλλακτικά, μπορείτε να δείτε την εγγύηση εδώ

Μπορείτε εύκολα να βρείτε έναν αντιπρόσωπο στην περιοχή σας εδώ.

Προβλήματα ελαστικών

Μπορώ να οδηγήσω με σκασμένο ελαστικό που δεν διαθέτει τεχνολογία run-flat;

Όχι. Η Michelin δεν συνιστά οδήγηση με ελαστικά χωρίς τεχνολογία Run Flat. Τα ελαστικά Michelin Run-Flat έχουν ενισχυμένα πλευρικά τοιχώματα σχεδιασμένα να υποστηρίζουν το φορτίο του οχήματος σε περίπτωση πτώσης πίεσης και να επιτρέπουν τη συνέχιση της οδήγησης για έως και 50 μίλια (ανάλογα με τον δρόμο και τις συνθήκες οδήγησης) με μέγιστη ταχύτητα 50 mph. Τα στάνταρ ελαστικά δεν διαθέτουν αυτήν την τεχνολογία.

Τι είναι οι τραυματισμοί από οδικούς κινδύνους;

Η ζημιά από οδικό κίνδυνο είναι η ζημιά που προκύπτει όταν ένα ελαστικό αστοχεί ως αποτέλεσμα τρυπήματος, μώλωπας ή θραύσης που προκλήθηκε κατά τη διάρκεια της κανονικής οδήγησης σε έναν συντηρημένο δρόμο. Τα καρφιά, το γυαλί και οι λακκούβες είναι τα πιο κοινά παραδείγματα οδικών κινδύνων.

Αποφύγετε να τρέχετε πάνω από αντικείμενα (π. Μπορεί να προκληθεί εσωτερική ζημιά, μη ορατή χωρίς την αφαίρεση του ελαστικού, όταν ένα ελαστικό πέσει πάνω από ένα αντικείμενο. Η συνεχής χρήση ενός ελαστικού που έχει υποστεί εσωτερική ζημιά (η οποία μπορεί να μην είναι ορατή εξωτερικά) μπορεί να οδηγήσει σε επικίνδυνη βλάβη του ελαστικού. Ο προσδιορισμός της ύποπτης εσωτερικής βλάβης απαιτεί την αφαίρεση του ελαστικού από τη στεφάνη του και την εξέταση από εκπαιδευμένο προσωπικό ελαστικών.

Ποιες είναι οι αιτίες της φθοράς του κεντρικού πέλματος;

Όταν το κεντρικό πέλμα φθείρεται πιο γρήγορα από τις γειτονικές επιφάνειες του πέλματος, πιθανές αιτίες περιλαμβάνουν υπερβολικό φούσκωμα για το φορτίο, πολύ στενό πλάτος ζάντας, κακή εφαρμογή, ομαλή φθορά μετά το στύψιμο, ακατάλληλες πρακτικές περιστροφής ελαστικών, επιθετική επιτάχυνση ή υποφούσκωμα για ορισμένους τύπους ελαστικών , όπως ελαστικά επιδόσεων.

Εάν το βάθος του πέλματος είναι κάτω από 1,58 mm (2/32") σε οποιαδήποτε αυλάκωση ή εάν το υλικό του κορδονιού ή κάτω από το πέλμα είναι εκτεθειμένο, το ελαστικό πρέπει να αντικατασταθεί. ως επαλήθευση/ρύθμιση των πιέσεων φουσκώματος, στη συνέχεια περιστρέψτε τα ελαστικά για μέγιστη φθορά.

Τι μπορεί να κάνει το ελαστικό μου να εμφανίζει μονόπλευρη φθορά στους ώμους;

Όταν ο ώμος του πέλματος στη μία πλευρά ενός ελαστικού φθείρεται γρηγορότερα από την διπλανή επιφάνεια του πέλματος, αυτό μπορεί να οφείλεται σε διάφορες συνθήκες, όπως κακή ευθυγράμμιση εμπρός ή/και πίσω (παράδειγμα, δάχτυλα ή κάμπερ), χαλαρά ή φθαρμένα εξαρτήματα ανάρτησης , σκληρές στροφές, ακατάλληλες πρακτικές περιστροφής ελαστικών, εσφαλμένη εφαρμογή, δρόμοι με ψηλό στέμμα ή ανομοιόμορφη τοποθέτηση.

Εάν το βάθος του πέλματος είναι κάτω από 1,58 mm (2/32") σε οποιαδήποτε αυλάκωση ή εάν είτε το καλώδιο είτε το κάτω από το πέλμα είναι εκτεθειμένο, το ελαστικό πρέπει να αντικατασταθεί. Εάν παραμένει αρκετό πέλμα, βεβαιωθείτε ότι το ελαστικό έχει τοποθετηθεί σωστά, στη συνέχεια περιστρέψτε τα ελαστικά για μέγιστη φθορά.

