(1) - Ισορροπημένες επιδόσεις - Οι ισορροπημένες επιδόσεις αποδεικνύονται από δοκιμές που διενεργήθηκαν το 2020 και το 2021 για φρενάρισμα σε στεγνό οδόστρωμα, φρενάρισμα σε βρεγμένο οδόστρωμα με καινούρια και φθαρμένα ελαστικά, φρενάρισμα στο χιόνι με καινούρια και φθαρμένα ελαστικά, έλξη στο χιόνι με καινούρια και φθαρμένα ελαστικά, διάρκεια ζωής - βλ. λεπτομέρειες δοκιμών στις νομικές αναφορές 3, 4, 5, 6, 7 - Το MICHELIN CrossClimate 2 SUV κατέκτησε 8 κορυφαίες θέσεις σε 8 δοκιμές. O όρος «φθορά» ή «τελευταίο χιλιόμετρο» αναφέρεται σε τεχνητή φθορά/λείανση των ελαστικών μέχρι το βάθος του δείκτη φθοράς πέλματος, όπως αυτός ορίζεται από τον ευρωπαϊκό κανονισμό: ECE R30r03f.
(2) - Κορυφαίο σε πωλήσεις - Πηγή = Panel Sell Out GFK Passenger Car All Season (all Tier) - Περίοδος: 01/2021 έως 12/2021. Εύρος: Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Τουρκία, Ελλάδα, Πολωνία και Ρουμανία.
(3) - Δοκιμές φρεναρίσματος στο χιόνι - Δοκιμές φρεναρίσματος στο χιόνι, που διενεργήθηκαν από το φορέα TÜV SÜD Product Service, κατόπιν αιτήματος της Michelin μεταξύ 50 και 0 χλμ./ώρα, Οκτώβριος 2021 – Ιανουάριος 2022 (σε καινούρια και φθαρμένο 2χιλ), σε διαστάσεις 235/60 R18 107V και 107W σε οχήματα Audi Q5 40TDI 204 hp και Audi Q5 50TFSIe 300 hp, οι οποίες συνέκριναν το MICHELIN CrossClimate 2 SUV (καινούριο: 30,5 m - φθαρμένο: 38,4 m) με τα BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (καινούριο: 37,1 m - φθαρμένο: 57,3 m), CONTINENTAL AllSeasonContact (καινούριο: 32,6 m - φθαρμένο: 46,0 m), GOODYEAR Vector 4Seasons SUV Gen-3 (καινούριο: 33,9 m - φθαρμένο: 45,8 m), PIRELLI Scorpion Vere All Season SF (καινούριο: 42,5 m - φθαρμένο: 62,7 m). Η συναγωγή από τα 30-10 χλμ./ώρα έως τα χλμ./ώρα βασίζεται σε μεσαίες τιμές επιβράδυνσης που προκύπτουν από τις μετρημένες αποστάσεις φρεναρίσματος που επιτυγχάνονται σε πραγματικές δοκιμές.
(4) - Δοκιμές έλξης σε χιόνι - Δοκιμές έλξης στο χιόνι, που διενεργήθηκαν από το φορέα TÜV SÜD Product Service κατόπιν αιτήματος της Michelin, μεταξύ 5 και χλμ./ώρα, Οκτώβριος 2021 – Ιανουάριος 2022 (όπου ο όρος «φθορά» ή «τελευταίο χιλιόμετρο» αναφέρεται σε τεχνητή φθορά/λείανση των ελαστικών μέχρι το βάθος του δείκτη φθοράς πέλματος, όπως αυτός ορίζεται από τον ευρωπαϊκό κανονισμό: ECE R30r03f), σε διαστάσεις 235/60 R18 107V και 107W σε οχήματα Audi Q5 40TDI 204 hp και Audi Q5 50TFSIe 300 hp, οι οποίες συνέκριναν το MICHELIN CrossClimate 2 SUV (καινούριο: 100% - φθαρμένο: 100%) με τα BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (καινούριο: 75,2% - φθαρμένο: 67,3%), CONTINENTAL AllSeasonContact (καινούριο: 93,4% - φθαρμένο: 84,1%), GOODYEAR Vector 4Seasons SUV Gen-3 (καινούριο: 88,8% - φθαρμένο: 80,9%), PIRELLI Scorpion Verde All Season SF (καινούριο: 64,3% - φθαρμένο: 46,3%). Οι υπολογισμοί βασίζονται σε μεσαίες τιμές επιτάχυνσης που προκύπτουν από τις μετρημένους χρόνους επιτάχυνσης από τα 5-30 χλμ./ώρα που επιτυγχάνονται σε πραγματικές δοκιμές.
(5) - Δοκιμές φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα- Δοκιμές φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα, που διενεργήθηκαν από το φορέα TÜV SÜD Product Service κατόπιν αιτήματος της Michelin, μεταξύ 80 και 20 χλμ./ώρα, Οκτώβριος 2021 – Ιανουάριος 2022 σε διαστάσεις 235/60 R18 107V και 107W σε οχήματα Audi Q5 40TDI 204 hp και Audi Q5 50TFSIe 300 hp, οι οποίες συνέκριναν το MICHELIN CrossClimate 2 SUV (καινούριο: 26,5 m - φθαρμένο: 37,3 m) με τα BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (καινούριο: 27,5 m - φθαρμένο: 37,9 m), CONTINENTAL AllSeasonContact (καινούριο: 28,0 m - φθαρμένο: 40,7 m), GOODYEAR Vector 4Seasons SUV Gen-3 (καινούριο: 27,7 m - φθαρμένο: 37,6 m), PIRELLI Scorpion Vere All Season SF (καινούριο: 30,4 m - φθαρμένο: 41,3 m). Μέσος όρος της επίδοσης σε βρεγμένο οδόστρωμα υψηλού και χαμηλού συντελεστή μ με δύο διαφορετικά εύρη θερμοκρασίας το καθένα.
(6) - Δοκιμή φρεναρίσματος σε στεγνό οδόστρωμα - Δοκιμές φρεναρίσματος σε στεγνό οδόστρωμα, που διενεργήθηκαν από το φορέα TÜV SÜD Product Service κατόπιν αιτήματος της Michelin, μεταξύ 100 και 0 χλμ./ώρα, Οκτώβριος 2021 – Ιανουάριος 2022 σε διαστάσεις 235/60 R18 107V και 107W σε οχήματα Audi Q5 40TDI 204 hp και Audi Q5 50TFSIe 300 hp, οι οποίες συνέκριναν το MICHELIN CrossClimate 2 SUV (34,7m) με τα BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (36,0 m), CONTINENTAL AllSeasonContact (36,1 m), GOODYEAR Vector 4Seasons SUV Gen-3 (36,3 m), PIRELLI Scorpion Vere All Season SF (36,6 m).
(7) - Διάρκεια ζωής - Δοκιμή διάρκειας ζωής που διενεργήθηκε από την DEKRA TEST CENTER, κατόπιν αιτήματος της Michelin, τον Ιανουάριο 2022, σε διαστάσεις 235/60 R18 107V και 107W σε όχημα HYUNDAI Santa Fé 2,2 l. CRDI, που συνέκρινε το MICHELIN CrossClimate 2 SUV (εκτ. 34.093 km) με τα BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (εκτ. -15.124 km), CONTINENTAL AllSeasonContact (εκτ. -2.401 km), GOODYEAR Vector 4Seasons SUV Gen-3 (εκτ. -1.440 km), PIRELLI Scorpion Vere All Season SF (-1.543 km). Η δοκιμή διάρκειας ζωής πραγματοποιήθηκε σε συνθήκες μέσης πραγματικής χρήσης (D50) στα 11.568 χλμ., με εκτιμώμενη διάρκεια ζωής στα 1.6 χιλ.