MICHELIN LATITUDE CROSS

  • ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ SUV - 4X4
  • Kαλοκαιρινά

    Kαλοκαιρινά

Ασφάλεια και κίνηση που φτιάχτηκαν να διαρκούν, εντός και εκτός δρόμου.

Είναι ελαστικά 4X4 πολλαπλών χρήσεων για διαδρομές off-road,  με την άνεση ελαστικού για δρόμο και εξαιρετική διάρκεια ζωής.

ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ

Αυτοκίνητο Editorial michelin latitude cross argument 1 Ελαστικά

Η έλξη & η αντοχή ενός ελαστικού off road

- Το επιθετικό σχέδιο του ώμου και ο μεγάλος αριθμός χωριστών ακμών στο σχέδιο σκαλίσματος «Mud Catcher” (λασποδιώχτη) του πέλματος, προσφέρουν εξαιρετική ελκτικότητα σε χαλαρά και ολισθηρά εδάφη.

- Βασιμένο σε τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στα χωματουργικά ελαστικά Michelin, το μείγμα γόμας "Terrain Proof" έχει υψηλή ανθεκτικότητα στα γδαρσίματα από τα χαλίκια.

 

Αυτοκίνητο Εικόνα michelin latitude cross argument 2 Ελαστικά

Η άνεση ενός ελαστικού για δρόμο

- η καμπυλωτή διάταξη των μπλοκ γόμας έχει σχεδιαστεί ειδικά διασφαλίζοντας ότι το ελαστικό και ο δρόμος έρχονται σε επαφή σταδιακά. 
- Ένας μεγάλος αριθμός μπλοκ γόμας στους ώμους σε διαφορετικά μεγέθη και αποστάσεις μεταξύ τους βοηθά στην αθόρυβη κύλιση.

Αυτοκίνητο Editorial michelin latitude cross argument 3 Ελαστικά

Εξαιρετική χιλιομετρική απόδοση

Το Michelin Latitude Cross προσφέρει μεγάλη διάρκεια ζωής του πέλματος, ανάλογη της φήμης των ελαστικών Michelin, χωρίς να θυσιάζεται καμία από τις επιδόσεις off-road που το καθιστούν μοναδικό.

Το μείγμα “Terrain-Proof” του MICHELIN Latitude Cross προέρχεται από την τεχνολογία των χωματουργικών ελαστικών, όπου το σύρσιμο σε πέτρες και χαλίκια επιταχύνη τη φθορά.
Το μείγμα “Terrain-Proof” επιτρέπει κίνηση και στον δρόμο και off-road και αντέχει στην φθορά κάτω από δύσκολες συνθήκες οδήγησης, ιδιαιτέρως:
• σε πολλαπλές χρήσεις, για παράδειγμα σε πετρώδη/χαλικόστρωτα εδάφη.
• με βαρυφορτωμένα οχήματα, για παράδειγμα στην περίπτωση ρυμούλκυσης κουβουκλίου μεταφοράς ίππου.
• σε σκληρές συνθήκες οδήγησης στον δρόμο (απότομα φρεναρίσματα, επιταχύνσεις ή στροφές).

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Σχέδιο  πέλματος Mud Catcher και μείγμα γόμας Terrain Proof για αντοχή

  • Το επιθετικό σχέδιο του ώμου και ο μεγάλος αριθμός χωριστών ακμών στο σχέδιο σκαλίσματος Mud Catcher (που διώχνει τη λάσπη) του πέλματος, προσφέρουν εξαιρετική ελκτικότητα σε απαλά και ολισθηρά εδάφη.
  • Βασιμένο σε τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στα χωματουργικά ελαστικά της Michelin, το μείγμα γόμας "Terrain Proof" έχει υψηλή ανθεκτικότητα στα γδαρσίματα από τα χαλίκια.
     

