electric car winter tyres

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χρειάζονται χειμερινά ελαστικά;

Συμβουλές για Ελαστικά Αυτοκινήτου

Οι ιδιαιτερότητες των ηλεκτρικών οχημάτων πρέπει πάντα να λαμβάνονται υπόψη κατά την επιλογή ελαστικών. Ισχύει όμως αυτό για τα χειμερινά ελαστικά; Είναι υποχρεωτικά τα χειμερινά ελαστικά για αυτόν τον τύπο αυτοκινήτου; Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χρειάζονται ειδικά χειμερινά ελαστικά; Ποια είναι τα καλύτερα χειμερινά ελαστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Ποια ελαστικά MICHELIN εγγυώνται ασφάλεια, άνεση το χειμώνα και είναι φιλικά προς το περιβάλλον για τα ηλεκτρικά οχήματα; Διαβάστε παρακάτω για να λάβετε όλες τις απαντήσεις στις ερωτήσεις σας σχετικά με τα χειμερινά ελαστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ελαστικών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ελαστικών για μη ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Όταν σχεδιάζουμε ελαστικά για ηλεκτρικά οχήματα, πρέπει να λάβουμε υπόψη τις διαφορές μεταξύ ηλεκτρικών και μη ηλεκτρικών οχημάτων (όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης). Ανάλογα με τον τύπο του οχήματος, την οδηγική συμπεριφορά, το περιβάλλον και τις συνθήκες του δρόμου, οι επιδόσεις του ελαστικού μπορεί να διαφέρουν μεταξύ ηλεκτρικών και μη ηλεκτρικών οχημάτων.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν μεγαλύτερο βάρος λόγω της μπαταρίας τους, επομένως χρειάζονται ελαστικά που μπορούν να μεταφέρουν επιπλέον βάρος. Ενώ η μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου αποθηκεύει την ενέργεια, ο ηλεκτροκινητήρας είναι αυτός που παρέχει τη στιγμιαία ροπή… και την ανυπαρξία ήχου μέσα στο αυτοκίνητο! Με ένα ηλεκτρικό όχημα, μόλις πατήσετε το γκάζι, βρίσκεστε άμεσα στο 100% της ισχύος του οχήματος. Αυτό σημαίνει ότι οι μεταφορές βάρους είναι πιο έντονες, πολύ περισσότερο από ό,τι με ένα όχημα που λειτουργεί με κινητήρα εσωτερικής καύσης, γεγονός που επηρεάζει τη φθορά των ελαστικών.

Ένας άλλος παράγοντας που απαιτεί τα ελαστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα να διαφέρουν από τα ελαστικά για μη ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ο θόρυβος. Χωρίς το θόρυβο ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο ήχος των ελαστικών στο οδόστρωμα γίνεται πολύ πιο αισθητός σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Συνεπώς, οι κατασκευαστές πρέπει να δημιουργήσουν ελαστικά τα οποία είναι πολύ πιο αθόρυβα. Επομένως, ο αντιληπτός εσωτερικός θόρυβος μειώνεται. 

Ωστόσο, υπάρχουν ελαστικά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και στα δύο οχήματα, ηλεκτρικά και μη ηλεκτρικά.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χρειάζονται χειμερινά ελαστικά; 

Αν και υπάρχουν διαφορές μεταξύ ηλεκτρικών και μη ηλεκτρικών οχημάτων, η ανάγκη για χειμερινά ελαστικά είναι η ίδια και θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη όταν η θερμοκρασία πέσει κάτω από τους 7 βαθμούς Κελσίου και αρχίσει να παραμένει σταθερά εκεί. Επιπλέον, η ανάγκη για χειμερινά ελαστικά θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη για την ασφάλειά σας και την ασφάλεια και των επιβατών σας, καθώς τα καλύτερα χειμερινά ελαστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα διατηρούν την ευελιξία και μπορούν να μειώσουν την απόσταση ακινητοποίησης κατά περισσότερο από διπλάσιο.

