cjq6hevbk00oz0omt5hpthxyq summer bg tdp full
Νέα

MICHELIN

PILOT SPORT CUP 2 CONNECT
  • Kαλοκαιρινά

  • Connected tyre

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 CONNECT

  • ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ

Νέο MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 CONNECT : επιδόσεις στην πίστα, με μεγάλη διάρκεια

Το ελαστικό που διαπρέπει όσον αφορά τους ταχύτερους και πιο σταθερούς χρόνους γύρου (1)

Ταιριάζει στο όχημά σας
  • Kαλοκαιρινά

  • Connected tyre

 ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ;

neutral

Ταχύτεροι και πιο σταθεροί χρόνοι γύρου(1)  

7,29 δευτ. ταχύτερο από την προηγούμενη γενιά των MICHELIN PILOT SPORT CUP 2  δοκιμάζει τα όρια σε κάθε γύρο και παραμένει πρώτο!(1)

200210 pscup 2 con features and benefits 1 signature square 1

Εξαιρετική κατευθυντικότητα και βελτιωμένο κράτημα

Βελτιστοποιημένη επιφάνεια επαφής στο οδόστρωμα για μέγιστη ακρίβεια στους χειρισμούς με το τιμόνι

MICHELIN Track Connect : la solution pneu connecté

Απελευθερώστε το 100% των δυνατοτήτων του Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect με το Michelin Track Connect

7,40 δευτερόλεπτα ταχύτερο και έως δύο φορές περισσότεροι γύροι(2), χρησιμοποιώντας το Michelin Track Connect για κορυφαίες επιδόσεις στην πίστα

200212 pscup 2 con features and benefits 2 signature 16 slash 9 v2

Ξεχωρίστε χάρη στο αναβαθμισμένο στυλ με το μοτίβο καρό σημαίας στη σχεδίαση Premium Touch των πλαϊνών τοιχωμάτων

Συνδυασμός απόδοσης στην πίστα με αναβαθμισμένο στυλ, χάρη στο μοτίβο καρό σημαίας που χρησιμοποιεί ο σχεδιασμός Premium Touch των πλαϊνών τοιχωμάτων

 ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ;

Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect Tech Video

Τεχνολογία διπλού μείγματος γόμας 2.0

Χρησιμοποιούνται δύο διαφορετικά είδη καουτσούκ στην εξωτερική και την εσωτερική πλευρά του πέλματος


- Εξωτερικό μέρος: ένα νέο ελαστομερές με “Υψηλή μοριακή αλυσίδα” εγγυάται κορυφαία πρόσφυση ειδικά στις απότομες στροφές
- Εσωτερικό μέρος: ένα νέο άκαμπτο ελαστομερές βελτιστοποιεί την κατευθυντικότητα και την πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα

Auto Edito michelin pilot sport cup 2 technology 1 Tyres

Τεχνολογία για μεγάλη διάρκεια στην πίστα 2.0®

- Πιο αργή φθορά στα άκρα του πέλματος
- Ενισχυμένο εξωτερικό άκρο του πέλματος με ειδικό καουτσούκ με υψηλή αντοχή στις εκδορές
Για βελτιστοποιημένη αντοχή / διάρκεια στην πίστα

Auto Edito michelin pilot sport cup 2 technology 3 Tyres

Τεχνολογία «Δυναμικής απόκρισης» 

Τεχνολογία «Δυναμικής απόκρισης»: υβριδική ζώνη από κέβλαρ και νάιλον για βέλτιστη μεταφορά των εντολών του τιμονιού στο δρόμο 
- Νέα κυματιστή δομή στο μεσαίο τμήμα του πέλματος- Αύξηση της ακαμψίας του μοτίβου του πέλματος για βελτιωμένο κράτημα και πιο σταθερό φρενάρισμα

Εμπειρία από τους αγώνες και με την αναγνώριση κατασκευαστών αυτοκινήτων

Μετά από σχεδόν 20 χρόνια, τα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup κατέκτησαν πολλές νίκες σε δοκιμές και τεχνική έγκριση από κατασκευαστές αυτοκινήτων (Ferrari, Porsche, AMG, BMM, Corvette, Renault, Ford, …)

Τι λένε οι υπόλοιποι καταναλωτές
Έχετε αυτό το ελαστικό;
Γράψτε μια αξιολόγηση

Ταιριάζει στο όχημά μου αυτό το ελαστικό;

3 διαθέσιμα μεγέθη για αυτό το ελαστικό

Ζάντα

18''
19''
Νέα 235/40 ZR18 (95Y) XL CONNECT
Δεν υπάρχει διαθέσιμη τιμή
Φάρδος 235
Ύψος 40
Διάμετρος 18
Φορτίο 95
Ταχύτητα (Y)
Ειδικό χαρακτηριστικό
ετικέτα

E

C

070dB

Νέα 295/30 ZR18 (98Y) XL CONNECT
Δεν υπάρχει διαθέσιμη τιμή
Φάρδος 295
Ύψος 30
Διάμετρος 18
Φορτίο 98
Ταχύτητα (Y)
Ειδικό χαρακτηριστικό
ετικέτα

