(1) - Χρόνος γύρων - Εξωτερικές δοκιμές που διενεργήθηκαν από το Κέντρο δοκιμών DEKRA, κατόπιν αιτήματος της Michelin, τον Μάιο του 2017, σε διαστάσεις ελαστικών 235/35-19 και 305/30-19 σε όχημα Porsche 911 GT3
(2) . Διαφορά σε όρους μέσου χρόνου γύρου στην πίστα του Charade (ΓΑΛΛΙΑ) για σύγκριση των MICHELIN Pilot Sport Cup 2 με τα PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R και TOYO Proxes R888 R.
(3) - Αντοχή σε γύρους - Εξωτερικές δοκιμές που διενεργήθηκαν από το Κέντρο δοκιμών DEKRA, κατόπιν αιτήματος της Michelin, τον Μάιο του 2017, σε διαστάσεις ελαστικών 235/35-19 και 305/30-19 σε όχημα Porsche Carrera S. Διαφορά σε όρους των γύρων που έγιναν χωρίς ζημιά των ελαστικών στην πίστα του Charade (ΓΑΛΛΙΑ) για σύγκριση των MICHELIN Pilot Sport Cup 2 με τα PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R και TOYO Proxes R888 R.
(4) - Σταθερότητα στους χρόνους γύρων - Εξωτερικές δοκιμές που διενεργήθηκαν από το Κέντρο δοκιμών DEKRA, κατόπιν αιτήματος της Michelin, τον Μάιο του 2017, σε διαστάσεις ελαστικών 235/35-19 και 305/30-19 σε όχημα Porsche Carrera S. Η σταθερότητα των επιδόσεων αξιολογήθηκε μέσω της εξέλιξης των χρόνων γύρου με βάση τον αριθμό των γύρων στην πίστα του Charade (ΓΑΛΛΙΑ) για σύγκριση των MICHELIN Pilot Sport Cup 2 με τα PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R και TOYO Proxes R888 R.