Αθόρυβο σχέδιο πέλματος

  • Η καμπυλωτή διάταξη των μπλοκ γόμας είναι ειδικά σχεδιασμένη, διασφαλίζοντας ότι το ελαστικό και ο δρόμος έρχονται σε επαφή σταδιακά.
  • Ένας μεγάλος αριθμός μπλοκ γόμας στους ώμους σε διαφορετικά μεγέθη και αποστάσεις μεταξύ τους βοηθά στην αθόρυβη κύλιση.

Μείγμα γόμας με μεγάλη διάρκεια ζωής

Το μείγμα Terrain-Proof επιτρέπει κίνηση και στο δρόμο και off-road και αντέχει στη φθορά κάτω από δύσκολες συνθήκες οδήγησης:

  • σε πολλαπλές χρήσεις, για παράδειγμα σε πετρώδη/χαλικόστρωτα εδάφη.
  • με βαρυφορτωμένα οχήματα, για πολύ φορτωμένα οχήματα. Για παράδειγμα έλξη τρέιλερ μεταφοράς αλόγου.
  • σε σκληρές συνθήκες οδήγησης στο δρόμο (απότομα φρεναρίσματα, επιταχύνσεις ή στροφές).
Τι λένε οι υπόλοιποι καταναλωτές
των καταναλωτών θα πρότεινε το συγκεκριμένο ελαστικό
4.72/5
★★★★★
★★★★★
Συνολική βαθμολογία με βάση 81 αξιολογήσεις
Έχετε αυτό το ελαστικό;
Γράψτε μια αξιολόγηση
81 αξιολογήσεις
★★★★★
★★★★★
5 / 5

Τα καλυτερα

Σαμιος - 21 Ιανουαρίου 2022

Αλλαξε συμπεριφορα το αυτοκινητο

  • criteria_dry_grip_4w
  • criteria_longevity_4w
  • criteria_wet_grip_4w
★★★★★
★★★★★
5 / 5

τα καλυτερα

Samios60 - 21 Ιανουαρίου 2022

αλλαξε συμπεριφορα το αυτοκινητο και βλεπω και μια σχετικη οικονομια Pajero pinin

  • criteria_dry_grip_4w
  • criteria_longevity_4w
  • criteria_wet_grip_4w
★★★★★
★★★★★
1 / 5

Καλό στο στεγνό, κακό και επικινδυνο στο βρεγμένο

Παυλος Μ - 3 Ιανουαρίου 2022

Τα έβαλα αρχες 2020 μολις δυο Χρονια σε Hilux 85Κ χιλιομετρα και τα αλαξα λογω επικυνδυνοτητας Καλο στο στεγνο ΧΑΛΙΑ στο βεργμενο!!!! Σε βρεγμένο δρόμο με λιμνάζοντα νερά ακομα και καινουργια ειναι χάλια. Υπάρχει μεγάλη υδρολισθηση. Μετα τις 40Κ στην βροχη γλυστραει παρα πολυ μετα τις 50Κ στην βροχη θελει πολυ προσοχη, μετα τις 60Κ αστα να πανε μετα τις 70Κ- 80Κ απλα παρακαλας να μην εχει βροχη στον δρομο σου!!!! η οδηγηση γινεται επικυνδυνη. Πολυ Καλα σε χρηση Εκτος Δρομου. Καλη αντοχη σε φορτια αν και το τελικο τεστ στα φορτια θα γινει το επομενο καλοκαιρι που θα ξαναφορεθουν Γενικα περιμενα κατι καλυτερο απο την Michelin και με τοσες κριτικες οτι ειναι τοσο καλα

  • criteria_dry_grip_4w
  • criteria_longevity_4w
  • criteria_wet_grip_4w
Έχετε αυτό το ελαστικό;
Γράψτε μια αξιολόγηση

Ταιριάζει στο όχημά μου αυτό το ελαστικό;

40 διαθέσιμες διαστάσεις για αυτό το ελαστικό

185/65R15 92T XL

ετικέτα

Kατηγορία ως προς την εξοικονόμηση καυσίμου

C

Kατηγορία ως προς την πρόσφυση του ελαστικού σε υγρό οδόστρωμα

C

Kατηγορία εξωτερικού θορύβου κύλισης

71 dB

Φάρδος

185

Ύψος

65

Διάμετρος

15

Φορτίο

92

Ταχύτητα

T

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ MICHELIN (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)

