ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ
ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ
Οι οδηγοί αναρωτιούνται τακτικά τα εξής σχετικά με τα ελαστικά τους: «Είμαι ασφαλής με τα ελαστικά μου;» και «Πότε πρέπει να αλλάξω τα ελαστικά μου για να είμαι σίγουρα ασφαλής;»
Οι «επιδόσεις που φτιάχτηκαν να διαρκούν» είναι η υλοποίηση της δέσμευσης της Michelin να διασφαλίζει ότι θα έχετε μακρόχρονη και ασφαλή εμπειρία οδήγησης, από το πρώτο έως το τελευταίο χιλιόμετρο, δηλαδή μέχρι το νόμιμο όριο φθοράς πέλματος (1) (2). Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να αλλάζετε τα ελαστικά σας λιγότερο συχνά και, έτσι, να εξοικονομείτε χρήματα και να μειώνετε το περιβαλλοντικό σας αποτύπωμα. Είναι μια επιλογή επωφελής για όλους, και για εσάς, αλλά και για το περιβάλλον.
Οι «επιδόσεις που φτιάχτηκαν να διαρκούν» συνοψίζουν το πνεύμα καινοτομίας της Michelin, είναι αποτέλεσμα χιλιάδων ωρών έρευνας και αυστηρών δοκιμών.
Οι ειδικοί μας έχουν κάνει αμέτρητες δοκιμές στις πιο δύσκολες συνθήκες, για να διασφαλιστεί ότι η επίδοση των προϊόντων μας παραμένει σε υψηλά επίπεδα με την πάροδο του χρόνου, για ασφαλή και πιο απολαυστική εμπειρία οδήγησης σε διάρκεια χρόνου.
Με άλλα λόγια, τα προϊόντα μας κατασκευάζονται έτσι ώστε οι επιδόσεις τους όσον αφορά το φρενάρισμα, την έλξη, την πρόσφυση και το κράτημα (5) να διαρκούν μέχρι το νόμιμο όριο φθοράς πέλματος(1).
Για να παρακολουθήσετε αυτό το βίντεο, θα πρέπει να αποδεχτείτε ορισμένα cookies από το YouTube. Απλώς κάντε κλικ στο κουμπί παρακάτω για να ενεργοποιήσετε τα cookies.
Τα ελαστικά αρχίζουν να φθείρονται αμέσως μόλις τοποθετηθούν και η επίδοση αλλάζει με την πάροδο του χρόνου.
Με τις «επιδόσεις που φτιάχτηκαν να διαρκούν», οι οποίες αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο των ελαστικών MICHELIN, μπορείτε να έχετε μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος ακόμα και στο νόμιμο όριο φθοράς του πέλματος. (4)
(4) Εξωτερικές δοκιμές που διενεργήθηκαν τον Ιούνιο 2021 από την TUV SUD Product Service, κατόπιν αιτήματος της Michelin, μεταξύ 80 και 20 χλμ./ώρα, με ελαστικά MICHELIN Primacy 4+ διάστασης 205/55 R16 91V και ανταγωνιστικά ελαστικά τοποθετημένα σε VW Golf 8. Δείτε πλήρη στοιχεία στο υποσέλιδο.
Συνολικά, 27 τεχνολογίες υποστηρίζουν τις «επιδόσεις που φτιάχτηκαν να διαρκούν».
Ρίχνουμε μια γρήγορη ματιά σε μερικές από τις τεχνολογίες που υπάρχουν πίσω από τις «επιδόσεις που φτιάχτηκαν να διαρκούν»:
Ανακαλύψτε μερικά από τα ελαστικά μας με επιδόσεις που φτιάχτηκαν να διαρκούν.
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ SUV - 4X4
Ηλεκτρικό ή υβριδικό αυτοκίνητο
MICHELIN PRIMACY 4+, μεγαλύτερη ασφάλεια που φτιάχτηκε να διαρκεί(1).
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ SUV - 4X4
Ηλεκτρικό ή υβριδικό αυτοκίνητο
MICHELIN e.PRIMACY: για ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα ή οχήματα χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου.
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ
Ηλεκτρικό ή υβριδικό αυτοκίνητο
MICHELIN CROSSCLIMATE 2, ο ειδικός στα Αll-season ελαστικά(1).
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ SUV - 4X4
Ηλεκτρικό ή υβριδικό αυτοκίνητο
Ο ειδικός στα Αll-season ελαστικά για SUV(1).
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ SUV - 4X4
Ηλεκτρικό ή υβριδικό αυτοκίνητο
Πάθος για οδήγηση και ασφάλεια μακράς διαρκείας(3).
