product header

MICHELIN

PILOT SPORT CUP 2 R
  • Kαλοκαιρινά

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R

  • ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ

ΣΠΑΕΙ ΤΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΑ

Το ιδανικό ελαστικό για τις κορυφαίες επιδόσεις στην πίστα, εκγεκριμένο για χρήση και στο δρόμο!

  • Kαλοκαιρινά

ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

benefit1

benefit1

Κορυφαίες αγωνιστικές επιδόσεις για τους καλύτερους χρόνους γύρου στην πίστα.(1)

- 0,5 δευτ. ανά χλμ. στο χρόνο γύρου σε στεγνή πίστα (1)
- ισοδύναμα με +150 hp σε όχημα 520 hp (2)
- πανίσχυρη  πρόσφυση στα πλευρά σε στεγνή πίστα και ακρίβεια στην οδήγηση 

product image

product image

Σχεδιάστηκαν σε συνεργασία με κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων, για μερικά από τα πιο δυναμικά μοντέλα, για να σπάσουν τα ρεκόρ.

- εγκεκριμένα για AMG, FERRARI και PORSCHE
- καλύτεροι χρόνοι γύρου στην πίστα Nürburgring Nordschleife (3)

exclusive

exclusive

Ο μοναδικός σχεδιασμός Premium Touch απογειώνει την εμφάνιση των πιο όμορφων αυτοκινήτων και supercars.

ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ;

Αποκλειστικό μείγμα γόμας που έρχεται κατευθείαν από το μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Γόμα ειδικής σύστασης για κορυφαίες επιδόσεις στο στεγνό οδόστρωμα.

Ειδικά σχεδιασμένο σκάλισμα πέλματος που αυξάνει το ίχνος κατά περίπου 10%.(4)

Εξωτερικός ώμος: μειωμένος αριθμός εγκοπών και ποσοστό αυλακώσεων. (4)
Κεντρικό τμήμα: πιο στενές αυλακώσεις (4)
Εσωτερικός ώμος: ίδιο σχέδιο για επιδόσεις σε βρεγμένο οδόστρωμα

Αυξημένη ακαμψία (4)

Επανασχεδιασμένη αρχιτεκτονική που αξιοποιεί στο έπακρο κάθε δυνατότητα επιπλέον πρόσφυσης από τον συνδυασμό σκαλίσματος πέλματος και μειγμάτων γόμας.

Ταιριάζει στο όχημά μου αυτό το ελαστικό;

4 διαθέσιμα μεγέθη για αυτό το ελαστικό

Ζάντα

20''
21''
245/35ZR20 (95Y) K1
Φάρδος 245
Ύψος 35
Διάμετρος 20
Φορτίο 95
Ταχύτητα (Y)
ετικέτα

E

E

070dB

265/35 ZR20 (99Y) N0
Φάρδος 265
Ύψος 35
Διάμετρος 20
Φορτίο 99
Ταχύτητα (Y)
ετικέτα

E

E

071dB

305/30ZR20 (103Y) K1
Φάρδος 305
Ύψος 30
Διάμετρος 20
Φορτίο 103
Ταχύτητα (Y)
ετικέτα

E

E

074dB

325/30 ZR21 (108Y) N0
Φάρδος 325
Ύψος 30
Διάμετρος 21
Φορτίο 108
Ταχύτητα (Y)
ετικέτα

E

E

073dB

ΝΟΜΙΚΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

 

 