195/80R15 96T DT

ετικέτα

Kατηγορία ως προς την εξοικονόμηση καυσίμου

D

Kατηγορία ως προς την πρόσφυση του ελαστικού σε υγρό οδόστρωμα

C

Kατηγορία εξωτερικού θορύβου κύλισης

71 dB

Φάρδος

195

Ύψος

80

Διάμετρος

15

Φορτίο

96

Ταχύτητα

T

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ MICHELIN (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)

205/70R15 100H XL

ετικέτα

Kατηγορία ως προς την εξοικονόμηση καυσίμου

C

Kατηγορία ως προς την πρόσφυση του ελαστικού σε υγρό οδόστρωμα

C

Kατηγορία εξωτερικού θορύβου κύλισης

71 dB

Φάρδος

205

Ύψος

70

Διάμετρος

15

Φορτίο

100

Ταχύτητα

H

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ MICHELIN (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)

225/75R15 102T

ετικέτα

Kατηγορία ως προς την εξοικονόμηση καυσίμου

D

Kατηγορία ως προς την πρόσφυση του ελαστικού σε υγρό οδόστρωμα

D

Kατηγορία εξωτερικού θορύβου κύλισης

71 dB

Φάρδος

225

Ύψος

75

Διάμετρος

15

Φορτίο

102

Ταχύτητα

T

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ MICHELIN (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)

235/75R15 109H XL

ετικέτα

Kατηγορία ως προς την εξοικονόμηση καυσίμου

C

Kατηγορία ως προς την πρόσφυση του ελαστικού σε υγρό οδόστρωμα

C

Kατηγορία εξωτερικού θορύβου κύλισης

71 dB

Φάρδος

235

Ύψος

75

Διάμετρος

15

Φορτίο

109

Ταχύτητα

H

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ MICHELIN (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)

255/70R15 108H

ετικέτα

Kατηγορία ως προς την εξοικονόμηση καυσίμου

C

Kατηγορία ως προς την πρόσφυση του ελαστικού σε υγρό οδόστρωμα

D

Kατηγορία εξωτερικού θορύβου κύλισης

71 dB

Φάρδος

255

Ύψος

70

Διάμετρος

15

Φορτίο

108

Ταχύτητα

H

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ MICHELIN (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)

ΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ

 

(1) ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ μελέτη, Porsche 991 GT3 εξοπλισμένη με 245/35ZR20 και 305/30ZR20 στην πίστα της Valencia (07/2018) και Renault Megane 3 RS με 235/35ZR19 τις πίστες Charade και Ladoux °3 (10/2018)

 

ΧΡΗΣΗ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ
• Τηρήστε τις πιέσεις που προτείνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου

 

ΧΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ

 

- ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ 
• Για μια μέρα στην πίστα, να ξεκινάτε πάντοτε με τις συνιστώμενες πιέσεις για ΧΡΗΣΗ ΔΡΟΜΟΥ για να έρθουν σταδιακά τα ελαστικά MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 σε θερμοκρασία λειτουργίας
• Μετά από μια σταθερή εκτέλεση γύρων, ελέγξτε τις πιέσεις και μόνο τότε προσαρμόστε τις ελαφρώς για να φτάσετε στο βέλτιστο επίπεδο λειτουργίας
- ΖΕΣΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
• Η ιδανική πίεση λειτουργίας για τα ελαστικά MICHELIN Pilot SPORT CUP 2 είναι μεταξύ 2,3 bar (33 psi) και 2,7 bar (39 psi) όταν είναι ζεστά, ανάλογα με το μοντέλο του οχήματος και την πίστα στην οποία χρησιμοποιούνται
• Ωστόσο, ορισμένα μοντέλα οχημάτων θα χρειάζονται πιέσεις υψηλότερες από 2,7 bar (39 psi όταν είναι ζεστά)
- ΚΡΥΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
• Ποτέ μην χρησιμοποιείτε πιέσεις κάτω από 1,9 bar (28 psi) όταν είναι κρύα
• Για να βελτιστοποιείται η διάρκεια ζωής των ελαστικών MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 στην πίστα, η Michelin συνιστά να χρησιμοποιείται μια ελάχιστη πίεση μεταξύ 2,0 (29 psi) και 2,4 bar (35 psi)

 

ΠΡΟΣΟΧΗ
• Να ελέγχετε τακτικά το βάθος πέλματος που απομένει (τουλάχιστον 1,6 χιλ.) και να βεβαιώνεστε ότι δεν υπάρχουν ζημιές
• Να ελέγχετε τακτικά τα εξωτερικά πλαϊνά τοιχώματα: αν παρατηρήσετε οποιοδήποτε επίπεδο φθοράς, όπως εξαφάνιση των ενδείξεων που υπήρχαν στα πλαϊνά, αυτό μπορεί να υποδηλώνει ότι η πίεση φουσκώματος/λειτουργίας είναι ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΗ. Σε μια τέτοια περίπτωση, ρυθμίστε ξανά τις πιέσεις τουλάχιστον στο ελάχιστο επίπεδο των +0,2 bar (+ 3 psi) για αύξηση του κρατήματος και μεγιστοποίηση της διάρκειας ζωής στην πίστα
• Η ιδανική απόδοση (κράτημα) επιτυγχάνεται πάντοτε με την πρόσφυση του μοτίβου του πέλματος και όχι με τριβή των πλαϊνών τοιχωμάτων. 

 

Μετά από μια μέρα στην πίστα
• Να ελέγχετε πάντα τη φθορά των ελαστικών MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 και το υπολειπόμενο βάθος πέλματος, που θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 1,6 χιλ., για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει οποιαδήποτε ζημιά
• Πριν αποχωρήσετε από την πίστα και κινηθείτε ξανά σε δημόσιους δρόμους: βεβαιωθείτε ότι τα ελαστικά έχουν κρυώσει και ρυθμίστε ξανά την πίεση σύμφωνα με τις συστάσεις του κατασκευαστή του αυτοκινήτου 
• Μην ξεχάσετε να ενεργοποιήσετε ξανά τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του αυτοκινήτου σας, καθώς και να κάνετε επαναφορά στο σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών

 

• ΠΡΟΣΟΧΗ !
• Αν δεν χρησιμοποιούνται για μεγάλο χρονικό διάστημα, αφαιρέστε τα ελαστικά MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 (τοποθετημένα στους τροχούς τους) και μειώστε την πίεση στο μισό της κανονικής τιμής, για να τα αποθηκεύσετε
• Φυλάξτε τα ελαστικά σε καθαρό, στεγνό χώρο, με προστασία από την άμεση ηλιακή ακτινοβολία και πηγές όζοντος (ηλεκτρικές συσκευές και υλικά/χημικά), με θερμοκρασία πάνω από 0°C (32°F) σύμφωνα με τις πληροφορίες που παρέχει η Michelin στα τεχνικά έγγραφα ή στους ιστότοπους
• Μην χρησιμοποιείτε, αποθηκεύετε, χειρίζεστε ή στέλνετε ελαστικά MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος κάτω από -10°C (14°F)
• Σε τέτοιες συνθήκες, ενδέχεται να υποβαθμιστούν τα χαρακτηριστικά των συστατικών των ελαστικών, με αποτέλεσμα τη μειωμένη απόδοση, και σε μειωμένη θερμοκρασία μπορεί να προκληθούν ρωγμές ή ζημιές στη γόμα των ελαστικών και να μειωθεί η χρηστικότητά τους
• Ποτέ μην χρησιμοποιείτε ελαστικά με ρωγμές, σκισίματα ή ζημιές στα πλαϊνά τοιχώματα ή στο πέλμα. Στην περίπτωση αμφιβολιών, συμβουλευτείτε το τεχνικό τμήμα της Michelin στην περιοχή σας
• Όταν χρησιμοποιούνται για μεγάλες περιόδους με έντονο τρόπο σε πίστες, πρέπει να γνωρίζετε ότι μπορεί να προκύψει ζημιά στο ελαστικό και στον σκελετό του λόγω της τακτικής διέλευσης πάνω από τα κερμπ που υπάρχουν στις άκρες της πίστας
• Συνιστάται οπτικός έλεγχος των ελαστικών μετά από κάθε διαδρομή, πριν από την επιστροφή στην πίστα
• Στην περίπτωση παρατεταμένης διέλευσης πάνω από τα κερμπ (ή επίσης σε περίπτωση βίαιης εξόδου από την πίστα) συνιστάται να ελεγχθεί η εσωτερική ακεραιότητα και η δομή των ελαστικών, με αφαίρεση από τον τροχό και επιθεώρηση από επαγγελματία για τυχόν ζημιά, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό του ελαστικού

