(1) Ισορροπημένη επίδοση - Η ισορροπημένη επίδοση αποδεικνύεται από δοκιμές που διενεργήθηκαν το 2020 και το 2021 για φρενάρισμα σε στεγνό οδόστρωμα με καινούρια ελαστικά, φρενάρισμα σε βρεγμένο οδόστρωμα με καινούρια και φθαρμένα ελαστικά, φρενάρισμα στο χιόνι με καινούρια και φθαρμένα ελαστικά, πρόσφυση στο χιόνι με καινούρια και φθαρμένα ελαστικά, αντίσταση κύλισης, διάρκεια ζωής - βλ. λεπτομέρειες δοκιμών στις νομικές αναφορές 2, 3, 4 , 5, 6 - Το MICHELIN CrossClimate 2 SUV κατέκτησε 8 κορυφαίες θέσεις σε 8 δοκιμές.
(2) Διάρκεια ζωής - Δοκιμή διάρκεια ζωής που διενεργήθηκε από την DEKRA TEST CENTER, κατόπιν αιτήματος της Michelin, Ιανουάριος 2022, σε διάσταση 235/60 R18 107V και 107W σε HYUNDAI Santa Fé 2,2 l. Το CRDI συγκρίνει το MICHELIN CrossClimate 2 SUV (100%) με το BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (55,9%). CONTINENTAL AllSeason Contact (93,0%), GOODYEAR Vector 4Seasons SUV Gen-3 (95,8%), PIRELLI Scorpion Verde All Season SF (95,5%). Δοκιμή διάρκειας ζωής πραγματοποιήθηκε σε συνθήκες μέσης πραγματικής χρήσης (D50) στα 11.568 χλμ., με εκτιμώμενη διάρκεια ζωής στα 1.6 χιλ.
(3) Δοκιμή φρεναρίσματος στο χιόνι - Δοκιμές φρεναρίσματος στο χιόνι, που διενεργήθηκαν από το φορέα TÜV SÜD Product Service κατόπιν αιτήματος της Michelin, μεταξύ 30 και 10 χλμ/ώρα, Οκτώβριος 2021-Ιανουάριος 2022 (φθορά σημαίνει λείανση μέχρι το βάθος του δείκτη φθοράς πέλματος, σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό: ECE R30r03f), σε διάσταση 235/60 R18 107V και 107W σε Audi Q5 40TDI 204hp, Audi Q5 50TFSIe 300hp σε σύγκριση με το MICHELIN CrossClimate 2 SUV (καινούριο :100% - φθαρμένο: 100%) έναντι του BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (καινούριο: 82,2% - φθαρμένο: 67,0%), CONTINENTAL AllSeason Contact (καινούριο: 93,6% - φθαρμένο: 83,5%), GOODYEAR Vector 4Seasons SUV Gen-3 (καινούριο: 89,9% - φθαρμένο: 83,9%), PIRELLI Scorpion Verde All Season SF (καινούριο: 71,8% - φθαρμένο: 61,2%). Υπολογισμοί με βάση τις μέσες επιβραδύνσεις που προκύπτουν από τις μετρούμενες αποστάσεις ακινητοποίησης από 30-10 km/h.
(4) Δοκιμή πρόσφυσης στο χιόνι - Δοκιμές πρόσφυσης στο χιόνι, που διενεργήθηκαν από το φορέα TÜV SÜD Product Service κατόπιν αιτήματος της Michelin, μεταξύ 5 και 30 χλμ/ώρα, Οκτώβριος 2021-Ιανουάριος 2022 (φθορά σημαίνει λείανση μέχρι το βάθος του δείκτη φθοράς πέλματος, σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό: ECE R30r03f), σε διάσταση 235/60 R18 107V και 107W σε Audi Q5 40TDI 204hp, Audi Q5 50TFSIe 300hp σε σύγκριση με το MICHELIN CrossClimate 2 SUV (καινούριο: 100% - φθαρμένο: 100%) έναντι του BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (καινούριο: 75,2% -φθαρμένο: 67,3%) ; CONTINENTAL AllSeason Contact (καινούριο: 93,4% - φθαρμένο: 84,1%), GOODYEAR Vector 4Seasons SUV Gen-3 (καινούριο: 88,8% - φθαρμένο: 80,9%), PIRELLI Scorpion Verde All Season SF (καινούριο: 64,3% - φθαρμένο: 46,3%). Οι υπολογισμοί βασίζονται σε μεσαίες τιμές επιτάχυνσης που προκύπτουν από τις μετρημένους χρόνους επιτάχυνσης από τα 5-30 χλμ./ώρα που επιτυγχάνονται σε πραγματικές δοκιμές.
(5) Δοκιμές φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα- Δοκιμές φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα, που διενεργήθηκαν από το φορέα TÜV SÜD Product Service κατόπιν αιτήματος της Michelin, μεταξύ 80 και 20 χλμ/ώρα, Οκτώβριος 2021-Ιανουάριος 2022 (φθορά σημαίνει λείανση μέχρι το βάθος του δείκτη φθοράς πέλματος, σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό: ECE R30r03f), σε διάσταση 235/60 R18 107V και 107W σε Audi Q5 40TDI 204hp, Audi Q5 50TFSIe 300hp σε σύγκριση με το MICHELIN CrossClimate 2 SUV (καινούριο: 100% - φθαρμένο: 100%) έναντι του BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (καινούριο: 96,3% - φθαρμένο: 98,5%) ; CONTINENTAL AllSeason Contact (καινούριο: 94,5% - φθαρμένο: 91,7%), GOODYEAR Vector 4Seasons SUV Gen-3 (καινούριο: 95,5% - φθαρμένο: 99,1%), PIRELLI Scorpion Verde All Season SF (καινούριο: 87,2% - φθαρμένο: 90,4%). Μέσος όρος της επίδοσης σε βρεγμένο οδόστρωμα υψηλού και χαμηλού συντελεστή μ με δύο διαφορετικά εύρη θερμοκρασίας το καθένα.
(6) Δοκιμή φρεναρίσματος σε στεγνό οδόστρωμα - Δοκιμές φρεναρίσματος σε στεγνό οδόστρωμα, που διενεργήθηκαν από το φορέα TÜV SÜD Product Service κατόπιν αιτήματος της Michelin, μεταξύ 100 και 0 km/h, Οκτώβριος 2021 – Ιανουάριος 2022, σε διαστάσεις 235/60 R18 107V και 107W σε Audi Q5 40TDI 204hp, QSIehp300, MICHELIN CrossClimate 2 SUV (100%) έναντι BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (96,4%), CONTINENTAL AllSeason Contact (96,1%), GOODYEAR Vector 4Seasons SUV Gen-3 (95,6%), PIRELLI Scorpion Verde All Season SF (94,9%).