
WE RACE FOR CHANGE
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός ως επιταχυντής της καινοτομίας
Εδώ και δεκαετίες αναδεικνυούμε παγκοσμίως την επίδοση των αγωνιστικών ελαστικών μας και είμαστε περήφανοι για αυτό. Σήμερα, ωστόσο, η φύση του μηχανοκίνητου αθλητισμού έχει αλλάξει.
Η τεράστια πρόκληση που αντιμετωπίζουμε είναι πώς να αναπτύξουμε πλήρως βιώσιμα ελαστικά για την ευρύτερη αγορά, των οποίων ο σχεδιασμός και η παραγωγή θα έχουν περιορισμένο αντίκτυπο στους πόρους της Γης, τη βιοποικιλότητα και τις εκπομπές CO₂, χωρίς συμβιβασμούς στις επιδόσεις που χαρακτηρίζουν τη MICHELIN.
Περισσότερο από ποτέ, λοιπόν, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός χρησιμεύει ως ανεκτίμητο πεδίο δοκιμών και επιταχυντής της τεχνολογικής καινοτομίας. Οι δύσκολες συνθήκες που είναι εγγενείς στον μηχανοκίνητο αθλητισμό μάς προσφέρουν την ευκαιρία να καινοτομούμε, να πειραματιζόμαστε σε χρόνο ρεκόρ, να μαθαίνουμε, να συλλαμβάνουμε νέες λύσεις και να επιταχύνουμε την ανάπτυξη βιώσιμων λύσεων που είναι προς όφελος όλων.
Για να παρακολουθήσετε αυτό το βίντεο, θα πρέπει να αποδεχτείτε ορισμένα cookies από το YouTube. Απλώς κάντε κλικ στο κουμπί παρακάτω για να ενεργοποιήσετε τα cookies.
Για να παρακολουθήσετε αυτό το βίντεο, θα πρέπει να αποδεχτείτε ορισμένα cookies από το YouTube. Απλώς κάντε κλικ στο κουμπί παρακάτω για να ενεργοποιήσετε τα cookies.
Αγωνιζόμαστε για να προσφέρουμε στους συνεργάτες μας απόδοση που διαρκεί από την εκκίνηση έως τη γραμμή τερματισμού. Δεσμευόμαστε να διασφαλίσουμε μια ασφαλή οδηγική εμπειρία από το πρώτο έως το τελευταίο χιλιόμετρο, χάρη σε ελαστικά που παραμένουν αξιόπιστα μέχρι το νόμιμο όριο φθοράς (1).
Για να παρακολουθήσετε αυτό το βίντεο, θα πρέπει να αποδεχτείτε ορισμένα cookies από το YouTube. Απλώς κάντε κλικ στο κουμπί παρακάτω για να ενεργοποιήσετε τα cookies.
Αγωνιζόμαστε για να ανταποκριθούμε σε νέες προκλήσεις. Τα ελαστικά μας περιλαμβάνουν ολοένα και περισσότερα ανανεώσιμα και ανακυκλωμένα υλικά. Τα προηγμένα υλικά που αναπτύσσουμε στον μηχανοκίνητο αθλητισμό θα χρησιμοποιηθούν για όλα τα ελαστικά MICHELIN από το 2025.
Για να παρακολουθήσετε αυτό το βίντεο, θα πρέπει να αποδεχτείτε ορισμένα cookies από το YouTube. Απλώς κάντε κλικ στο κουμπί παρακάτω για να ενεργοποιήσετε τα cookies.
Συμμετέχουμε στους αγώνες για να βρούμε απαντήσεις, να προσομοιώσουμε, να μάθουμε από την επιστήμη δεδομένων και να ξεπεράσουμε τα όριά μας. Η εφαρμογή της μηχανικής προσομοίωσης στον μηχανοκίνητο αθλητισμό επεκτείνεται και στην παραγωγή ελαστικών, συμβάλλοντας σε σημαντική εξοικονόμηση πόρων και μείωση εκπομπών CO₂.