Τι μπορεί να προκαλέσει τη φθορά του ελαστικού μου σε περισσότερα από ένα σημεία γύρω από την περιφέρεια;

Όταν το πέλμα φθαρεί σε ένα ή περισσότερα σημεία γύρω από την περιφέρεια του ελαστικού, αυτό μπορεί να υποδηλώνει μπλοκάρισμα/ολίσθηση φρένου, ακατάλληλη ισορροπία, εντοπισμένο υποκείμενο διαχωρισμό, χαλαρά/φθαρμένα εξαρτήματα ανάρτησης, ακατάλληλη τοποθέτηση/τοποθέτηση σφαιριδίων, εξέλιξη από το αρχικό κόψιμο πέλματος/τσιπ/δρόμο κίνδυνος τραυματισμού ή χημικής μόλυνσης. Η υφή της επιφάνειας μπορεί να έδειξε αρχικά σημάδια τριβής από το ελαστικό που γλιστρούσε στο δρόμο, αλλά η επιφάνεια μπορεί από τότε να έχει φθαρεί λεία.

Όταν τα ελαστικά με επίπεδο σημείο χρησιμοποιούνται σε διπλή εφαρμογή. μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να περιστρέψετε ένα ελαστικό κατά 180 μοίρες σε σχέση με το επίπεδο σημείο στο άλλο ελαστικό.

Εάν το βάθος του πέλματος είναι ίσο ή μικρότερο από 1,58 mm (2/32") σε οποιαδήποτε αυλάκωση ή εάν είτε το κορδόνι είτε το κάτω από το πέλμα είναι εκτεθειμένο, το ελαστικό πρέπει να αντικατασταθεί.

Όταν η αιτία του επίπεδου σημείου δεν είναι εμφανής, ο αντιπρόσωπος ελαστικών σας θα πρέπει να επικοινωνήσει με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών.

Τι μπορεί να κάνει το πρόσωπο του πέλματος του ελαστικού μου να δείχνει τη μία πλευρά ψηλότερα από την άλλη;

Το φτερό είναι μια κατάσταση όταν η άκρη κάθε νεύρου του πέλματος αναπτύσσει μια ελαφρώς στρογγυλεμένη άκρη στη μία πλευρά και μια αιχμηρή άκρη στην άλλη. Οι πιο συνηθισμένες αιτίες φτερώματος είναι η λανθασμένη ρύθμιση των δακτύλων ή οι αλλοιωμένοι δακτύλιοι στην μπροστινή ανάρτηση. Η ρύθμιση των δακτύλων πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στο 0 για τη βέλτιστη φθορά.

Τα ελαστικά θα πρέπει να φουσκώσουν στην πίεση που υποδεικνύεται στο αυτοκόλλητο στο εσωτερικό της πόρτας του οδηγού. Ο κατασκευαστής του οχήματος έχει καθορίσει ότι αυτή η πίεση είναι η βέλτιστη για απόδοση φορτίου, οδήγησης, χειρισμού, αντίστασης κύλισης και φθοράς του πέλματος.

Τι μπορεί να προκαλέσει το πλευρικό τοίχωμα των ελαστικών μου να αρχίσει να παίρνει ένα καφέ χρώμα;

Το καφέ χρώμα στο πλευρικό τοίχωμα των ελαστικών σας δεν είναι ελάττωμα. Η πηγή αυτού του αποχρωματισμού μπορεί να ποικίλλει. Μια πιθανότητα είναι ότι τα ελαστικά περιέχουν έναν παράγοντα αντι-όζοντος στις ενώσεις τους από καουτσούκ για να επιβραδύνουν τις αρνητικές επιπτώσεις της έκθεσης στο όζον στον αέρα. Αυτό το συστατικό κατά του όζοντος θα μεταναστεύσει στην επιφάνεια του καουτσούκ και θα αφήσει την όψη μιας καφέ σκόνης. Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό και τεχνικά δεν αποτελεί λόγο ανησυχίας. Με τον καιρό, ανάλογα με τη χρήση, θα εξαφανιστεί.

Άλλες πιθανότητες αποχρωματισμού μπορεί να είναι απλώς η σκόνη που συλλέγεται από την κανονική οδήγηση ή η σκόνη φρένων που δημιουργείται από την τριβή των τακακιών των φρένων στον ρότορα του φρένου. Αυτή η τελευταία πάθηση είναι πιο διαδεδομένη όταν τα φρένα είναι καινούργια ή έχουν επανατοποθετηθεί πρόσφατα. Σε όλες τις περιπτώσεις, σας συνιστούμε να συνεχίσετε να καθαρίζετε τα ελαστικά σας με ήπιο σαπούνι και νερό.

Τι προκαλεί τη φθορά ενός ελαστικού;

Η φθορά του πέλματος ή το προσδόκιμο ζωής καθορίζεται από πολλούς παράγοντες:
Οι συνήθειες οδήγησης και το στυλ οδήγησης, η γεωγραφική θέση, ο τύπος του οχήματος, ο τύπος ελαστικού, ο τρόπος διατήρησης του οχήματος και ο τρόπος με τον οποίο διατηρούνται τα ελαστικά κ.λπ.

