(1) - Λειτουργία Connect - τα ελαστικά MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect είναι ήδη έτοιμα για λύσεις αισθητήρων που τοποθετούνται σε ελαστικά σύμφωνα με το πρότυπο VDA, χάρη στην προεγκατεστημένη τεχνολογία Rubber Tire Mount.
Σε κάθε περίπτωση, η Michelin θα ήθελε να προειδοποιήσει τους δυνητικούς αγοραστές των ελαστικών MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect για την ανάγκη ελέγχου της διαθεσιμότητας στην αγορά των λύσεων αισθητήρων που τοποθετούνται σε ελαστικά, καθώς και της συμβατότητά τους με τα πρότυπο VDA. Σας ενημερώνουμε ότι το κιτ MICHELIN Track Connect, το οποίο περιλαμβάνει αισθητήρες που τοποθετούνται σε ελαστικά και είναι συμβατοί με το πρότυπο VDA, έχει αποσυρθεί από τις 31/03/2023. Εάν έχετε τυχόν ερωτήσεις, επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο που σας εξυπηρετεί.
(2) - Γρήγοροι και σταθεροί χρόνοι γύρων - ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ μελέτη, Porsche 991 GT3 εξοπλισμένη με 245/35ZR20 και 305/30ZR20 στην πίστα της Valencia (07/2018) και Renault Megane 3 RS με 235/35ZR19 τις πίστες Charade και Ladoux °3 (10/2018) . Σε σύγκριση με τα ελαστικά MICHELIN Pilot Sport Cup 2.
ΧΡΗΣΗ ΣΕ ΔΡΟΜΟ
• Τηρείτε τις τιμές πίεσης πλήρωσης που συνιστά ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου
•ΧΡΗΣΗ ΣΕ ΠΙΣΤΑ
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ
• Ξεκινώντας την ημέρα οδήγησης στην πίστα ή μετά από μεγάλο διάλειμμα: Να ξεκινάτε πάντα με τις τιμές πίεσης πλήρωσης που συνιστώνται από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου για χρήση στον δρόμο
• Προετοιμάστε το ελαστικό σας: Θερμάνετε σταδιακά τα ελαστικά:
- τρέξτε 2 γύρους με ρυθμό
- τρέξτε 3 γύρους πιο γρήγορα
• Ρυθμίστε την πίεση του θερμού ελαστικού:
- Ηλιόλουστος καιρός: Επαναφέρετε τις τιμές πίεσης πλήρωσης που προτείνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου
- Βροχερός καιρός: καμία αλλαγή πίεσης (μπορεί να είναι μεγαλύτερη από τη σύσταση του κατασκευαστή του αυτοκινήτου)
• Μετά από μερικούς γύρους: Δυνατότητα μικροπροσαρμογών ανάλογα με το προφίλ φθοράς και την ισορροπία του αυτοκινήτου
ΠΡΙΝ ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΤΕ ΞΑΝΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ
• Ελέγχετε πάντα τη φθορά των ελαστικών σας και το βάθος του πέλματος που απομένει (πρέπει να είναι τουλάχιστον 1,6 mm), και βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει ζημιά
• Μόλις κρυώσουν τα ελαστικά, επαναφέρετε την πίεση στις τιμές που συνιστά ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου
• Μην ξεχάσετε να ενεργοποιήσετε τυχόν ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης στο αυτοκίνητό σας, καθώς και να επαναφέρετε το σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών
• Εάν έχει γίνει προσαρμογή για την ημέρα της πίστας (για παράδειγμα αλλαγή στην τιμή της γωνίας κάμπερ), είναι πολύ σημαντικό να γίνει επαναφορά στην κατάλληλη ρύθμιση για δρόμο
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Εάν δεν χρησιμοποιηθούν για παρατεταμένο χρονικό διάστημα, αφαιρέστε τα ελαστικά (τοποθετημένα στους τροχούς) και μειώστε την πίεσή τους στο ήμισυ της κανονικής τους τιμής για αποθήκευση.