(1) Εσωτερική δοκιμή της Michelin στην πίστα Nardo τον Ιανουάριο του 2018, με PORSCHE 911 GT2 RS σε διάσταση ελαστικών 265/35-20 στον μπροστινό άξονα και 325/30-21 στον πίσω άξονα, η οποία κατέγραψε -2,9 δευτ./γύρο έναντι των ελαστικών MICHELIN PILOT SPORT CUP 2.
(2) Σύμφωνα με εσωτερική προσομοίωση που συνυπολογίζει τη δύναμη και το βάρος του οχήματος, τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά, την πρόσφυση των ελαστικών και τα χαρακτηριστικά της πίστας.
(3) Porsche 911 GT2 RS, 27 Σεπτεμβρίου 2017, Nürburgring Nordschleife, καλύτερος γύρος: 6 λεπτά και 47 δευτ. Porsche 911 GT3 RS, 20 Απριλίου 2018, Nürburgring Nordschleife, καλύτερος γύρος: 6 λεπτά και 56 δευτ. Porsche 911 GT2 RS MR, 25 Οκτωβρίου 2018, καλύτερος γύρος: 6 λεπτά και 40 δευτ.
(4) Εσωτερικές δοκιμές σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση των ελαστικών ελαστικών MICHELIN Pilot Sport Cup 2 N0 σε διάσταση 265/35R20 και 325/35R21. 

ΧΡΗΣΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ
• Να τηρείτε σχολαστικά τις πιέσεις πλήρωσης που συνιστώνται από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου

ΧΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ

- ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ 
• Για ένα trackday, πάντα να αρχίζετε με τις πιέσεις πλήρωσης που συνιστώνται για ΧΡΗΣΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ μέχρι να έρθουν τα ελαστικά MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R στην κατάλληλη θερμοκρασία 
• Αφού τρέξετε σταθερά κάποιους γύρους, ελέγξτε και μόνο τότε προσαρμόστε σταδιακά την πίεση πλήρωσης ώστε να φτάσετε στο καλύτερο επίπεδο λειτουργίας 

- ΖΕΣΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
• Η καλύτερη πίεση λειτουργίας για τα ελαστικά MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R είναι μεταξύ 2.3 bar (33 psi) και 2.7 bar (39 psi) όταν είναι ζεστά, ανάλογα και με το μοντέλο του οχήματος και την πίστα στην οποία χρησιμοποιείται
• Ωστόσο, κάποια μοντέλα οχημάτων θα χρειαστούν πίεση πλήρωσης υψηλότερη από τα 2.7 bar (39 psi όταν είναι ζεστά)

- ΚΡΥΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
• Ποτέ μη χρησιμοποιείτε πίεση πλήρωσης χαμηλότερη από 1.9 bar (28 psi) σε κρύα ελαστικά
• Για να έχετε τη βέλτιστη διάρκεια ζωής στην πίστα για το ελαστικό MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R , η Michelin συνιστά θερμά να χρησιμοποιείται μια μίνιμουμ πίεση πλήρωσης που κινείται μεταξύ 2.0 (29 psi) και 2.4 bar (35 psi)

ΠΡΟΣΟΧΗ
• Ελέγχετε τακτικά το βάθος πέλματος που απομένει (τουλάχιστον 1,6 mm) και βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει κάποια ζημιά
• Ελέγχετε τακτικά τα εξωτερικά πλευρά: αν παρατηρήσετε φθορά οποιουδήποτε επιπέδου, όπως δυσδιάκριτες σημάνσεις των πλευρών. Αυτό μπορεί να είναι σημάδι ότι οι πιέσεις πλήρωσης / λειτουργίας είναι ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΕΣ. Στην περίπτωση αυτήν ρυθμίστε και πάλι την πίεση τουλάχιστον κατά μίνιμουμ +0.2 bar (+ 3 psi) ώστε να αυξηθεί η πρόσφυση και να μεγιστοποιηθεί η διάρκεια ζωής στην πίστα
• Η καλύτερη επίδοση (πρόσφυσης) επιτυγχάνεται πάντοτε με την πρόσφυση του πέλματος και όχι πατώντας με το πλευρό. 

