road hp

Το κράτημα δεν είναι ίδιο - Γιατί Το Αυτοκίνητό Μου Έχει Κραδασμούς;

Συμπτώματα: Κραδασμοί ή ταλαντώσεις

car edito 6 5 tip vibrationshimmy 140319 help and advice

car edito 6 5 tip vibrationshimmy 140319 help and advice

Διάγνωση: Μη Ζυγοσταθμισμένα Ελαστικά Ή Κακή Λειτουργία Του Συστήματος Τιμονιού & Αναρτήσεων
  • Τα μη ζυγοσταθμισμένα ελαστικά μπορεί να προκαλέσουν κραδασμούς που προκαλούν δυσκολία στην οδήγηση, πρώιμη ή ανομοιόμορφη φθορά των ελαστικών και άσκοπη φθορά και ζημιά των αναρτήσεων του οχήματος.

 

Λύση και συμβουλές
  • Πολύ απλά, ζυγοσταθμίστε τα ελαστικά
  • Ίσως χρειαστεί να επιδιορθώσετε το σύστημα τιμονιού και αναρτήσεων
  • Επισκεφτείτε έναν επαγγελματία ελαστικών με τις πρώτες ενδείξεις κραδασμών ή ταλαντώσεων.
  • Αν η επαναζυγοστάθμιση δεν περιορίσει τους κραδασμούς, ελέγξτε την ευθυγράμμιση και τα μέρη του συστήματος αναρτήσεων.
  • Τα ελαστικά θα πρέπει να ευθυγραμμίζονται αφού τοποθετηθούν στους τροχούς την πρώτη φορά ή όταν επανατοποθετούνται μετά από κάποια επισκευή.

 Συμπτώματα: Τράβηγμα Προς τη Μία Πλευρά ή Κακή Απόκριση στο Στρίψιμο του Τιμονιού

car edito 6 5 tip pullingsteering 140319 help and advice

car edito 6 5 tip pullingsteering 140319 help and advice

Διάγνωση 1: Κακή ευθυγράμμιση

Η ανομοιόμορφη φθορά του μπροστινού ή του πίσω ελαστικού σημαίνει ότι απαιτείται ευθυγράμμιση.

Λύση:

Πολλά οχήματα σήμερα διαθέτουν πίσω αναρτήσεις που μπορεί να χρειάζονται ευθυγράμμιση.

Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, το όχημά σας  χρειάζεται είτε ευθυγράμμιση του μπροστινού μέρους («front-end») ή ευθυγράμμιση και των τεσσάρων τροχών («four-wheel») Επισκεφτείτε τον κοντινότερο μεταπωλητή ελαστικών σας για έλεγχο.

Συμπτώματα: Κακός χειρισμός

6 5 tip poorhandling 140319

6 5 tip poorhandling 140319

Διάγνωση: Ζημιά Στο Ελαστικό Που Απαιτεί Επισκευή
  • Τα  τρυπήματα από καρφιά ή οι τομές έως 6,4χλστ. στο πέλμα μπορούν να επισκευαστούν από κάποιον επαγγελματία ελαστικών με τη χρήση εγκεκριμένων διαδικασιών.
  • Η επισκευή του ελαστικού μόνο με χορδές επισκευής δεν είναι αξιόπιστη. Είναι μάλιστα επικίνδυνη, επειδή μετά από κάποιο τρύπημα θα πρέπει να ελεγχθεί η εσωτερική πλευρά του ελαστικού.

 

Λύση:
  • Η κατάλληλη επισκευή radial ελαστικού (τα περισσότερα ελαστικά είναι τέτοια) περιλαμβάνει την τοποθέτηση έμπλαστρου στην εσωτερική πλευρά του ελαστικού και το γέμισμα της τρύπας με καουτσούκ.
  • Μην επιχειρήσετε να επισκευάσετε ελαστικά με τρυπήματα του πέλματος που ξεπερνούν το 6,4 χλστ. ή με τρυπήματα των πλευρών. Επίσης, μην επισκευάζετε ελαστικά με βάθος πέλματος κάτω από 1,6 χλστ.
  • Αντικαταστήστε το κατεστραμμένο ελαστικό με ρεζέρβα. Ωστόσο, βεβαιωθείτε πρώτα ότι έχετε ελέγξει τα πλευρά της ρεζέρβας ώστε να έχει τη σωστή πίεση αέρα, καθώς και ότι γνωρίζετε  τους περιορισμούς ταχύτητας και χιλιομετρικής απόδοσης της. Απευθυνθείτε σε κάποιον επαγγελματία ελαστικών για να ελέγξει το όχημά σας.

 

Χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια;