WE RACE FOR CHANGE
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός ως επιταχυντής της καινοτομίας
Εδώ και δεκαετίες αναδεικνυούμε παγκοσμίως την επίδοση των αγωνιστικών ελαστικών μας και είμαστε περήφανοι για αυτό. Σήμερα, ωστόσο, η φύση του μηχανοκίνητου αθλητισμού έχει αλλάξει.
Η τεράστια πρόκληση που αντιμετωπίζουμε είναι πώς να αναπτύξουμε πλήρως βιώσιμα ελαστικά για την ευρύτερη αγορά, των οποίων ο σχεδιασμός και η παραγωγή θα έχουν περιορισμένο αντίκτυπο στους πόρους της Γης, τη βιοποικιλότητα και τις εκπομπές CO₂, χωρίς συμβιβασμούς στις επιδόσεις που χαρακτηρίζουν τη MICHELIN.
Περισσότερο από ποτέ, λοιπόν, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός χρησιμεύει ως ανεκτίμητο πεδίο δοκιμών και επιταχυντής της τεχνολογικής καινοτομίας. Οι δύσκολες συνθήκες που είναι εγγενείς στον μηχανοκίνητο αθλητισμό μάς προσφέρουν την ευκαιρία να καινοτομούμε, να πειραματιζόμαστε σε χρόνο ρεκόρ, να μαθαίνουμε, να συλλαμβάνουμε νέες λύσεις και να επιταχύνουμε την ανάπτυξη βιώσιμων λύσεων που είναι προς όφελος όλων.
Για να παρακολουθήσετε αυτό το βίντεο, θα πρέπει να αποδεχτείτε ορισμένα cookies από το YouTube. Απλώς κάντε κλικ στο κουμπί παρακάτω για να ενεργοποιήσετε τα cookies.
Για να παρακολουθήσετε αυτό το βίντεο, θα πρέπει να αποδεχτείτε ορισμένα cookies από το YouTube. Απλώς κάντε κλικ στο κουμπί παρακάτω για να ενεργοποιήσετε τα cookies.
Συμμετέχουμε σε αγώνες για να παρέχουμε στους συνεργάτες μας σταθερές επιδόσεις από την αρχή μέχρι το τέλος των αγώνων. Δεσμευόμαστε να προσφέρουμε μια ασφαλή οδηγική εμπειρία που διαρκεί από το πρώτο μέχρι το τελευταίοχιλιόμετρο, με ελαστικά που μπορείτε να εμπιστευθείτε μέχρι το νόμιμο όριο φθοράς τους (1)
Για να παρακολουθήσετε αυτό το βίντεο, θα πρέπει να αποδεχτείτε ορισμένα cookies από το YouTube. Απλώς κάντε κλικ στο κουμπί παρακάτω για να ενεργοποιήσετε τα cookies.
Συμμετέχουμε σε αγώνες για να αντιμετωπίσουμε νέες προκλήσεις. Για να κατασκευάσουμε τα ελαστικά μας χρησιμοποιούμε ολοένα και μεγαλύτερες αναλογίες πρώτων υλών βιολογικής προέλευσης και ανακυκλωμένες πρώτες ύλες (2). Τα προηγμένα υλικά που αναπτύσσουμε στο μηχανοκίνητο αθλητισμό θα συμπεριληφθούν σε όλα τα ελαστικά MICHELIN αρχής γενομένης από το 2025.
Για να παρακολουθήσετε αυτό το βίντεο, θα πρέπει να αποδεχτείτε ορισμένα cookies από το YouTube. Απλώς κάντε κλικ στο κουμπί παρακάτω για να ενεργοποιήσετε τα cookies.
Συμμετέχουμε σε αγώνες για να βρούμε απαντήσεις, να προσομοιώσουμε τις συνθήκες χρήσης, να μάθουμε από την επιστήμη των δεδομένων και να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας. Η χρήση της μηχανικής προσομοίωσης στο μηχανοκίνητο αθλητισμό βρίσκεται σε διαδικασία ενσωμάτωσης και στην παραγωγή ελαστικών, με αποτέλεσμα σημαντική εξοικονόμηση πόρων και μείωση των εκπομπών CO₂.