Μετά από ένα trackday
• Πάντοτε να ελέγχετε τη φθορά των ελαστικών σας MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R και το βάθος πέλματος που απομένει, το οποίο πρέπει να είναι τουλάχιστον στα 1,6 mm για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει ζημιά 
• Πριν εγκαταλείψετε την πίστα για να οδηγήσετε στο δρόμο και πάλι: βεβαιωθείτε ότι τα ελαστικά έχουν κρυώσει, και ρυθμίστε και πάλι την πίεση στο επίπεδο που συνιστά ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου 
• Μην ξεχάσετε να ενεργοποιήσετε όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας και βοήθειας μέσα στο αυτοκίνητό σας, καθώς και να κάνετε reset στο σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών

ΠΡΟΣΟΧΗ !
• Αν δεν θα τα χρησιμοποιήσετε για μια παρατεταμένη χρονική περίοδο, απομακρύνετε τα ελαστικά MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 (μονταρισμένα πάνω στους τροχούς τους) και μειώστε την πίεσή τους στο μισό της κανονικής τιμής της, ώστε να τα αποθηκεύσετε
• Αποθηκεύστε τα ελαστικά σε χώρο καθαρό, στεγνό, μακριά από την απ' ευθείας έκθεση στο ηλιακό φως και τις πηγές όζοντος (ηλεκτρικά εργαλεία και υλικά /χημικά) και πάνω από τους 0°C (32°F) σύμφωνα με την πληροφόρηση που παρέχεται από τη Michelin στα τεχνικά φυλλάδια ή στα websites
• Μη χρησιμοποιείτε, μην αποθηκεύετε, μη χειρίζεστε ούτε να μεταφέρετε τα ελαστικά MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος χαμηλότερες από -10°C (14°F)
• Κάτω από τις συνθήκες αυτές τα συστατικά του ελαστικού μπορεί να αλλοιωθούν, με αποτέλεσμα μειωμένες επιδόσεις, και οι χαμηλές θερμοκρασίες μπορεί να οδηγήσουν σε κρακελαρίσματα και ζημιές στο μείγμα γόμας και επομένως να μειωθεί η δυναμική της χρήσης τους
• Ποτέ να μη χρησιμοποιείτε ελαστικό με κρακελαρίσματα, ρωγμές ή ζημιά στο πλευρό ή στο πέλμα. Σε περίπτωση αμφιβολίας παρακαλούμε συμβουλευτείτε το τεχνικό τμήμα Michelin της περιοχής σας
• Όταν χρησιμοποιούνται για μακρό χρονικό διάστημα και με εντατικό τρόπο πάνω σε πίστες, παρακαλούμε να προσέχετε επειδή μπορεί να προκληθούν ζημιές στο ελαστικό και στον σκελετό του από την συχνή κύλιση πάνω σε κράσπεδα, στις άκρες της πίστας
• Συνιστάται να ελέγχετε οπτικά τα ελαστικά μετά από κάθε γύρο, πριν επιστρέψετε στην πίστα
• Σε περίπτωση παρατεταμένης κύλισης πάνω σε κράσπεδα (ή "σκληρής" οδήγησης στην πίστα) συνιστάται να ελέγχετε την κατάσταση στο εσωτερικό του ελαστικού και στη δομή του, ξεμοντάροντάς το από τη ζάντα και να φροντίζετε να εξεταστεί από επαγγελματία, τόσο το εσωτερικό όσο και το εξωτερικό του ελαστικού

Γεωμετρικές ρυθμίσεις π.χ. Camber /Toe 
• Στην πίστα, οι γεωμετρικές ρυθμίσεις (πρωτίστως η γωνία camber) μπορούν να τροποποιηθούν για να αυξηθούν οι ταχύτητες στις στροφές και η πρόσφυση μέσω της μεγιστοποίησης ίχνους των ελαστικών και επίσης για να προληφθεί η υπερβολική φθορά/κόπωση του εξωτερικού ώμου. 
• Camber: για τα βέλτιστα αποτελέσματα στην πίστα ,οι ρυθμίσεις αρνητικής camber πρέπει να είναι μεταξύ -1.5° & -3° ανάλογα με τη διαμόρφωση της πίστας και τον τύπο του οχήματος. ΠΟΤΕ μην υπερβαίνετε -4° αρνητικής camber
• Οι τιμές camber για χρήση στο δρόμο πρέπει να βασίζονται στις συνιστώμενες ρυθμίσεις "δρόμου" ώστε να εξασφαλιστεί η σωστή οδική συμπεριφορά και το σωστό κράτημα τόσο του οχήματος όσο και των ελαστικών

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ
• Το MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 είναι ένα ελαστικό πίστας (ελαστικό semi slick) βελτιστοποιημένο για χρήση σε ΣΤΕΓΝΗ πίστα και η τελευταία έκδοση, το MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R για κορυφαίες επιδόσεις σε ΣΤΕΓΝΕΣ πίστες αγώνων.
Σε βρεγμένες πίστες ή δρόμους τα ελαστικά semi slick, και ειδικά όταν είναι φθαρμένα, μπορούν να επηρεαστούν πάρα πολύ από φαινόμενα υδρολίσθησης. Να οδηγείτε προσεκτικά και με μειωμένες ταχύτητας σε βρεγμένους δρόμους. Βεβαιωθείτε επίσης ότι τα βοηθητικά συστήματα του οχήματος είναι ενεργοποιημένα.
Ωστόσο, αυτά τα ελαστικά είναι σύμφωνα με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας για χρήση στο οδικό δίκτυο.
• Για βέλτιστες επιδόσεις στην πίστα και στο δρόμο, η τοποθέτηση ενός σετ των τεσσάρων ελαστικών συνιστάται θερμά
Συμπληρωματικές πληροφορίες για τη χρήση του MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R:
Ως ελαστικό ειδικό για πολύ απαιτητική χρήση σε στεγνό οδόστρωμα,το MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R απαιτεί φάση "ζεστάματος", συγκρίσιμη με εκείνη των αγωνιστικών ελαστικών ώστε να εξασφαλιστεί ότι θα επιτύχει τις βέλτιστες επιδόσεις του.ШОСЕЙНА УПОТРЕБА
• Придържайте се към налягането, препоръчано от автомобилния производител 

ПИСТОВА УПОТРЕБА
- ОСНОВНИ ПОЛОЖЕНИЯ 
• За ден, прекаран на пистата, винаги започвайте с налягането, препоръчано за ШОСЕЙНА УПОТРЕБА ROAD USE, което загрява постепенно гумите MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R
• След стабилно изминаване на обиколките, проверете и само тогава леко коригирайте налягането, за да достигнете най-доброто оперативно ниво 

- ГОРЕЩИ ГУМИ
• Най-доброто оперативно налягане на гумите MICHELIN Pilot SPORT CUP 2 R е между 2.3 бара (33 psi) и 2.7 бара (39 psi) когато са загряти, в зависимост от модела на автомобила и пистата, на която се използват.
• Въпреки това, някои модели автомобили ще изискват по-високо налягане от 2.7 бара (39 psi, когато са горещи)

- СТУДЕНИ ГУМИ
• Никога не използвайте налягане под 1.9 бара (28 psi) при студени гуми
• За да се оптимизира пробега на гумата MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R на пистата, Michelin силно препоръчват да се използва минималното нялагане, което попада в границите между 2.0 (29 psi) и 2.4 бара (35 psi)

ВНИМАНИЕ
• Редовно проверявайте оставащите дълбочини на протектора (минимум 1.6 mm) и се уверявайте, че няма повреди 
• Редовно проверявайте външните страници: ако забележите каквото и да било ниво на износване, като например заличаване на маркировките по страниците, това може да бъде знак че налягането е ТВЪРДЕ НИСКО. В този случай повишете налягането най-малко с 0,2 бара (+3 psi) за повече сцепление и максимално дълъг пробег на писта.
• Най-добрият показател (сцепление) се постига чрез сцеплението на протекторната шарка, а не чрез страниците. 