Για να παρακολουθήσετε αυτό το βίντεο, θα πρέπει να αποδεχτείτε ορισμένα cookies από το YouTube. Απλώς κάντε κλικ στο κουμπί παρακάτω για να ενεργοποιήσετε τα cookies.
Οι 24 Ώρες του Λε Μαν – ένας αγώνας που διεξάγεται σε δημόσιους δρόμους – υποβάλλουν τα ελαστικά μας σε ακραίες προκλήσεις, από ανωμαλίες της ασφάλτου έως ξαφνικές αλλαγές καιρού και θερμοκρασίας. Παρόλα αυτά, τα ελαστικά μας πρέπει να διατηρούν άψογη, απόλυτα ισορροπημένη απόδοση, εξασφαλίζοντας ασφάλεια, πρόσφυση και ευελιξία από την εκκίνηση έως τη γραμμή τερματισμού!
1923: Ο νικητής του εναρκτήριου αγώνα 24 Ώρες του Le Mans ήταν ένα Chenard & Walcker με ελαστικά MICHELIN. Ολοκλήρωσε τον αγώνα με μέση ταχύτητα 92 χλμ/ώρα. Τα αφαιρούμενα ελαστικά έφεραν επανάσταση στην κινητικότητα συνδυάζοντας αντοχή, μεγάλη διάρκεια ζωής, άνεση και ευκολία χρήσης.
1951: Κατοχυρωμένα με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας το 1946 και εμπορικά διαθέσιμα από το 1949, τα ελαστικά MICHELIN X διέθεταν επαναστατικό ακτινωτό σκελετό με μεταλλικούς ιμάντες για ασφάλεια που αντέχει στο χρόνο, άνεση και οικονομία καυσίμου. Μια Lancia B20 GT κέρδισε την κατηγορία της με ακτινωτά ελαστικά στις 24 Ώρες του Le Mans το 1951.
1967: Η Michelin ήταν η πρώτη που αγωνίστηκε με ελαστικά slick στο Le Mans. Το εντελώς λείο πέλμα χωρίς σχέδιο παρείχε ανώτερη πρόσφυση σε στεγνές συνθήκες χρήσης. Τα slick είχαν άμεσο αντίκτυπο, με το Alpine A210 να ολοκληρώνει έναν γύρο σε λιγότερο από τέσσερα λεπτά για πρώτη φορά στην κατηγορία του, προτού κατακτήσει την κατάταξη P1.6.
1978: Η νίκη του Renault-Alpine A442B στο Le Mans το 1978 με radial ελαστικά MICHELIN υψηλών επιδόσεων ανάδειξε την εξαιρετική αξία της τεχνολογίας αυτής. Ακολούθησε η επιτυχία στη Formula 1, αναδεικνύοντας την ανωτερότητα των radial ελαστικών και συμβάλλοντας στην υιοθέτηση της τεχνολογίας αυτής ως το πρότυπο της βιομηχανίας παγκοσμίως.
Hydrogen prototype of GreenGT
Toyota GR010 hybrid (2022 win)
Toyota TS050 hybrid (2018 win)
Porsche 919 hybrid (2016 win)
Audi R18 e-tron quattro (2012 win)
Audi R15 TDI (2010 win)
Peugeot 908 HDI FAP (2009 win)
Audi R10 TDI (2008 win)
Audi R10 (2006 win)
Bentley EXP speed 8 (2003 win)
Audi R8 (2000 win)
Porsche 911 GT1 (1998 win)
McLaren F1 GTR BMW (1995 win)
Peugeot 905 (1992 win)
Mercedes Sauber C9 (1989 win)
RENAULT ALPINE A442 B (1978 win)
Οι τεχνολογικές εξελίξεις, όπως η πρόοδος που σημειώθηκε στην τεχνολογία των εργοστασίων παραγωγής ενέργειας, από τους βενζινοκινητήρες και τους πετρελαιοκινητήρες ως τις υβριδικές μονάδες ισχύος, η εισαγωγή δισκόφρενων και η ολοένα και πιο εξελιγμένη αεροδυναμική δημιούργησαν νέες προκλήσεις για τα ελαστικά. Έπρεπε να προσαρμοστούν σε ακόμα πιο απαιτητικούς περιορισμούς όπως π.χ. η υψηλότερη παραγόμενη ισχύς, τα μεγαλύτερα φορτία, η μεγαλύτερη ροπή κινητήρα, παρέχοντας ταυτόχρονα ανώτερες επιδόσεις. Το νικηφόρο ρεκόρ της Michelin στο Le Mans συμβαδίζει με την απίστευτη επανάσταση που γνώρισαν οι αγώνες ταχύτητας όσον αφορά τις επιδόσεις. Μόνο τα τελευταία 10 χρόνια, βοήθησε τα πρωτοποριακά πρωτότυπα LMP1 να καλύψουν έως και 750 χλμ με ένα μόνο σετ ελαστικών με μέση ταχύτητα 240 χλμ/ώρα. Αυτό ισοδυναμεί με την απόσταση δύο grands prix της Formula 1!
Τα νέα MICHELIN Pilot Sport Endurance Slicks και Wets, σχεδιασμένα για τα σύγχρονα πρωτότυπα υπεραυτοκίνητα, αναπτύχθηκαν εξ ολοκλήρου ψηφιακά με τεχνολογία προσομοίωσης. Αυτή η καινοτόμος διαδικασία έχει πλέον επεκταθεί στην ανάπτυξη ελαστικών μαζικής παραγωγής, συμβάλλοντας σε σημαντική εξοικονόμηση πόρων και μείωση εκπομπών CO₂.
Το 2024, παρουσιάζουμε ένα αγωνιστικό ελαστικό με 71% ανανεώσιμα και ανακυκλωμένα υλικά, ειδικά σχεδιασμένο για το υδρογονοκίνητο πρωτότυπο MissionH24 και το αμιγώς ηλεκτρικό Porsche GT4 ePerformance. Αυτό κατέστη δυνατό χάρη στη βαθιά γνώση μας στη χρήση ανανεώσιμων και ανακυκλωμένων υλικών, χωρίς καμία επίπτωση στην απόδοση ή το συνολικό περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.
Ελαστικά για πίστα, ράλι, αναρρίχηση σε λόφους, κλασικούς αγώνες, εκτός δρόμου και μοτοσικλετικούς αγώνες σε πίστα
Ελαστικά για αυτοκίνητα, SUV και VAN
Ελαστικά για μοτοσυκλέτες και scooter
Τα ελαστικά μας εμπιστεύονται οι πιο απαιτητικοί καταναλωτές, κατασκευαστές, αγωνιζόμενοι μηχανοκίνητου αθλητισμού και σημαντικοί παράγοντες ζητούν τα προϊόντα μας.
Πρωτοπορούμε στην κινητικότητα με μειωμένο περιβαλλοντικό απότυπωμα (3) και καινοτομούμε επενδύοντας στα ελαστικά, και πέρα από αυτά.
Είμαστε στην πρώτη γραμμή της ηλεκτροκίνησης. Οι μηχανικοί μας συνεργάζονται στενά με κατασκευαστές αυτοκινήτων, scooter και μοτοσυκλετών για να σχεδιάσουν ελαστικά με τις επιδόσεις που χρειάζονται οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων.
Θα είμαστε σε επικοινωνία! Διαβάστε τα τελευταία νέα της MICHELIN Motorsport
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο, συμπληρώνοντας τη φόρμα και λάβετε αποκλειστικές προσφορές και/ ή λάθετε μέρος σε απίστευτους διαγωνισμούς για premium εμπειρίες και καταπληκτικές τοποθεσίες που περιμένουν να τις ανακαλύψετε.
ΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
(1) Ως «τελευταίο χιλιόμετρο» νοείται η χρήση του ελαστικού έως το νόμιμο ελάχιστο βάθος πέλματος (1,6 mm στην Ευρώπη). Συμβουλευτείτε τη νομοθεσία της χώρας σας για το νόμιμο ελάχιστο βάθος πέλματος. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://www.michelin.co.uk/performance-made-to-last
(2) Για περισσότερες πληροφορίες https://www.michelin.com/en/sustainable-development-mobility/working-towards-sustainable-mobility/