MICHELIN Pilot Sport EV
(1) Εσωτερική μελέτη ακαμψίας σε στροφές στροφές, η οποία διενεργήθηκε σε μηχάνημα τον 10/2020, σε διαστάσεις 255/45 R19, συγκρίνοντας το MICHELIN Pilot Sport EV με το MICHELIN Pilot Sport 4 SUV.
(2) Καλύτερη αυτονομία μπαταρίας για HP EV - Εσωτερική μελέτη αντίστασης κύλισης που διενεργήθηκε τον 10/2020, σε διαστάσεις 255/45 R19, συγκρίνοντας το MICHELIN Pilot Sport EV (6,7kg/t) με το MICHELIN Pilot Sport 4 SUV (8,8kg/t). Για ηλεκτρικό όχημα μάζας 2.151 kg, με αυτονομία 540 χλμ., αυτή η διαφορά 2,1 kg/t οδηγεί σε κέρδος αυτονομίας άνω των 60 χλμ., ή περισσότερο από το 10% της αρχικής αυτονομίας.
(3) - ενόχληση θορύβου - Μέτρηση εσωτερικού θορύβου, η οποία διενεργήθηκε το 2016 σε μέγεθος 245/45 R19 σε KIA Cadenza. Το επίπεδο θορύβου μετρήθηκε σε εύρος «170-230Hz». Τα αποτελέσματα ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με το όχημα, τη σειρά και το μέγεθος των ελαστικών, την ταχύτητα και τις συνθήκες του οδοστρώματος.
MICHELIN e·Primacy
(4) - Δοκιμές αντίστασης κύλισης που διεξάγονται σε μηχάνημα από την Applus Idiada, κατόπιν αιτήματος της Michelin, τον Ιούνιο (σε νέα) & τον Αύγουστο (τεχνητή φθορά/λείανση των ελαστικών μέχρι τα 2 χιλ.) του 2020, σε διαστάσεις 205/55 R16 91V, όπου συνέκριναν το MICHELIN e.PRIMACY (καινούργιο: 5,58kg/t και φθαρμένο: 5,13kg/t) με MICHELIN PRIMACY 4 (καινούργιο: 7,74kg/t και φθαρμένο: 6,25kg/t), BRIDGESTONE TURANZA T005 (καινούργιο: 7,17kg/t και φθαρμένο: 5,81kg/t), CONTINENTAL ECOCONTACT 6 (καινούργιο: 6,39kg/t και φθαρμένο: 5,49kg/t), CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 6 (καινούργιο: 8,93kg/t και φθαρμένο: 6,94kg/t), DUNLOP BLURESPONSE (καινούργιο: 7,97kg/t και φθαρμένο: 5,54kg/t), GOODYEAR EFFICIENT GRIP 2 (καινούργιο: 7,01kg/t και φθαρμένο: 5,38kg/t), PIRELLI CINTURATO P7 BLUE (καινούργιο: 6,96kg/t και φθαρμένο: 6,30kg/t), PIRELLI CINTURATO P7 (καινούργιο: 8,79kg/t και φθαρμένο: 6,97kg/t).
(5) Η κατηγορία ελαστικών MICHELIN e.PRIMACY ορίζεται ως ένα από τα καλοκαιρινά premium ελαστικά, όπως αυτά των εταιρειών CONTINENTAL, GOODYEAR, BRIDGESTONE, PIRELLI, DUNLOP, τα οποία δεν έχουν σχεδιαστεί για πρώτη τοποθέτηση (δηλαδή δεν έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τους κατασκευαστές αυτοκινήτου), αλλά αφορούν ελαστικά αντικατάστασης.
(6) - Αυξημένη αυτονομία μπαταρίας ηλεκτρικού οχήματος και μείωση εκπομπών CO₂. - Αν είναι καινούριο, το MICHELIN e.PRIMACY παρουσιάζει αντίσταση κύλισης 2kg/t κατά μέσο όρο, πιο χαμηλή από τους ανταγωνιστές του, το οποίο ισοδυναμεί σε μειωμένη κατανάλωση καυσίμων έως 0,21l/100km, το οποίο ισοδυναμεί σε μείωση των εκπομπών του CO₂ έως και 5g για ένα VW Golf 7 1.5 TSI ή ισοδυναμεί με έως και 7% περισσότερη αυτονομία για ένα VW e.Golf.
(7) - Διάρκεια ζωής - Δοκιμή διάρκειας ζωής που διενεργήθηκε από το DEKRA TEST CENTER, κατόπιν αιτήματος της Michelin, Ιούνιος-Ιούλιος 2020, σε διαστάσεις 205/55 R16 91V σε VW Golf 7, συγκρίνοντας το MICHELIN e.PRIMACY (100%) με το MICHELIN Primacy 4 (102%). Δοκιμή διάρκειας ζωής σε μέση πραγματική χρήση (D50), σε διαδρομή 14.460 χλμ. και επέκταση της διάρκειας ζωής στα 1,6 mm. Νικητής δοκιμής ADAC Summer 2020 235/55 R17, σε δοκιμή που διενεργήθηκε από την ADAC σε Ford Kuga το 2020. Η δοκιμή αυτή διενεργήθηκε σε 235/55 R17. Το Michelin Primacy 4 είναι το καλύτερο από τα 12 δοκιμασμένα ελαστικά σύμφωνα με τις ιδιότητες που ελέγχθηκαν (βρεγμένο οδόστρωμα, στεγνό οδόστρωμα, θόρυβος, φθορά, κατανάλωση καυσίμου). Το Michelin Primacy 4 αποτελεί τον νικητή της δοκιμής, λαμβάνοντας τα ακόλουθα σχόλια: »Πολύ ισορροπημένο με κορυφαία βαθμολογία σε βρεγμένο οδόστρωμα, εξαιρετικά χαμηλή φθορά, πολύ καλό σε στεγνό οδόστρωμα» - Ήρθε 1ο στη Φθορά.
(8) – Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα - Το MICHELIN e.PRIMACY βαθμολογείται με «Β» στην πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα, σύμφωνα με την ευρωπαϊκή ετικετογράφηση.