 

След ден на пистата
• Винаги проверявайте износването на вашите гуми MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R и оставащите дълбочини на протектора, които трябва да бъдат минимум 1.6 mm, за да се гарантира, че няма да се повредят 
• Преди да напуснете пистата и да се върнете отново на шосето: се уверете, че гумите са се охладили и регулирайте налягането до препоръчаното от производителя ниво
• Не забравяйте да включете отново електронните системи за безопасност, асистенция и следене на налягането.

ВНИМАНИЕ!
• Ако няма да се използват дълго време, свалете гумите MICHELIN PILOT SPORT CUP2 (монтирани на джантите) и ги съхранявайте при налягане, изпуснато до половината на нормалното
• Съхранявайте гумите на чисти, сухи места, далеч от пряка слънчева светлина и източници на озон (електрически устройства и материали), при температура над 0°C (32°F), в съответствие с информацията от техническата документация на MICHELIN или техния уебсайт.
• Не използвайте, съхранявайте, третирайте или транспортирайте гумите MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 при температура на околната среда под -10°C (14°F)
• При тези условия компонентите на гумата могат да се влошат и да понижат работните й характеристики, а ниските температури могат да доведат до напукване или повреждане на каучуковата смес и да намалят потенциала й при употреба
• Никога не използвайте гуми с пукнатини, наранявания и повреди по страницата или протектора. В случай на съмнение, моля, консултирайте се с местния технически отдел на Michelin 
• Когато са използвани интензивно на пистите за дълъг период от време , моля, имайте предвид, че гумата и нейният каркас могат да се повредят от редовното преминаване през бордюрите в краищата на пистите 
• Препоръчително е след всяка обиколка гумите да бъдат проверявани визуално, преди да се върнете обратно на пистата
• В случай на продължително минаване през бордюри (или при излизане от пистата), препоръчително е да се провери вътрешното състояние на гумите и конструкцията им като ги демонтирате от джантата и направите детайлен оглед на външната и вътрешната част на гумата.

Регулиране на геометрията, например вертикален наклон/ъгъл на отваряне или събиране
• На пистата: геометрията (и по-специално вертикалния наклон) може да бъде регулирана, за да се подобри скоростта при завиване и сцеплението чрез максимално увеличаване на отпечатъка на гумата, като по този начин се предотвратява и прекомерното износване външната страна на раменната част. 
Вертикален наклон: за оптимални резултати на пистата отрицателният вертикален наклон трябва да бъде между -1,5° и -3°, в зависимост от трасето на пистата и типа на автомобила. Отрицателният наклон НИКОГА не трябва да надвишава –4°
• Стойностите на вертикалния наклон за шосейна употреба трябва да отговарят на препоръчителното регулиране за „шосейна употреба“, за да се осигури правилно управление и поведение, както на автомобила, така и на гумите

ПРЕПОРЪКИ ЗА УПОТРЕБА
• MICHELIN Pilot Sport Cup 2 е гума за писта (гума полу-слик), оптимизирана за употреба на СУХА писта, а последният вариант MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R е за екстремно поведение на СУХО при състезания на писта .
На мокри писти и шосета, гумите полу-слик, и по-конкретно в износено състояние, могат да бъдат изключително повлияни от явлението “аквапланинг”. На мокри пътищата шофирайте внимателно и с ниска скорост. Освен това се уверете, че системите за асистиране на автомобила са включени.
Въпреки това, тези гуми отговарят на законовите изисквания за употреба на обществени магистрали и пътища в страните, в които се предлага на пазара.
• За добро поведение на пистата и на пътя се препоръчва монтирането на комплект от 4 гуми MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R:
Като специална гума за изключително сухи условия, MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R има нужда от фаза на загряване, сравнена с тази на пистовите гуми, за да се осигури достигането на оптимално поведение.

 

Χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια;