ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ CrossClimate 3
Υπάρχουν 1224 αξιολογήσεις του CrossClimate 3

Ετικέτα ενιαίου σημειώματος
1-10 από 1224 κριτικές

Μια κριτική για την οποία η εμπειρία κατανάλωσης (αγορά ή χρήση) έχει επαληθευτεί.
Όροι δημοσίευσης και επεξεργασίας κριτικώνΟ χρήστης έλαβε ανταμοιβή σε αντάλλαγμα για αυτήν την κριτική
Superb all-season tyres on a Volvo XC40. The car feels planted & sure-footed in all weathers, but especially in rain and drizzle - grip is improved, the car holds a line more steadily and the drive is more secure. Noise is no different to summer tyres and Cross Climates really seem to provide the best of all worlds for everyday driving.

Μια κριτική για την οποία η εμπειρία κατανάλωσης (αγορά ή χρήση) έχει επαληθευτεί.
Όροι δημοσίευσης και επεξεργασίας κριτικώνΟ χρήστης έλαβε ανταμοιβή σε αντάλλαγμα για αυτήν την κριτική
Great in all weathers, better fuel economy

Μια κριτική για την οποία η εμπειρία κατανάλωσης (αγορά ή χρήση) έχει επαληθευτεί.
Όροι δημοσίευσης και επεξεργασίας κριτικώνUn comportement tout à fait normal

Μια κριτική για την οποία η εμπειρία κατανάλωσης (αγορά ή χρήση) έχει επαληθευτεί.
Όροι δημοσίευσης και επεξεργασίας κριτικώνThe tyres are fine but I was a bit disappointed that a replacement tyre was a different rating to the other 3 tyres. I had four tyres fitted but one was damaged by a pothole. The replacement was the same name but a different rating

Μια κριτική για την οποία η εμπειρία κατανάλωσης (αγορά ή χρήση) έχει επαληθευτεί.
Όροι δημοσίευσης και επεξεργασίας κριτικώνBien rien a redire pas testé sur rte mouillées et neige

Μια κριτική για την οποία η εμπειρία κατανάλωσης (αγορά ή χρήση) έχει επαληθευτεί.
Όροι δημοσίευσης και επεξεργασίας κριτικώνPerfectly, good smooth drive

Μια κριτική για την οποία η εμπειρία κατανάλωσης (αγορά ή χρήση) έχει επαληθευτεί.
Όροι δημοσίευσης και επεξεργασίας κριτικώνΟ χρήστης έλαβε ανταμοιβή σε αντάλλαγμα για αυτήν την κριτική
I changed my car recently and it had 3 different economy brand tyres fitted. I changed to Michelin cross climate to give assurance in winter. We had quite a mild winter, so not performing to the max, but very happy with them regardless. I had these on my old car and they were excellent.

Μια κριτική για την οποία η εμπειρία κατανάλωσης (αγορά ή χρήση) έχει επαληθευτεί.
Όροι δημοσίευσης και επεξεργασίας κριτικώνTrès bon pour le moment

Μια κριτική για την οποία η εμπειρία κατανάλωσης (αγορά ή χρήση) έχει επαληθευτεί.
Όροι δημοσίευσης και επεξεργασίας κριτικώνMuy satisfecho por la buena sensación de conducción, el escaso ruido y el consumo de combustible

Μια κριτική για την οποία η εμπειρία κατανάλωσης (αγορά ή χρήση) έχει επαληθευτεί.
Όροι δημοσίευσης και επεξεργασίας κριτικώνΟ χρήστης έλαβε ανταμοιβή σε αντάλλαγμα για αυτήν την κριτική
Outstanding tyres as expected. I replaced a set of winters with these, and in the snow we’ve had I’ve noticed no downside so far, only upsides. Our other car has a full set of CC2s, and these definitely feel better in snow and ice. Steering precision is excellent and made the car considerably better to drive. For the Highland Scottish climate I couldn’t imagine a better all round tyre.