Εάν χρειάζεστε χειμερινά ελαστικά επιδόσεων, τα ελαστικά MICHELIN Pilot Alpin 5, MICHELIN Pilot Alpin 5 SUV και MICHELIN Pilot Alpin PA4 είναι όλα εξαιρετικές χειμερινές επιλογές για το ηλεκτρικό σας όχημα.</ </3 Αυτά τα ελαστικά σχεδιάστηκαν και εγκρίθηκαν από κορυφαίους κατασκευαστές οχημάτων, παρέχοντας έλεγχο που αντέχει στο χρόνο και πρόσφυση σε χιονισμένο, βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα. Έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν μειωμένες αποστάσεις φρεναρίσματος σε χειμερινούς δρόμους, ενώ έχουν μειωμένο αντίκτυπο στην κατανάλωση καυσίμου λόγω της χαμηλότερης αντίστασης κύλισης, δίνοντας περισσότερη ελευθερία στο ηλεκτρικό σας όχημα. Λαμβάνουν επίσης υπόψη το αυξημένο βάρος και τη ροπή του ηλεκτρικού οχήματος και έχουν σχεδιαστεί για να έχουν την καλύτερη διάρκεια ζωής έως τη φθορά (1) μαζί με τα βασικά χαρακτηριστικά ασφαλείας.

Για «μικρότερα» ηλεκτρικά οχήματα, όπως το BMW i3 ή το Renault Zoé, μπορείτε να βασιστείτε στο MICHELIN Alpin 6 εάν αντιμετωπίζετε δύσκολες  χειμερινές συνθήκες. Έχει πολύ καλή βαθμολογία από ορισμένους ειδικούς, όπως η ADAC και συνέβαλε στο βραβείο κατασκευαστή χειμερινών ελαστικών που έλαβε η MICHELIN, από την Autobild, το 2021 και το 2020. Θα σας προσφέρει επιδόσεις που αντέχουν στο χρόνο, σε φρενάρισμα και πρόσφυση στο χιόνι (2).

Στο ηλεκτρικό σας όχημα μπορείτε επίσης να τοποθετήσετε το MICHELIN CrossClimate², το βασικό ελαστικό της κατηγορίας All Season στην Ευρώπη (3). Με το MICHELIN CrossClimate² θα εξοικονομήσετε χρόνο και χρήμα και θα διατηρήσετε το ίδιο ελαστικό όλο το χρόνο για να οδηγείτε παντού και πάντα με ασφάλεια.  Η 2η γενιά, MICHELIN CrossClimate², είναι ήδη αναγνωρισμένη σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα όπως το Volvo XC40. Είναι επίσης διαθέσιμο για τα Renault Zoé, BMW i3, Volkswagen ID4 και θα κυκλοφορήσει το 2022 για το Volkswagen ID3.

Σε πιο δύσκολες χειμερινές συνθήκες, το ελαστικό MICHELIN X-ICE SNOW ή το χειμερινό ελαστικό με καρφιά MICHELIN X-ICE NORTH 4 είναι μια εξαιρετική επιλογή. Το ελαστικό MICHELIN X-Ice North 4 είναι σχεδιασμένο για απόλυτο έλεγχο στον πάγο, καθώς οι τεχνολογίες καρφιών αυτής της γκάμας ελαστικών διαθέτουν βελτιωμένες επιδόσεις φρεναρίσματος και πρόσφυσης στον πάγο, και σχεδιάστηκαν για εξαιρετικό φρενάρισμα και επιτάχυνση στο χιόνι και καλύτερη αντίσταση κύλισης από το ελαστικό προηγούμενης γενιάς (4).  Επιπλέον, λόγω του μαθηματικού αλγορίθμου που χρησιμοποιείται για τον καθορισμό της τοποθέτησης του καρφιού του ελαστικού, τα επίπεδα θορύβου του είναι ευνοϊκά χαμηλά για ένα ελαστικό με καρφιά. Ωστόσο, εάν το επίπεδο θορύβου και η άνεση αποτελούν ανησυχία, ένα χειμερινό ελαστικό χωρίς καρφιά μπορεί να είναι καλύτερη επιλογή. 

