(1) Υψηλή ταχύτητα - Σε συμμόρφωση με τα όρια ταχύτητας που ορίζονται για τους αυτοκινητοδρόμους.
(2) Στροφική ακαμψία - Εσωτερική δοκιμή στροφικής ακαμψίας που πραγματοποιήθηκε σε μηχάνημα τον Οκτώβριο 2020, στη διάσταση 255/45 R19 και συνέκρινε τα ελαστικά MICHELIN Pilot Sport 4 SUV (100%) με τα MICHELIN Pilot Sport EV (115%).
(3) Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα - Το MICHELIN Pilot Sport EV έχει βαθμολογηθεί με ''B'' στην πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα στην κλίμακα της ευρωπαϊκής ετικετογράφησης.
(4) Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα μετά από φθορά - Αναφέρεται σε καινούρια και φθαρμένα ελαστικά (φθαρμένο σημαίνει ότι έχει φθαρεί πάνω σε μηχάνημα και φαγωθεί μέχρι το βάθος του Δείκτη Φθοράς Πέλματος σύμφωνα με τους Ευρωπαϊκούς κανονισμούς για το δείκτη φθοράς Πέλματος ECE R30r03f), στη διάσταση 255/45 R19 MICHELIN Pilot Sport EV, τα οποία βρίσκονται και τα δύο πάνω από το όριο που θέτει ο ευρωπαϊκός κανονισμός R117 για το φρενάρισμα σε βρεγμένο οδόστρωμα.
(5) Κατανάλωση ενέργειας - το MICHELIN Pilot Sport EV έχει αξιολόγηση «B» στο στοιχείο Κατανάλωσης ενέργειας στην κλίμακα της ευρωπαϊκής ετικετογράφησης.
(6) Καλύτερη αυτονομία μπαταρίας για HP EV - Εσωτερική δοκιμή αντίστασης κύλισης που πραγματοποιήθηκε σε μηχάνημα τον Οκτώβριο 2020, στη διάσταση 255/45 R19, και συνέκρινε τα ελαστικά MICHELIN Pilot Sport EV (6,7 kg/t) με τα MICHELIN Pilot Sport 4 SUV (8,8 kg/t). Για ηλεκτρικό όχημα μάζας 2.151 kg, με αυτονομία 540 χλμ., αυτή η διαφορά των 2,1 kg/t προσφέρει επιπλέον αυτονομία πάνω από 60 χλμ. ή πάνω από το 10% της αρχικής αυτονομίας.
(7) όΌχληση λόγω θορύβου - Μέτρηση εσωτερικού θορύβου που πραγματοποιήθηκε το 2016, σε διάσταση ελαστικών 245/45 R19 και σε όχημα KIA Cadenza. Το επίπεδο θορύβου μετρήθηκε σε εύρος «170-230 Hz». Τα αποτελέσματα ενδέχεται να ποικίλουν ανάλογα με το όχημα, την γκάμα και τις διαστάσεις του ελαστικού, την ταχύτητα και τις συνθήκες του οδοστρώματος.