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ SUV - 4X4
Ηλεκτρικό ή υβριδικό αυτοκίνητο
Απόλυτος έλεγχος στο δρόμο, για ηλεκτροκίνητο,(1)(2) που φτιάχτηκε να διαρκεί.(3)(4)
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ
Ηλεκτρικό ή υβριδικό αυτοκίνητο
Απολαυστική εμπειρία οδήγησης που φτιάχτηκε να διαρκεί.
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ
Ηλεκτρικό ή υβριδικό αυτοκίνητο
Ασφάλεια που φτιάχτηκε να διαρκεί, σε δύσκολες χειμερινές συνθήκες.
Στην MICHELIN, υποστηρίζουμε μια πιο βιώσιμη κινητικότητα για τους πελάτες μας και για το περιβάλλον. Για τον λόγο αυτό, η MICHELIN έχει βάλει στόχο να παράγει 100% βιώσιμα ελαστικά μέχρι το 2050.
Μεριμνούμε για κάθε στάδιο της ζωής του ελαστικού, από τη σχεδίαση και την παραγωγή, μέχρι τη διανομή, τη χρήση και την ανακύκλωση.
Αποφεύγοντας τις πρόωρες αντικαταστάσεις χάρη στις «επιδόσεις που φτιάχτηκαν να διαρκούν», μειώνοντας την κατανάλωση ενέργειας, τις εκπομπές CO2 και τις πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή νέων ελαστικών, βελτιώνουμε το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του ελαστικού.
Νομικές Αναφορές
(1) Νόμιμο όριο: 1,6 χλστ., στο πλαίσιο φυσιολογικής φθοράς των ελαστικών και τηρουμένων των συστάσεων από τους κατασκευαστές των ελαστικών και του αυτοκινήτου. Σε περίπτωση αμφιβολίας, επικοινωνήστε με κάποιον ειδικό. Ευρωπαϊκή Οδηγία 89/459/ΕΟΚ.
(2) Οι παρακάτω γκάμες ελαστικών έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν εξαιρετική διάρκειας ζωής και επιδόσεις που αντέχουν στο χρόνο: MICHELIN CrossClimate², MICHELIN CrossClimate 2 SUV, MICHELIN Primacy 4+, MICHELIN e.Primacy, MICHELIN Pilot Sport 4S, MICHELIN Pilot Sport 5, MICHELIN Pilot Sport EV, MICHELIN Pilot Sport 4 SUV, MICHELIN Alpin 6 και MICHELIN Pilot Alpin 5.
(3) Το «τελευταίο χιλιόμετρο» θεωρείται ότι είναι έως το ελάχιστο επιτρεπόμενο όριο βάθους πέλματος (1,6 χλστ. στην Ευρώπη). Ανατρέξτε στο ελάχιστο νόμιμο βάθος πέλματος στη χώρα σας.
(4) Φρενάρισμα σε βρεγμένο οδόστρωμα με φθαρμένα ελαστικά - Εξωτερικές δοκιμές που διενεργήθηκαν από την TÜV SÜD Product Service κατόπιν αιτήματος της Michelin, μεταξύ 80 και 20 χλμ./ώρα, τον Ιούνιο 2021, σε διάσταση ελαστικών 205/55 R16 91V σε όχημα VW Golf 8 (όπου ο όρος «φθορά» αναφέρεται σε τεχνητή φθορά/λείανση των ελαστικών μέχρι το βάθος του δείκτη φθοράς πέλματος, όπως αυτός ορίζεται από τον ευρωπαϊκό κανονισμό: ΟΕΕ R30r03f) συγκρίνοντας τα ελαστικά MICHELIN Primacy 4+ (31,5 μ.) με τα BRIDGESTONE TuranzaT005 (36,4 μ.), CONTINENTAL Premium Contact 6 (35,3 μ.) και GOODYEAR EfficientGrip Performance 2 (35,5 μ.)
Τα αποτελέσματα ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος και του καιρού.
(5) Φρενάρισμα σε βρεγμένο οδόστρωμα με καλοκαιρινά ελαστικά, φρενάρισμα και έλξη σε χιόνι και βρεγμένο οδόστρωμα για All Season και χειμερινά ελαστικά και κράτημα στο δρόμο ή πρόσφυση στην πίστα για sport ελαστικά.
(6) Δεδομένα από έκθεση της Ernst & Young με τίτλο “Planned obsolescence is not inevitable” (Η προγραμματισμένη απαξίωση δεν είναι αναπόφευκτη) (Μάιος 2017).
(7) Σύμφωνα με εσωτερικούς υπολογισμούς που πραγματοποιήθηκαν στο Ladoux (Τεχνολογικό Κέντρο, Clermont-Ferrand, Γαλλία): τεχνική έκθεση με ημερομηνία 27 Σεπτεμβρίου 2016, αναφορικά με τις πρώτες ύλες, την κατανάλωση καυσίμων και τις εκπομπές CO2 που συνδέονται με την πρόωρη αντικατάσταση ελαστικών στα επιβατικά οχήματα.