Ως αποτέλεσμα, η προσδοκώμενη χιλιομετρική απόσταση είναι αδύνατο να προσδιοριστεί.

Η περιορισμένη εγγύηση μας καλύπτει ελαττώματα στην εργασία και το υλικό για τη ζωή του πέλματος ή έξι χρόνια από την αρχική ημερομηνία αγοράς, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτα. Δεν προσφέρουμε καμία εγγύηση χιλιομέτρων για τα ελαστικά που ήταν αρχικά εξοπλισμένα στο όχημά σας.

Προτείνουμε να έχετε επιθεωρηθεί τα ελαστικά/όχημα από έναν συμμετέχοντα λιανοπωλητή ελαστικών στην περιοχή σας για να διαπιστώσετε εάν υπάρχει ίσως ένα μηχανικό ζήτημα ή συντήρηση που θα μπορούσε να συμβάλει σε ένα γρήγορο ή ακανόνιστο πρότυπο φθοράς.

Η ικανοποίησή σας είναι σημαντική για εμάς. Ζητήστε από τον αντιπρόσωπο να επικοινωνήσει μαζί μας για τον έλεγχο των ελαστικών, καθώς είμαστε πρόθυμοι να σας προσφέρουμε βοήθεια σχετικά με την ανησυχία σας

Τι προκαλεί τις εσοχές στο πλευρικό τοίχωμα στο ελαστικό μου;

Η κατάσταση, μερικές φορές αναφέρεται ως πλευρικός τοίχος κυματισμοί, είναι ένα κοινό χαρακτηριστικό της κατασκευής ακτινικών ελαστικών και είναι καθαρά ένα οπτικό χαρακτηριστικό που δεν θα επηρεάσει την απόδοση του ελαστικού. Αυτές οι εσοχές είναι πιο αισθητές σε μεγαλύτερα/πλατύτερα μεγέθη ελαστικών με ακτινωτό φύλλο και γίνονται πιο ορατές με υψηλότερες πιέσεις φουσκώματος. Η ένωση του υλικού PLY στην περιοχή του πλευρικού τοιχώματος μπορεί να προκαλέσει ελαφριά εμφάνιση ή κυματιστή εμφάνιση στην επιφάνεια του πλευρικού τοιχώματος του ελαστικού όταν φουσκώνεται. Ωστόσο, εάν εμφανίζονται οι εξογκώσεις και όχι οι εσοχές στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού ή εάν υπάρχει κάποια ερώτηση σχετικά με οποιεσδήποτε εσόδες του πλευρικού τοιχώματος, παρακαλούμε επικοινωνήστε με έναν αντιπρόσωπο ελαστικών για επιθεώρηση ελαστικών.

Ποια μπορεί να είναι η αιτία που τα ελαστικά μου κάνουν δυνατό θόρυβο;

Ο θόρυβος οφείλεται συνήθως σε ένα ανομοιόμορφο ή ακανόνιστο σχέδιο φθοράς που έχει αναπτυχθεί στα ελαστικά.

Σας προτείνουμε να επιθεωρήσετε τα ελαστικά από έναν συμμετέχοντα πωλητή ελαστικών στην περιοχή σας. Για να βρείτε τους αντιπροσώπους κοντά σας, ανατρέξτε στον Χρυσό Οδηγό του τηλεφωνικού σας καταλόγου ή χρησιμοποιήστε το Dealer Locator στον ιστότοπό μας.

Τι πρέπει να κάνω αν παρατηρήσω δόνηση;

Η δόνηση είναι μια ένδειξη ότι το αυτοκίνητό σας έχει πρόβλημα που χρειάζεται προσοχή. Τα ελαστικά, το σύστημα διεύθυνσης και το σύστημα ανάρτησης πρέπει να ελεγχθούν για να προσδιοριστεί η πιθανή αιτία και η διόρθωση των κραδασμών. Εάν αφεθεί χωρίς επίβλεψη, η δόνηση μπορεί να προκαλέσει υπερβολική φθορά του ελαστικού και της ανάρτησης. Θα μπορούσε να είναι ακόμη και επικίνδυνο. Οι εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι προσφέρουν διάγνωση και επισκευή από ειδικούς

Το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται
Ο ιστότοπος δεν υποστηρίζει το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε. Αυτό σημαίνει ότι ορισμένες λειτουργίες ενδέχεται να μην εμφανίζονται κανονικά. Μπορεί να παρατηρήσετε κάποια περίεργη συμπεριφορά κατά την περιήγησή σας. Χρησιμοποιήστε ή ενημερώστε/εγκαταστήστε ένα από τα ακόλουθα προγράμματα περιήγησης για να βλέπετε σωστά όλο το περιεχόμενο