E

C

074dB

Νέα 235/35 ZR19 (91Y) XL CONNECT
Δεν υπάρχει διαθέσιμη τιμή
Φάρδος 235
Ύψος 35
Διάμετρος 19
Φορτίο 91
Ταχύτητα (Y)
Ειδικό χαρακτηριστικό
ετικέτα

E

C

070dB

ΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ

(1) ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ μελέτη, Porsche 991 GT3 εξοπλισμένη με 245/35ZR20 και 305/30ZR20 στην πίστα της Valencia (07/2018) και Renault Megane 3 RS με 235/35ZR19 τις πίστες Charade και Ladoux °3 (10/2018)                                                                                                                                                                                    

 

 

ΧΡΗΣΗ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ
• Τηρήστε τις πιέσεις που προτείνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου

ΧΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ

- ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ
• Για μια μέρα στην πίστα, να ξεκινάτε πάντοτε με τις συνιστώμενες πιέσεις για ΧΡΗΣΗ ΔΡΟΜΟΥ για να έρθουν σταδιακά τα ελαστικά MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 σε θερμοκρασία λειτουργίας
• Μετά από μια σταθερή εκτέλεση γύρων, ελέγξτε τις πιέσεις και μόνο τότε προσαρμόστε τις ελαφρώς για να φτάσετε στο βέλτιστο επίπεδο λειτουργίας
- ΖΕΣΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
• Η ιδανική πίεση λειτουργίας για τα ελαστικά MICHELIN Pilot SPORT CUP 2 είναι μεταξύ 2,3 bar (33 psi) και 2,7 bar (39 psi) όταν είναι ζεστά, ανάλογα με το μοντέλο του οχήματος και την πίστα στην οποία χρησιμοποιούνται
• Ωστόσο, ορισμένα μοντέλα οχημάτων θα χρειάζονται πιέσεις υψηλότερες από 2,7 bar (39 psi όταν είναι ζεστά)
- ΚΡΥΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
• Ποτέ μην χρησιμοποιείτε πιέσεις κάτω από 1,9 bar (28 psi) όταν είναι κρύα
• Για να βελτιστοποιείται η διάρκεια ζωής των ελαστικών MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 στην πίστα, η Michelin συνιστά να χρησιμοποιείται μια ελάχιστη πίεση μεταξύ 2,0 (29 psi) και 2,4 bar (35 psi)

ΠΡΟΣΟΧΗ
• Να ελέγχετε τακτικά το βάθος πέλματος που απομένει (τουλάχιστον 1,6 χιλ.) και να βεβαιώνεστε ότι δεν υπάρχουν ζημιές
• Να ελέγχετε τακτικά τα εξωτερικά πλαϊνά τοιχώματα: αν παρατηρήσετε οποιοδήποτε επίπεδο φθοράς, όπως εξαφάνιση των ενδείξεων που υπήρχαν στα πλαϊνά, αυτό μπορεί να υποδηλώνει ότι η πίεση φουσκώματος/λειτουργίας είναι ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΗ. Σε μια τέτοια περίπτωση, ρυθμίστε ξανά τις πιέσεις τουλάχιστον στο ελάχιστο επίπεδο των +0,2 bar (+ 3 psi) για αύξηση του κρατήματος και μεγιστοποίηση της διάρκειας ζωής στην πίστα
• Η ιδανική απόδοση (κράτημα) επιτυγχάνεται πάντοτε με την πρόσφυση του μοτίβου του πέλματος και όχι με τριβή των πλαϊνών τοιχωμάτων.

Μετά από μια μέρα στην πίστα
• Να ελέγχετε πάντα τη φθορά των ελαστικών MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 και το υπολειπόμενο βάθος πέλματος, που θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 1,6 χιλ., για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει οποιαδήποτε ζημιά
• Πριν αποχωρήσετε από την πίστα και κινηθείτε ξανά σε δημόσιους δρόμους: βεβαιωθείτε ότι τα ελαστικά έχουν κρυώσει και ρυθμίστε ξανά την πίεση σύμφωνα με τις συστάσεις του κατασκευαστή του αυτοκινήτου
• Μην ξεχάσετε να ενεργοποιήσετε ξανά τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του αυτοκινήτου σας, καθώς και να κάνετε επαναφορά στο σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών

ΠΡΟΣΟΧΗ !
• Αν δεν χρησιμοποιούνται για μεγάλο χρονικό διάστημα, αφαιρέστε τα ελαστικά MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 (τοποθετημένα στους τροχούς τους) και μειώστε την πίεση στο μισό της κανονικής τιμής, για να τα αποθηκεύσετε
• Φυλάξτε τα ελαστικά σε καθαρό, στεγνό χώρο, με προστασία από την άμεση ηλιακή ακτινοβολία και πηγές όζοντος (ηλεκτρικές συσκευές και υλικά/χημικά), με θερμοκρασία πάνω από 0°C (32°F) σύμφωνα με τις πληροφορίες που παρέχει η Michelin στα τεχνικά έγγραφα ή στους ιστότοπους
• Μην χρησιμοποιείτε, αποθηκεύετε, χειρίζεστε ή στέλνετε ελαστικά MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος κάτω από -10°C (14°F)
• Σε τέτοιες συνθήκες, ενδέχεται να υποβαθμιστούν τα χαρακτηριστικά των συστατικών των ελαστικών, με αποτέλεσμα τη μειωμένη απόδοση, και σε μειωμένη θερμοκρασία μπορεί να προκληθούν ρωγμές ή ζημιές στη γόμα των ελαστικών και να μειωθεί η χρηστικότητά τους
• Ποτέ μην χρησιμοποιείτε ελαστικά με ρωγμές, σκισίματα ή ζημιές στα πλαϊνά τοιχώματα ή στο πέλμα. Στην περίπτωση αμφιβολιών, συμβουλευτείτε το τεχνικό τμήμα της Michelin στην περιοχή σας
• Όταν χρησιμοποιούνται για μεγάλες περιόδους με έντονο τρόπο σε πίστες, πρέπει να γνωρίζετε ότι μπορεί να προκύψει ζημιά στο ελαστικό και στον σκελετό του λόγω της τακτικής διέλευσης πάνω από τα κερμπ που υπάρχουν στις άκρες της πίστας
• Συνιστάται οπτικός έλεγχος των ελαστικών μετά από κάθε διαδρομή, πριν από την επιστροφή στην πίστα
• Στην περίπτωση παρατεταμένης διέλευσης πάνω από τα κερμπ (ή επίσης σε περίπτωση βίαιης εξόδου από την πίστα) συνιστάται να ελεγχθεί η εσωτερική ακεραιότητα και η δομή των ελαστικών, με αφαίρεση από τον τροχό και επιθεώρηση από επαγγελματία για τυχόν ζημιά, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό του ελαστικού

Ρυθμίσεις γεωμετρίας του οχήματος π.χ. γωνίες κάμπερ/σύγκλισης
• Στην πίστα, οι ρυθμίσεις γεωμετρίας του οχήματος (ειδικότερα η γωνία κάμπερ) μπορούν να τροποποιηθούν για βελτίωση της ταχύτητας στις στροφές και του κρατήματος μέσω της μεγιστοποίησης της επιφάνειας επαφής του ελαστικού με την πίστα, καθώς επίσης και για πρόληψη της υπερβολικής φθοράς/κόπωσης στο εξωτερικό άκρο του πέλματος.
• Γωνία κάμπερ : για βέλτιστα αποτελέσματα στην πίστα, η ρύθμιση αρνητικού κάμπερ πρέπει να είναι μεταξύ -1,5° &  -3° ανάλογα με τη διαμόρφωση της πίστας και τον τύπο του οχήματος. ΠΟΤΕ μην υπερβαίνετε τις -4° αρνητικού κάμπερ
• Οι τιμές της γωνίας κάμπερ για χρήση στον δρόμο πρέπει να βασίζονται στις προτεινόμενες ρυθμίσεις «δρόμου» για να διασφαλίζεται το σωστό κράτημα και η βέλτιστη συμπεριφορά του οχήματος και των ελαστικών

ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΧΡΗΣΗΣ
• Το MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 είναι ελαστικό πίστας (semi slick ελαστικό) βελτιστοποιημένο για χρήση σε ΣΤΕΓΝΟ αγωνιστικό οδόστρωμα, ενώ η απόλυτη έκδοση του ελαστικού, το MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R προορίζεται για ακραίες επιδόσεις σε ΣΤΕΓΝΟ αγωνιστικό οδόστρωμα.
Σε υγρή πίστα ή δρόμο, τα semi slick ελαστικά, και ειδικά όταν έχουν φθαρεί, είναι ιδιαίτερα επιρρεπή στο φαινόμενο της υδρολίσθησης. Οδηγείτε προσεκτικά και να μειώνετε ταχύτητα σε υγρό οδόστρωμα. Βεβαιωθείτε, επίσης, ότι τα βοηθητικά συστήματα του οχήματος βρίσκονται σε λειτουργία.
Ωστόσο, αυτό το ελαστικό καλύπτει τις νομικές απαιτήσεις για χρήση σε εθνικές οδούς και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, στις χώρες όπου πωλείται.
• Για λόγους χειρισμού στην πίστα και στον δρόμο, συστήνεται έντονα η τοποθέτηση ενός πλήρους σετ τεσσάρων ελαστικών
Συμπληρωματικές πληροφορίες για τη χρήση των ελαστικών MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R:
Ως ειδικά ελαστικά για εξαιρετικά στεγνές συνθήκες, τα ελαστικά MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R απαιτούν ένα στάδιο προθέρμανσης, όπως ισχύει με τα αγωνιστικά ελαστικά, προκειμένου να πετύχουν τις βέλτιστες επιδόσεις τους.