Γιατί να επιλέξετε χειμερινά ελαστικά MICHELIN για ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Η Michelin σχεδιάζει χειμερινά ελαστικά με τα υψηλότερα πρότυπα για όλα τα οχήματα. Τα ηλεκτρικά οχήματα μπορεί να είναι πιο απαιτητικά ως προς τις επιδόσεις των ελαστικών σε 3 βασικούς τομείς: φθορά, αυτονομία, θόρυβος. Και η Michelin διαθέτει μια μεγάλη προσφορά χειμερινών ελαστικών που έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται σε αυτές τις συγκεκριμένες ανάγκες, παρέχοντας ταυτόχρονα χειμερινή κινητικότητα και ασφάλεια, παρέχοντας έτσι τα καλύτερα  χειμερινά ελαστικά MICHELIN για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

MICHELIN’s best winter tyres for electric cars
  • Φθορά. Τα χειμερινά ελαστικά MICHELIN είναι γνωστό ότι παρέχουν μακροχρόνια αντοχή στη φθορά, αυτό ισχύει και με τις τελευταίες μας προσφορές: MICHELIN X-ICE SNOW, MICHELIN X-ICE NORTH 4, MICHELIN Pilot Alpin 5.  Καθώς τα ηλεκτρικά οχήματα τείνουν να είναι βαρύτερα, η Michelin έχει καλύψει όσο περισσότερες διαστάσεις χειμερινών ελαστικών έχουν ήδη επιπλέον φορτίο.
  • Αυτονομία. Η Michelin είναι πρωτοπόρος στην τεχνολογία χαμηλής αντίστασης κύλισης για περισσότερες από 3 δεκαετίες. Το MICHELIN GreenX, το πρωτοποριακό ελαστικό εξοικονόμησης ενέργειας, παρουσιάστηκε το 1992. Έκτοτε, η Michelin εργάζεται συνεχώς για τη μείωση της αντίστασης κύλισης στα ελαστικά της.  Αυτό περιλαμβάνει το ελαστικό MICHELIN X-Ice Snow, του οποίου η αντίσταση κύλισης μειώθηκε κατά 9% σε σύγκριση με το ελαστικό προηγούμενης γενιάς (5).
  • Θόρυβος.  Οι χειμερινές γραμμές ελαστικών MICHELIN είναι ρυθμισμένες με τεχνολογία Piano για χαμηλό θόρυβο σχεδίων.  Τα MICHELIN X-Ice Snow, MICHELIN X-Ice North 4, MICHELIN Pilot Alpin και MICHELIN Latitude Alpin προσφέρουν πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου.  Καθιστώντας τα τις ιδανικές επιλογές για ηλεκτρικά οχήματα.

 

Συνοπτικά, η Michelin διαθέτει επί του παρόντος ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο χειμερινών ελαστικών για την αντιμετώπιση των σημερινών ηλεκτρικών οχημάτων και των αναγκών των καταναλωτών. 

Πώς να επιλέξετε τα σωστά χειμερινά ελαστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Η επιλογή των καλύτερων χειμερινών ελαστικών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το ίδιο με την επιλογή ενός χειμερινού ελαστικού για ένα μη ηλεκτρικό όχημα.  Πρέπει να λάβετε υπόψη τις επιδόσεις του ελαστικού στο χιόνι και τον πάγο (δηλαδή την έλξη, το φρενάρισμα), τη διαθεσιμότητα ελαστικών, την εγγύηση ελαστικών, την τιμή κ.λπ. Υπάρχουν πρόσθετοι παράγοντες που συνιστούμε να λάβετε υπόψη όταν επιλέγετε ένα χειμερινό ελαστικό για το ηλεκτρικό σας όχημα: γκάμα, βάρος, ροπή και θόρυβος, όπως αναφέρθηκε παραπάνω. 

Εάν είστε οδηγός ηλεκτρικού οχήματος που ενδιαφέρεται για τη συνολική αυτονομία του οχήματος, τότε η επιλογή ενός από τα καλύτερα χειμερινά ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης MICHELIN για ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μια εξαιρετική επιλογή για εσάς. Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι βαρύτερα από τα μη ηλεκτρικά οχήματα, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να επιλέξετε ένα ελαστικό που μπορεί να μεταφέρει με ασφάλεια το επιπλέον φορτίο του οχήματος.  Μπορείτε να βρείτε αυτές τις πληροφορίες στο εγχειρίδιο του οχήματός σας ή στο αυτοκόλλητο πληροφοριών ελαστικών που βρίσκεται στην πόρτα οδηγού του οχήματός σας. Επιπλέον, τα ηλεκτρικά οχήματα τείνουν να έχουν μεγαλύτερη ροπή και μεγαλύτερη ισχύ επιτάχυνσης από ένα μη ηλεκτρικό όχημα, γεγονός που μπορεί να αυξήσει τη φθορά των ελαστικών σας. Εάν θέλετε να απολαύσετε τις χειμερινές επιδόσεις των ελαστικών σας για πολλά χιλιόμετρα , επιλέξτε ένα από τα χειμερινά ελαστικά της Michelin που προσφέρουν επιδόσεις για το ηλεκτρικό σας όχημα που αντέχουν στο χρόνο.   

Τα ελαστικά έχουν σημαντικό αντίκτυπο στον τρόπο συμπεριφοράς των οχημάτων, γι' αυτό είναι σημαντικό να έχουμε τα καλύτερα χειμερινά ελαστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η οδήγηση το χειμώνα είναι δύσκολη, ανεξάρτητα από το όχημα που οδηγείτε, επομένως η επιλογή ενός premium χειμερινού ελαστικού που παρέχει εξαιρετικές χειμερινές επιδόσεις, ασφάλεια και κινητικότητα είναι απαραίτητη. Τα χειμερινά ελαστικά έχουν σχεδιαστεί για να αποδίδουν καλύτερα σε ένα ευρύ φάσμα χειμερινών συνθηκών, όπως βρεγμένους δρόμους, λασπόνερα, χιόνι και πάγο. Βελτιώνουν επίσης την πρόσφυση και τις επιδόσεις του οχήματός σας σε αυτές τις συνθήκες και μειώνουν τις αποστάσεις φρεναρίσματος για καλύτερη ασφάλεια. Συνοπτικά, τα σωστά χειμερινά ελαστικά για ένα ηλεκτρικό όχημα μπορεί να είναι τα ίδια χειμερινά ελαστικά για ένα μη ηλεκτρικό όχημα. 

Πώς προστατέψω τα ελαστικά του ηλεκτρικού αυτοκινήτου μου;

Όπως ισχύει και με κάθε άλλο ελαστικό, υπάρχουν δύο βασικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να προστατέψετε τα ελαστικά του ηλεκτρικού αυτοκινήτου σας και συνεπώς να βελτιστοποιήσετε τη διάρκεια ζωής τους: Συντήρηση και στυλ οδήγησης.

Η συντήρηση των ελαστικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων περιλαμβάνει παρακολούθηση της πίεσης, της ζυγοστάθμισης και της φθοράς.

