(1) Για περισσότερες πληροφορίες https://www.michelin.com/en/sustainable-development-mobility/working-towards-sustainable-mobility/
(2) από την προμήθεια πρώτων υλών και την παραγωγή μέχρι τα στάδια χρήσης και ανακύκλωσης
(3) Το «τελευταίο χιλιόμετρο» θεωρείται ότι είναι έως το ελάχιστο επιτρεπόμενο όριο βάθους πέλματος (1,6 χλστ. στην Ευρώπη). Ανατρέξτε στο ελάχιστο νόμιμο βάθος πέλματος στη χώρα σας. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο www.michelin.gr/performance-made-to-last
Οι παρακάτω γκάμες ελαστικών έχουν σχεδιαστεί για υψηλό επίπεδο διάρκειας ζωής και απόδοση μακράς διαρκείας: MICHELIN CrossClimate², MICHELIN CrossClimate 2 SUV, MICHELIN Primacy 4+, MICHELIN e.Primacy, MICHELIN Pilot Sport 4S, MICHELIN Pilot Sport 5, MICHELIN Pilot Sport EV, MICHELIN Pilot Sport 4 SUV, MICHELIN Alpin 6 και MICHELIN Pilot Alpin 5
(4) Εσωτερικοί υπολογισμοί που συγκρίνουν τα MICHELIN Energy (RR>12kg/T) με τα MICHELIN e.Primacy και MICHELIN Pilot Sport EV (RR <5kg/T)
(5) «καθημερινά απόβλητα»: κοτσάνια καλαμποκιού, υπολείμματα υλοτομίας, δοχεία τροφίμων, πλαστικές συσκευασίες, πλαστικά μπουκάλια…
(6) Αθροιστικά υπολογιζόμενη ποσότητα καταναλωμένων ανακυκλωμένων υλικών από τον Όμιλο Michelin μεταξύ 2020 και 2030 για την κατασκευή των ελαστικών της με στόχο 40% ανακυκλωμένων υλικών μέχρι το 2030.
(7) Η Michelin θεωρεί ότι βιώσιμα υλικά είναι είτε τα ανακυκλωμένα υλικά ή τα υλικά βιολογικής προέλευσης που μπορούν να είναι ανανεώσιμα στη χρονική κλίμακα μιας ανθρώπινης ζωής, και που δεν ανταγωνίζονται με τον κλάδο των τροφίμων. Η Michelin δεν θεωρεί τα φυσικά υλικά που είναι μη ανανεώσιμα στη χρονική κλίμακα μιας ανθρώπινης ζωής ως βιώσιμα - π.χ. το πετρέλαιο. Συνεπώς, ορισμένα υλικά, παρά το ότι προέρχονται από φυσική ορυκτή προέλευση, όπως το πυρίτιο, δεν συνυπολογίζονται στον ορισμό της Michelin περί «βιώσιμων υλικών».
(8) Με βάση εσωτερικές μελέτες, σε σύγκριση με το τωρινό MICHELIN Primacy 4 235/55R19 105W στην αγορά
(9) Ανακυκλωμένα υλικά είναι οι πρώτες ύλες που παράγονται από οποιαδήποτε δραστηριότητα ανακύκλωσης κατά την οποία γίνεται επανεπεξεργασία βιομηχανικών αποβλήτων ή αποβλήτων μετά την κατανάλωση και μετασχηματίζονται σε προϊόντα, υλικά ή ουσίες. Εξαιρείται η επαναχρησιμοποίηση ενέργειας και η επανεπεξεργασία υλικών για χρήση ως ενέργεια. (Με βάση τον ορισμό της Ευρωπαϊκής Οδηγίας για τα Απόβλητα).
(10) UPTIS: Unique Puncture-proof Tyre System (πρωτοποριακό σύστημα ελαστικού ανθεκτικό στη διάτρηση), ένα σύστημα ελαστικού χωρίς αέρα που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Maxion, προμηθευτή μιας συγκεκριμένης ζάντας για το ελαστικό UPTIS.
(11) Σε αντιστοιχία με τον σταθμισμένο μέσο όρο της μάζας των εμπρός και πίσω ελαστικών, αντίστοιχα 33% και 46% των βιώσιμων υλικών.