 

Ρυθμίσεις γεωμετρίας του οχήματος π.χ. γωνίες κάμπερ/σύγκλισης
• Στην πίστα, οι ρυθμίσεις γεωμετρίας του οχήματος (ειδικότερα η γωνία κάμπερ) μπορούν να τροποποιηθούν για βελτίωση της ταχύτητας στις στροφές και του κρατήματος μέσω της μεγιστοποίησης της επιφάνειας επαφής του ελαστικού με την πίστα, καθώς επίσης και για πρόληψη της υπερβολικής φθοράς/κόπωσης στο εξωτερικό άκρο του πέλματος. 
• Γωνία κάμπερ : για βέλτιστα αποτελέσματα στην πίστα, η ρύθμιση αρνητικού κάμπερ πρέπει να είναι μεταξύ -1,5° &  -3° ανάλογα με τη διαμόρφωση της πίστας και τον τύπο του οχήματος. ΠΟΤΕ μην υπερβαίνετε τις -4° αρνητικού κάμπερ
• Οι τιμές της γωνίας κάμπερ για χρήση στον δρόμο πρέπει να βασίζονται στις προτεινόμενες ρυθμίσεις «δρόμου» για να διασφαλίζεται το σωστό κράτημα και η βέλτιστη συμπεριφορά του οχήματος και των ελαστικών

 

ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΧΡΗΣΗΣ
• Το MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 είναι ελαστικό πίστας (semi slick ελαστικό) βελτιστοποιημένο για χρήση σε ΣΤΕΓΝΟ αγωνιστικό οδόστρωμα, ενώ η απόλυτη έκδοση του ελαστικού, το MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R προορίζεται για ακραίες επιδόσεις σε ΣΤΕΓΝΟ αγωνιστικό οδόστρωμα.
Σε υγρή πίστα ή δρόμο, τα semi slick ελαστικά, και ειδικά όταν έχουν φθαρεί, είναι ιδιαίτερα επιρρεπή στο φαινόμενο της υδρολίσθησης. Οδηγείτε προσεκτικά και να μειώνετε ταχύτητα σε υγρό οδόστρωμα. Βεβαιωθείτε, επίσης, ότι τα βοηθητικά συστήματα του οχήματος βρίσκονται σε λειτουργία.
Ωστόσο, αυτό το ελαστικό καλύπτει τις νομικές απαιτήσεις για χρήση σε εθνικές οδούς και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, στις χώρες όπου πωλείται.
• Για λόγους χειρισμού στην πίστα και στον δρόμο, συστήνεται έντονα η τοποθέτηση ενός πλήρους σετ τεσσάρων ελαστικών 
Συμπληρωματικές πληροφορίες για τη χρήση των ελαστικών MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R:
Ως ειδικά ελαστικά για εξαιρετικά στεγνές συνθήκες, τα ελαστικά MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R απαιτούν ένα στάδιο προθέρμανσης, όπως ισχύει με τα αγωνιστικά ελαστικά, προκειμένου να πετύχουν τις βέλτιστες επιδόσεις τους.