4w 484 tire michelin e primacy st ww product in context 2 nosignature 16 slash 9

Θόρυβος αυτοκινήτου: είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πιο αθόρυβα από τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα;

Συμβουλές για Ελαστικά Αυτοκινήτου

Ο θόρυβος της κίνησης αποτελείται από το θόρυβο του κινητήρα, το θόρυβο των ελαστικών, το θόρυβο του δρόμου και το θόρυβο από το συριγμό. Αλλά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν πράγματι λιγότερο θόρυβο από τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα; Οι απαντήσεις βρίσκονται σε αυτό το άρθρο. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κάνουν λιγότερο θόρυβο από τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα; Οι απαντήσεις βρίσκονται σε αυτό το άρθρo

Θόρυβοι βενζινοκίνητων αυτοκινήτων: Ποιοι είναι οι ήχοι που προκαλούνται από ένα όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης;

Σε ένα όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο κύριος θόρυβος αυτοκινήτου που ακούει ένας οδηγός (εκτός αν υπάρχει πρόβλημα με το όχημα) είναι ο κινητήρας. Αυτός ο θόρυβος αυτοκινήτου είναι το αποτέλεσμα της θερμοδυναμικής: καθώς η θερμική ενέργεια μετατρέπεται σε μηχανική ενέργεια για να προωθήσει το αυτοκίνητο, οι κύλινδροι του κινητήρα παράγουν παλμούς (ήχους) οι οποίοι εκπέμπονται μέσω της βαλβίδας εξαγωγής. 

Θόρυβοι ηλεκτρικών αυτοκινήτων: τι να περιμένετε;

Είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πιο αθόρυβα από τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα;  Ένα ηλεκτρικό όχημα, από τη φύση του, δεν διαθέτει κινητήρα. Αντιθέτως, έχει ένα σύστημα κινητήρα το οποίο τροφοδοτείται από μπαταρία. Σε αντίθεση με τη θερμοδυναμική, ο ηλεκτρομαγνητισμός δεν προκαλεί εκπομπές θορύβου. Ως αποτέλεσμα, ο κινητήρας είναι σχεδόν τελείως αθόρυβος.

Ίσως και υπερβολικά αθόρυβος! Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι πολύ πιο αθόρυβα από τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Σε χαμηλές ταχύτητες (κάτω από 30 χλμ./ώρα) είναι τόσο πιο αθόρυβα που ‒ για να μειωθεί ο κίνδυνος ατυχημάτων για τους πεζούς ‒ η ΕΕ έχει θεσπίσει κανονισμό για τα ηλεκτρικά οχήματα, επιβάλλοντας θόρυβο τουλάχιστον 56 ντεσιμπέλ σε χαμηλές ταχύτητες.

Αυτός ισοδυναμεί με τον θόρυβο που κάνει ένα πλυντήριο πιάτων, ένας υπολογιστής γραφείου ή το βουητό ενός σχεδόν άδειου εστιατορίου... Κατά μέσο όρο, τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι πιο κοντά στα 65 ντεσιμπέλ, το οποίο ισοδυναμεί με μια γεμάτη σχολική τάξη. 

Θόρυβος ελαστικών κατά την οδήγηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου

Ωστόσο, ο θόρυβος ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου που θα ακούτε είναι ο θόρυβος των ελαστικών: Ο ήχος των ελαστικών που κυλούν πάνω στην επιφάνεια του δρόμου (ο οποίος συχνά περιγράφεται ως χαμηλός ήχος βρυχηθμού στο αυτοκίνητο, κάτι σαν θόρυβος παρασκηνίου).

Τα ελαστικά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων κάνουν περισσότερο θόρυβο από τα ελαστικά αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης; Όχι.
Εάν ακούτε περισσότερο το ελαστικό που κυλάει πάνω στην επιφάνεια του δρόμου, είναι επειδή ένας ηλεκτροκινητήρας δεν κάνει σχεδόν καθόλου θόρυβο. Γίνεστε πιο ευαίσθητοι σε κάθε πρόσθετο θόρυβο.

Αυτό ο θόρυβος ελαστικών εξαρτάται από την κατάσταση του δρόμου, ο οποίος προκαλεί κραδασμούς στην καμπίνα. Ακόμη και στον αυτοκινητόδρομο δεν βρίσκουμε πάντα το ίδιο είδος οδοστρώματος. Και αυτό αποτελεί πραγματική πρόκληση για τους κατασκευαστές ελαστικών και αυτοκινήτων. 

Ήχος συριγμού από το αυτοκίνητο

Ο θόρυβος των ελαστικών εξαρτάται επίσης από την ταχύτητα που οδηγείτε. Όσο πιο γρήγορα οδηγείτε, τόσο περισσότερο ακούτε έναν ήχο συριγμού από το αυτοκίνητο. Αυτό είναι κάτι στο οποίο εργάζεται πολύ σκληρά η Michelin, ώστε να απολαμβάνουν οι οδηγοί μια βέλτιστη ηλεκτρική εμπειρία.

Για τη Michelin, η λύση για ελαχιστοποίηση αυτού του θορύβου των ελαστικών είναι ένας πολύπλοκος συνδυασμός στο σχέδιο του πέλματος και στην τεχνολογία Acoustic® της εμπορικής επωνυμίας, η οποία μειώνει τον αντιληπτό εσωτερικό θόρυβο έως και 20%. (1) 

Το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται
Ο ιστότοπος δεν υποστηρίζει το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε. Αυτό σημαίνει ότι ορισμένες λειτουργίες ενδέχεται να μην εμφανίζονται κανονικά. Μπορεί να παρατηρήσετε κάποια περίεργη συμπεριφορά κατά την περιήγησή σας. Χρησιμοποιήστε ή ενημερώστε/εγκαταστήστε ένα από τα ακόλουθα προγράμματα περιήγησης για να βλέπετε σωστά όλο το περιεχόμενο