Η πίεση των ελαστικών του ηλεκτρικού αυτοκινήτου σας αποτελεί και αυτή σημαντικό παράγοντα που επηρεάζει τη μέση απόσταση που μπορεί να διανύσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η οδήγηση με ανεπαρκώς φουσκωμένα χειμερινά ελαστικά θα έχει ως αποτέλεσμα περιττή κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς τα ελαστικά απαιτούν περισσότερη ενέργεια για να κυλήσουν. Για να μην αναφέρουμε ότι τα λάθος φουσκωμένα χειμερινά ελαστικά μπορούν να οδηγήσουν σε πρόωρη φθορά. Έχετε υπόψη ότι τα αυτοκίνητα διαθέτουν ένα αυτοκόλλητο το οποίο έχει τοποθετηθεί από τον κατασκευαστή, που υποδεικνύει τη συνιστώμενη πίεση για συγκεκριμένες διαστάσεις ελαστικών αυτοκινήτων. Υπάρχουν επίσης συστάσεις ανάλογα με το αν το αυτοκίνητο μεταφέρει φορτίο ή όχι, για να ελέγχετε την πίεση.

Η οικολογική οδήγηση αποτελεί έκφραση που ακούμε όλο και περισσότερο στην εποχή μας και δικαιολογημένα. Με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, το σωστό στυλ οδήγησης όχι μόνο μεγιστοποιεί την αυτονομία ενός ηλεκτρικού οχήματος, αλλά επίσης βελτιστοποιεί την ποιότητα και την επίδοση των ελαστικών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Συνοψίζοντας, το στυλ οδήγησης είναι ιδιαιτέρως σημαντικό. Χρησιμοποιήστε μέτρια επιτάχυνση και ήπιο αναγεννητικό φρενάρισμα. Παίρνετε τις στροφές με προσοχή. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να επεκτείνετε την αυτονομία της μπαταρίας και τη διάρκεια ζωής των ελαστικών του ηλεκτρικού αυτοκινήτου σας. "

Υπάρχουν συστάσεις οδήγησης για οδήγηση το χειμώνα με ηλεκτρικό αυτοκίνητο; 

Drive safely in winter with the best winter tyres for electric cars

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι συνήθως βαρύτερα από τα κανονικά οχήματα λόγω των πακέτων μπαταριών. Οδηγώντας στον ίδιο δρόμο χρησιμοποιώντας τα ίδια ελαστικά, το βαρύτερο αυτοκίνητο τις περισσότερες φορές χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να επιβραδύνει. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν οδηγείτε σε χιονισμένους δρόμους που μπορεί να καλύπτονται από πάγο και χιόνι. Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων θα πρέπει να αυξάνουν τις αποστάσεις μεταξύ του αυτοκινήτου που βρίσκεται μπροστά τους και να δίνουν στον εαυτό τους μεγαλύτερη απόσταση και περισσότερο χρόνο για να σταματήσουν. Φυσικά, η οδήγηση με μερικά από τα καλύτερα χειμερινά ελαστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως το MICHELIN® X-Ice SNOW, που έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώνουν τις αποστάσεις ακινητοποίησης, θα βοηθήσει.

Τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν επίσης μεγάλη ροπή, επομένως είναι εύκολο να σπινιάρουν τα ελαστικά. Η ομαλή επιτάχυνση και η ομαλή διαχείριση του τιμονιού θα σας βοηθήσουν να κρατήσετε το αυτοκίνητο υπό έλεγχο. Οι επιθετικές κινήσεις θα αυξήσουν τις πιθανότητες να γλιστρήσουν τα ελαστικά σας. Για να διατηρήσετε ή ακόμα και να αυξήσετε την αυτοπεποίθησή σας στην οδήγηση ηλεκτρικών οχημάτων το χειμώνα, θα πρέπει να εξασκηθείτε και να κατακτήσετε την ομαλή επιτάχυνση και το τιμόνι.

Τις περισσότερες φορές, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν διαφορετικές δυνατότητες αναγεννητικής πέδησης. Όταν σηκώνετε το γκάζι, το όχημα μπορεί να επιβραδύνει πιο γρήγορα και η μπαταρία να επαναφορτιστεί πιο γρήγορα ή να επιβραδύνει πιο ομαλά και η μπαταρία να μην επαναφορτιστεί τόσο γρήγορα. Όταν επιλέγετε την πιο επιθετική λειτουργία αναγέννησης, λειτουργεί περίπου όπως τα φρένα. Όταν οι συνθήκες είναι ολισθηρές, αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει απώλεια ελέγχου εάν επιβραδύνετε πολύ απότομα. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό και πρέπει να το λάβετε υπόψη σε μια στροφή ή γωνία. Θα πρέπει πάντα να επιβραδύνετε σταδιακά και να το κάνετε αυτό ενώ οδηγείτε στην ευθεία. Διαβάστε και δείτε τις συμβουλές μας για ασφαλή χειμερινή οδήγηση για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το φρενάρισμα σε μια στροφή.

Πού να πάτε για σέρβις στα χειμερινά σας ελαστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Συνιστάται να επικοινωνήσετε με το μεταπωλητή σας για να βεβαιωθείτε ότι έχει τεχνικούς που είναι ειδικοί στα ηλεκτρικά οχήματα και διαθέτουν τον κατάλληλο εξοπλισμό. Οποιοσδήποτε μεταπωλητής της Michelin ή η αντιπροσωπεία από την οποία έχετε αγοράσει το ηλεκτρικό σας όχημα μπορεί να είναι βιώσιμες επιλογές.

Έχετε σκασμένο ελαστικό; Αν και η τοποθέτηση εφεδρικού από μόνοι σας είναι δυνατή, είναι ευκολότερο, ασφαλέστερο και πολύ πιο γρήγορο να αναλάβει κάποιος επαγγελματίας την αλλαγή. Ωστόσο, βεβαιωθείτε ότι ταξιδεύετε με τον κατάλληλο εξοπλισμό έκτακτης ανάγκης.

map search desktop

Βρείτε μεταπωλητές ελαστικών κοντά σας, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα

Αναζήτηση με
Διεύθυνση, Πόλη ή Τ.Κ.
Αυτοκίνητο
  • Αυτοκίνητο
  • Μοτοσυκλέτα
Εντοπισμός της τοποθεσίας μου
Αναζήτηση

Νομικές επισημάνσεις

(1) Εξωτερικές δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν από το DEKRA Test Center, κατόπιν αιτήματος της Michelin, στο Volkswagen Golf VII τον Μάρτιο και τον Απρίλιο του 2018 σε 225/40 R18 με CONTINENTAL WinterContact TS850P, DUNLOP WinterSport5, GOODYEAR UltraGrip Performance Gen3LIRZ και Sotto Winter, Εξωτερικές δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν από το DEKRA Test Center, κατόπιν αιτήματος της Michelin, σε Volkswagen Passat τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του 2019 σε 235/45 R18 με CONTINENTAL WinterContact TS850P και CONTINENTAL WinterContact TS860S. Δοκιμές αντίστασης κύλισης που πραγματοποιήθηκαν το 2018 από την TÜV SÜD σε 225/40 R18 92V XL, για σύγκριση ελαστικών MICHELIN Pilot Alpin 5 και MICHELIN Pilot Alpin 4 και πραγματοποιήθηκαν εσωτερικά από τη Michelin σε ελαστικό MICHELIN Pilot Alpin 5 για ρύθμιση R117.


(2) Δοκιμές φρεναρίσματος στο χιόνι και σε βρεγμένο οδόστρωμα που διενεργήθηκαν από την TÜV SÜD Product Service μεταξύ Δεκεμβρίου 2017 και Ιανουαρίου 2018 κατόπιν αιτήματος της Michelin, σε διάσταση ελαστικών 205/55 R16 91H και σε όχημα VW Golf 7, η οποία συνέκρινε τα MICHELIN ALPIN 6 με τα MICHELIN ALPIN 5. Φθαρμένο σημαίνει λείανση μέχρι το βάθος της ένδειξης φθοράς πέλματος σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό για τον δείκτη φθοράς πέλματος ECE R30r03f. Σε κάθε περίπτωση, τηρείτε την τοπική νομοθεσία για τα χειμερινά ελαστικά.

 

(3) Ισορροπημένες επιδόσεις  - Οι ισορροπημένες  επιδόσεις αποδεικνύονται από δοκιμές που διενεργήθηκαν  το 2020 και το 2021  για φρενάρισμα σε στεγνό οδόστρωμα,  φρενάρισμα σε βρεγμένο οδόστρωμα με καινούρια και φθαρμένα ελαστικά, φρενάρισμα  στο χιόνι με καινούρια και φθαρμένα ελαστικά, έλξη στο  χιόνι με καινούρια και φθαρμένα ελαστικά, διάρκεια ζωής - βλ. λεπτομέρειες δοκιμών στις νομικές αναφορές a, b, c, d, e, f - Το MICHELIN CrossClimate² κατέκτησε 6 κορυφαίες θέσεις σε 9 δοκιμές.


(α) - Δοκιμές φρεναρίσματος στο χιόνι, που διενεργήθηκαν από το φορέα TÜV SÜD Product Service, κατόπιν αιτήματος της Michelin, μεταξύ 30 και 10 χλμ./ώρα,  το Φεβρουάριο 2021 (σε καινούριο και φθαρμένο 2χιλ.), σε διάσταση 205/55 R16 94V XL και σε όχημα VW Golf 7, οι οποίες συνέκριναν το MICHELIN CrossClimate² (καινούριο: 100% - φθαρμένο: 100%) έναντι του MICHELIN CrossClimate + (καινούριο: 95% - φθαρμένο: 88,1%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (καινούριο: 92,4% - φθαρμένο: 70,9%), CONTINENTAL AllSeasonContact (καινούριο: 99,5% - φθαρμένο: 96,4%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (καινούριο: 97,6% - φθαρμένο: 94,1%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (καινούριο: 81,9% - φθαρμένο: 77,0%).

 

(β) - Δοκιμές έλξης σε χιόνι - Δοκιμές έλξης στο χιόνι, που διενεργήθηκαν από το φορέα TÜV SÜD Product Service κατόπιν αιτήματος της Michelin, μεταξύ 5 και χλμ./ώρα, Οκτώβριος 2021 – Ιανουάριος 2022 (σε καινούριο και φθαρμένο 2χιλ.), σε διάσταση 205/55 R16 94V XL και σε όχημα VW Golf 7 οι οποίες συνέκριναν οι οποίες συνέκριναν το  MICHELIN CrossClimate 2 (καινούριο: 100% - φθαρμένο: 100%) έναντι του MICHELIN CrossClimate + (καινούριο: 95,1% - φθαρμένο: 87,5%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (καινούριο: 84,6% - φθαρμένο: 65,2%), CONTINENTAL AllSeasonContact (καινούριο: 95,6% - φθαρμένο: 91,9%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (καινούριο: 94,6% - φθαρμένο: 90,6%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (καινούριο: 72,0% - φθαρμένο: 54,2%).

 