Για να παρακολουθήσετε αυτό το βίντεο, θα πρέπει να αποδεχτείτε ορισμένα cookies από το YouTube. Απλώς κάντε κλικ στο κουμπί παρακάτω για να ενεργοποιήσετε τα cookies.
Ο αγώνας 24 Ώρες του Le Mans, ο οποίος διεξάγεται σε δρόμους που είναι συνήθως ανοιχτοί στην καθημερινή κυκλοφορία, υποβάλλει τα ελαστικά μας σε εξαιρετικές δυσκολίες, από την ανώμαλη επιφάνεια του οδοστρώματος ως τις μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες. Σε κάθε περίπτωση, τα ελαστικά μας πρέπει να προσφέρουν άψογες, τέλεια ισορροπημένες επιδόσεις, καθώς και ασφάλεια, κράτημα και ευελιξία από την έναρξη του αγώνα μέχρι τη γραμμή τερματισμού!
1923: Ο νικητής του εναρκτήριου αγώνα 24 Ώρες του Le Mans ήταν ένα Chenard & Walcker με ελαστικά MICHELIN. Ολοκλήρωσε τον αγώνα με μέση ταχύτητα 92 χλμ/ώρα. Τα αφαιρούμενα ελαστικά έφεραν επανάσταση στην κινητικότητα συνδυάζοντας αντοχή, μεγάλη διάρκεια ζωής, άνεση και ευκολία χρήσης.
1951: Κατοχυρωμένα με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας το 1946 και εμπορικά διαθέσιμα από το 1949, τα ελαστικά MICHELIN X διέθεταν επαναστατικό ακτινωτό σκελετό με μεταλλικούς ιμάντες για ασφάλεια που αντέχει στο χρόνο, άνεση και οικονομία καυσίμου. Μια Lancia B20 GT κέρδισε την κατηγορία της με ακτινωτά ελαστικά στις 24 Ώρες του Le Mans το 1951.
1967: Η Michelin ήταν η πρώτη που αγωνίστηκε με ελαστικά slick στο Le Mans. Το εντελώς λείο πέλμα χωρίς σχέδιο παρείχε ανώτερη πρόσφυση σε στεγνές συνθήκες χρήσης. Τα slick είχαν άμεσο αντίκτυπο, με το Alpine A210 να ολοκληρώνει έναν γύρο σε λιγότερο από τέσσερα λεπτά για πρώτη φορά στην κατηγορία του, προτού κατακτήσει την κατάταξη P1.6.
1978: Η νίκη του Renault-Alpine A442B στο Le Mans το 1978 με radial ελαστικά MICHELIN υψηλών επιδόσεων ανάδειξε την εξαιρετική αξία της τεχνολογίας αυτής. Ακολούθησε η επιτυχία στη Formula 1, αναδεικνύοντας την ανωτερότητα των radial ελαστικών και συμβάλλοντας στην υιοθέτηση της τεχνολογίας αυτής ως το πρότυπο της βιομηχανίας παγκοσμίως.
Hydrogen prototype of GreenGT
Toyota GR010 hybrid (2022 win)
Toyota TS050 hybrid (2018 win)
Porsche 919 hybrid (2016 win)
Audi R18 e-tron quattro (2012 win)
Audi R15 TDI (2010 win)
Peugeot 908 HDI FAP (2009 win)
Audi R10 TDI (2008 win)
Audi R10 (2006 win)
Bentley EXP speed 8 (2003 win)
Audi R8 (2000 win)
Porsche 911 GT1 (1998 win)
McLaren F1 GTR BMW (1995 win)
Peugeot 905 (1992 win)
Mercedes Sauber C9 (1989 win)
RENAULT ALPINE A442 B (1978 win)
Οι τεχνολογικές εξελίξεις, όπως η πρόοδος που σημειώθηκε στην τεχνολογία των εργοστασίων παραγωγής ενέργειας, από τους βενζινοκινητήρες και τους πετρελαιοκινητήρες ως τις υβριδικές μονάδες ισχύος, η εισαγωγή δισκόφρενων και η ολοένα και πιο εξελιγμένη αεροδυναμική δημιούργησαν νέες προκλήσεις για τα ελαστικά. Έπρεπε να προσαρμοστούν σε ακόμα πιο απαιτητικούς περιορισμούς όπως π.χ. η υψηλότερη παραγόμενη ισχύς, τα μεγαλύτερα φορτία, η μεγαλύτερη ροπή κινητήρα, παρέχοντας ταυτόχρονα ανώτερες επιδόσεις. Το νικηφόρο ρεκόρ της Michelin στο Le Mans συμβαδίζει με την απίστευτη επανάσταση που γνώρισαν οι αγώνες ταχύτητας όσον αφορά τις επιδόσεις. Μόνο τα τελευταία 10 χρόνια, βοήθησε τα πρωτοποριακά πρωτότυπα LMP1 να καλύψουν έως και 750 χλμ με ένα μόνο σετ ελαστικών με μέση ταχύτητα 240 χλμ/ώρα. Αυτό ισοδυναμεί με την απόσταση δύο grands prix της Formula 1!
