(1) - Φρενάρισμα σε στεγνό οδόστρωμα -Δοκιμές φρεναρίσματος σε στεγνό οδόστρωμα που διενεργήθηκαν από την TÜV SÜD Product Service τον Αύγουστο/Σεπτέμβριο 2018 και Οκτώβριο 2019/Απρίλιο 2020 κατόπιν αιτήματος της Michelin και δοκιμή πέδησης σε στεγνό οδόστρωμα που διενεργήθηκε από την APPLUS IDIADA τον Οκτώβριο 2020 κατόπιν αιτήματος της Michelin, μεταξύ 80 και 20 χλμ./ώρα, στη διάσταση 235/60 R18 σε όχημα AUDI Q5 όπου έγινε σύγκριση του MICHELIN PILOT SPORT 4 SUV (100%) έναντι των ανταγωνιστικών CONTINENTAL SPORTCONTACT 5 SUV (93,2%), DUNLOP SPORTMAXX RT2 SUV (96,6%), HANKOOK VENTUS PRIME 2 (96,4%), PIRELLI SCORPION VERDE (92,3%), BRIDGESTONE TURANZA T005 (94,9%) και GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 SUV (94,5%).
(2) - Φρενάρισμα σε βρεγμένο οδόστρωμα (νέο ελαστικό) - Δοκιμές φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα που διενεργήθηκαν από την TÜV SÜD Product Service τον Αύγουστο/Σεπτέμβριο 2018 και Οκτώβριο 2019/Απρίλιο 2020 κατόπιν αιτήματος της Michelin και δοκιμές πέδησης σε βρεγμένο οδόστρωμα που διενεργήθηκαν από την APPLUS IDIADA τον Οκτώβριο 2020 κατόπιν αιτήματος της Michelin, μεταξύ 80 και 20 χλμ./ώρα, στη διάσταση 235/60 R18 σε όχημα AUDI Q5 όπου έγινε σύγκριση του MICHELIN PILOT SPORT 4 SUV (100%) έναντι των ανταγωνιστικών CONTINENTAL SPORTCONTACT 5 SUV (85,6%), DUNLOP SPORTMAXX RT2 SUV (93,8%), HANKOOK VENTUS PRIME 2 (89,4%), PIRELLI SCORPION VERDE (90,3%), BRIDGESTONE TURANZA T005 (92,2%) και GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 SUV (94,9%).- φρενάρισμα σε βρεγμένο οδόστρωμα (νέο ελαστικό) - Δοκιμές πέδησης σε βρεγμένο οδόστρωμα, που διενεργήθηκαν από την TÜV SÜD Product Service κατόπιν αιτήματος της Michelin, τον Αύγουστο/Σεπτέμβριο 2018 και τον Οκτώβριο 2019/Απρίλιο 2020 και δοκιμές φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα που διενεργήθηκαν από την APPLUS IDIADA κατόπιν αιτήματος της Michelin τον Οκτώβριο 2020, μεταξύ 80 και 20 χλμ./ώρα, στη διάσταση 235/60 R 18 σε όχημα AUDI Q5 και συνέκριναν τα ελαστικά MICHELIN PILOT SPORT 4 SUV (100%) με τα CONTINENTAL SPORTCONTACT 5 SUV (85,6%), DUNLOP SPORTMAXX RT2 SUV (93,8%), HANKOOK VENTUS PRIME 2 (89,4%), PIRELLI SCORPION VERDE (90,3%), BRIDGESTONE TURANZA T005 (92,2%) και GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 SUV (94,9%).
(3) - Φρενάρισμα σε βρεγμένο οδόστρωμα (φθαρμένο ελαστικό) - Δοκιμές φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα σε φθαρμένα ελαστικά* που διενεργήθηκαν από την TÜV SÜD Product Service τον Αύγουστο/Σεπτέμβριο 2018 και Οκτώβριο 2019/Απρίλιο 2020 κατόπιν αιτήματος της Michelin και δοκιμές πέδησης σε βρεγμένο οδόστρωμα σε φθαρμένα ελαστικά* που διενεργήθηκαν από την APPLUS IDIADA τον Οκτώβριο 2020 κατόπιν αιτήματος της Michelin, μεταξύ 80 και 20 χλμ./ώρα, στη διάσταση 235/60 R18 σε όχημα AUDI Q5 όπου έγινε σύγκριση του MICHELIN PILOT SPORT 4 SUV (100%) έναντι των ανταγωνιστικών CONTINENTAL SPORTCONTACT 5 SUV (86%), DUNLOP SPORTMAXX RT2 SUV (88,6%), HANKOOK VENTUS PRIME 2 (85,9%), PIRELLI SCORPION VERDE (90,7%), BRIDGESTONE TURANZA T005 (96,2%) και GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 SUV (90,6%).
*Ο όρος «φθορά» (ή «τελευταίο χιλιόμετρο») αναφέρεται σε τεχνητή φθορά/λείανση των ελαστικών μέχρι το βάθος του δείκτη φθοράς πέλματος, όπως αυτός ορίζεται από τον ευρωπαϊκό κανονισμό ΟΕΕ R30r03f για τους δείκτες φθοράς πέλματος.
(4) - Διάρκεια ζωής - Δοκιμές διάρκειας ζωής που διενεργήθηκαν από την DEKRA TEST CENTER τον Αύγουστο/Σεπτέμβριο 2018 και Οκτώβριο 2019 και Σεπτέμβριο/Οκτώβριο 2020 κατόπιν αιτήματος της Michelin, στη διάσταση 235/60 R18 σε όχημα HYUNDAI SANTA FE CRDI και συνέκριναν τα ελαστικά MICHELIN PILOT SPORT 4 SUV (100%) έναντι των ανταγωνιστικών CONTINENTAL SPORTCONTACT 5 SUV (80,8%), DUNLOP SPORTMAXX RT2 SUV (73,1%), HANKOOK VENTUS PRIME 2 (82,4%), PIRELLI SCORPION VERDE (69,6%), BRIDGESTONE TURANZA T005 (67,3%) και GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 SUV (95,2%). Η δοκιμή διάρκειας ζωής πραγματοποιήθηκε σε συνθήκες μέσης πραγματικής χρήσης (D50) με εκτιμώμενη διάρκεια ζωής στα 1,6 χιλ.
(5) - Αναγνωρισμένο - Κατασκευασμένο σε συνεργασία με μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων: AMG, BMW, Genesis, Land Rover, Mercedes και Volvo.