(γ) - Δοκιμές φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα - Δοκιμές φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα, που διενεργήθηκαν από το φορέα TÜV SÜD Product Service κατόπιν αιτήματος της Michelin, μεταξύ 80 και 20 χλμ./ώρα,  Οκτώβριος 2020 – Απρίλιος 2021 (όπου ο όρος «φθορά» ή «τελευταίο χιλιόμετρο» αναφέρεται σε τεχνητή φθορά/λείανση των ελαστικών μέχρι το βάθος του δείκτη φθοράς πέλματος, όπως αυτός ορίζεται από τον ευρωπαϊκό κανονισμό: ECE R30r03f), σε διάσταση 205/55 R16 94V XL σε και όχημα VW Golf 7, οι οποίες συνέκριναν το (καινούριο: 100% - φθαρμένο: 100%) έναντι του MICHELIN CrossClimate + (καινούριο: 98,2% - φθαρμένο: 101,1%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (καινούριο: 103,2% - φθαρμένο: 99,5%), CONTINENTAL AllSeasonContact (καινούριο: 94,9% - φθαρμένο: 96,1%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (καινούριο: 95% - φθαρμένο: 93,5%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (καινούριο: 96,7% - φθαρμένο: 89%).(δ) - Δοκιμή φρεναρίσματος σε στεγνό οδόστρωμα -  Δοκιμές φρεναρίσματος σε στεγνό οδόστρωμα, που διενεργήθηκαν από το φορέα TÜV SÜD Product Service κατόπιν αιτήματος της Michelin, μεταξύ 100 και 0 χλμ./ώρα, Φεβρουάριος 2021, σε διάσταση 205/55 R16 94V XL σε  όχημα VW Golf 7 που συνέκρινε το MICHELIN CrossClimate 2 (10% ) έναντι του MICHELIN CrossClimate + (96,2%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (98,1%), CONTINENTAL AllSeasonContact (92,4%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (89,9%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (89,4%).


(ε) - Διάρκεια ζωής - Δοκιμή διάρκειας ζωής που διενεργήθηκε από την DEKRA TEST CENTER, κατόπιν αιτήματος της Michelin, Δεκέμβριος 2020, σε διάσταση 205/55 R16 94V XL σε  όχημα VW Golf 7 που συνέκρινε το MICHELIN CrossClimate 2 (100%), CONTINENTAL AllSeasonContact (100,8%) και GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (108,4%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (69,7%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (96,9%). Η δοκιμή διάρκειας ζωής πραγματοποιήθηκε σε συνθήκες μέσης πραγματικής χρήσης (D50) στα 11.568  χλμ., με εκτιμώμενη διάρκεια ζωής στα 1.6 χιλ.

 

(στ) - Αντίσταση κύλισης - Δοκιμές αντίστασης κύλισης που διενεργήθηκαν σε μηχάνημα από την Applus Idiada, κατόπιν αιτήματος της Michelin, τον Αύγουστο 2020, σε διάσταση 205/55 R16 94V XL, που συνέκρινε το MICHELIN CrossClimate² (100%) με το MICHELIN CrossClimate + (88,2%). Η οικολογικά υπεύθυνη οδήγηση εξαρτάται ιδιαίτερα από τις οδηγικές συνήθειες, το όχημα ή την πίεση ελαστικών.
Τα αποτελέσματα ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με το δρόμο και τις καιρικές συνθήκες.

 

(4) Με βάση εσωτερικές μελέτες που έγιναν στο τεχνολογικό κέντρο Ladoux (Clermont-Ferrand) από τη Michelin μεταξύ Αυγούστου 2016 και Νοεμβρίου 2017, στα ελαστικά 205/55R16 X-Ice North 3 και 205/55R16 X-Ice North 4.

(5) 9% μείωση της αντίστασης κύλισης με βάση εσωτερικές μελέτες που πραγματοποιήθηκαν στο Τεχνολογικό Κέντρο Ladoux (στο Clermont-Ferrand, Γαλλία) μεταξύ Αυγούστου 2019 και Ιανουαρίου 2020, συγκρίνοντας το ελαστικό MICHELIN X-Ice SNOW με το ελαστικό MICHELIN X-ICE Xi3 μέγεθος 195/65R15 χρησιμοποιώντας τη μέθοδο ISO 28580 στα 50 mi/h (80km/h).

Το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται
Ο ιστότοπος δεν υποστηρίζει το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε. Αυτό σημαίνει ότι ορισμένες λειτουργίες ενδέχεται να μην εμφανίζονται κανονικά. Μπορεί να παρατηρήσετε κάποια περίεργη συμπεριφορά κατά την περιήγησή σας. Χρησιμοποιήστε ή ενημερώστε/εγκαταστήστε ένα από τα ακόλουθα προγράμματα περιήγησης για να βλέπετε σωστά όλο το περιεχόμενο