Η εκατονταετηρίδα των 24 Ωρών του Le Mans δεν θα αποτελέσει εξαίρεση, όσον αφορά τις καινοτομίες της Michelin:
Ελαστικά για πίστα, ράλι, αναρρίχηση σε λόφους, κλασικούς αγώνες, εκτός δρόμου και μοτοσικλετικούς αγώνες σε πίστα
Ελαστικά για αυτοκίνητα, SUV και VAN
Ελαστικά για μοτοσυκλέτες και scooter
Τα ελαστικά μας εμπιστεύονται οι πιο απαιτητικοί καταναλωτές, κατασκευαστές, αγωνιζόμενοι μηχανοκίνητου αθλητισμού και σημαντικοί παράγοντες ζητούν τα προϊόντα μας.
Πρωτοπορούμε στην κινητικότητα με μειωμένο περιβαλλοντικό απότυπωμα (3) και καινοτομούμε επενδύοντας στα ελαστικά, και πέρα από αυτά.
Είμαστε στην πρώτη γραμμή της ηλεκτροκίνησης. Οι μηχανικοί μας συνεργάζονται στενά με κατασκευαστές αυτοκινήτων, scooter και μοτοσυκλετών για να σχεδιάσουν ελαστικά με τις επιδόσεις που χρειάζονται οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων.
Θα είμαστε σε επικοινωνία! Διαβάστε τα τελευταία νέα της MICHELIN Motorsport
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο, συμπληρώνοντας τη φόρμα και λάβετε αποκλειστικές προσφορές και/ ή λάθετε μέρος σε απίστευτους διαγωνισμούς για premium εμπειρίες και καταπληκτικές τοποθεσίες που περιμένουν να τις ανακαλύψετε.
ΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
(1) Το τελευταίο χιλιόμετρο θεωρείται ότι είναι έως το ελάχιστο επιτρεπόμενο όριο βάθους πέλματος (1,6 χλστ στην Ευρώπη). Ανατρέξτε στο ελάχιστο νόμιμο βάθος πέλματος στη χώρα σας. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση https://www.michelin.co.uk/performance-made-to-last
(2) Η Michelin θεωρεί ως βιώσιμα είτε τα ανακυκλωμένα υλικά είτε υλικά βιολογικής προέλευσης που είναι ανανεώσιμα εντός της μέσης ανθρώπινης ζωής και τα οποία δεν ανταγωνίζονται τον τομέα των τροφίμων. Η Michelin δεν θεωρεί ως βιώσιμα φυσικά υλικά που δεν είναι ανανεώσιμα εντός της μέσης ανθρώπινης ζωής, όπως το πετρέλαιο. Ως εκ τούτου, ορισμένα υλικά, αν και φυσικής ορυκτής προέλευσης, όπως το πυρίτιο, δεν λαμβάνονται υπόψη στον ορισμό της Michelin για το τι συνιστά «βιώσιμο υλικό». Ανακυκλωμένα υλικά είναι οι πρώτες ύλες που παράγονται από οποιαδήποτε διαδικασία ανακύκλωσης με την οποία τα βιομηχανικά απόβλητα ή τα απόβλητα μετά την κατανάλωση επανεπεξεργάζονται σε προϊόντα, υλικά ή ουσίες. Εξαιρείται η επαναχρησιμοποίηση ενέργειας και η επανεπεξεργασία υλικών για χρήση ως ενέργεια. (Με βάση τον ορισμό της ευρωπαϊκής οδηγίας για τα απόβλητα).
(3) Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://www.michelin.com/en/sustainable-development-mobility/working-towards-sustainable-mobility/