- Αποθηκεύστε τα ελαστικά σε έναν καθαρό, στεγνό χώρο, μακριά από άμεσο ηλιακό φως και πηγές όζοντος (ηλεκτρικές συσκευές και υλικά/χημικά) και σε θερμοκρασία υψηλότερη από 0°C (32°F), σύμφωνα με τις πληροφορίες που παρέχονται από τη Michelin στην τεχνική τεκμηρίωση ή στις ιστοσελίδες.
- Μην χρησιμοποιείτε, αποθηκεύετε, χειρίζεστε ή αποστέλλετε τα ελαστικά σε θερμοκρασία περιβάλλοντος χαμηλότερη από -10°C (14°F).
- Σε αυτές τις συνθήκες, τα συστατικά του ελαστικού μπορούν να αλλοιωθούν, με αποτέλεσμα μειωμένες επιδόσεις και, σε χαμηλές θερμοκρασίες, μπορεί να προκληθούν ρωγμές ή ζημιά στη σύνθεση του ελαστικού και, συνεπώς, μειωμένες δυνατότητες χρήσης.
- Μη χρησιμοποιείτε ποτέ ένα ελαστικό με ρωγμές, σπασίματα ή ζημιά στα πλευρικά τοιχώματα ή στο πέλμα του. Σε περίπτωση αμφιβολίας, συμβουλευτείτε το τοπικό σας τεχνικό τμήμα της Michelin.
- Όταν χρησιμοποιείται για μεγάλα χρονικά διαστήματα με εντατικούς ρυθμούς σε πίστες, έχετε υπόψη ότι μπορεί να προκληθεί ζημιά στο ελαστικό και στον σκελετό του από τη συχνή οδήγηση πάνω από τα κερμπ στις άκρες τις πίστας.
- Συνιστάται ο οπτικός έλεγχος των ελαστικών μετά από κάθε session, πριν από τη επιστροφή στην πίστα• Σε περίπτωση παρατεταμένης οδήγησης πάνω από τα κερμπ (ή εκτός των ορίων της πίστας), συνιστάται η επαλήθευση της εσωτερικής κατάστασης του ελαστικού και της κατασκευής του, με την αφαίρεσή του από τον τροχό και την επιθεώρησή του από επαγγελματία για τυχόν ζημιά, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό του.
ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ (Π.Χ., ΓΩΝΙΑ ΚΑΜΠΕΡ / ΣΥΓΚΛΙΣΗ)
- Στην πίστα, οι ρυθμίσεις γεωμετρίας (κυρίως η γωνία κάμπερ) μπορούν να τροποποιηθούν για τη βελτίωση της ταχύτητας στη στροφή και της πρόσφυσης, μέσω της μεγιστοποίησης του ίχνους των ελαστικών, καθώς και για την αποτροπή της υπερβολικής φθοράς/κόπωσης του εξωτερικού ώμου.
- Γωνία κάμπερ: για βέλτιστα αποτελέσματα στην πίστα, οι ρυθμίσεις αρνητικής γωνίας κάμπερ πρέπει να είναι μεταξύ -1,5° και -3°, ανάλογα με την πίστα και το είδος του οχήματος. Μην υπερβαίνετε ποτέ τις -4° αρνητικής γωνίας κάμπερ.
- Οι τιμές της γωνίας κάμπερ για χρήση σε δρόμο πρέπει να βασίζονται στις συνιστώμενες ρυθμίσεις «δρόμου», για να διασφαλιστεί η σωστή οδική συμπεριφορά τόσο του οχήματος όσο και των ελαστικών.
ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ
• Τα MICHELIN Pilot Sport Cup 2 & MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect* είναι semi slick ελαστικά πίστας βελτιστοποιημένα για χρήση σε στεγνή πίστα.
Σε υγρή πίστα ή δρόμο, τα semi slick ελαστικά, ειδικά όταν έχουν φθαρεί, είναι ιδιαίτερα επιρρεπή σε υδρολίσθηση. Οδηγείτε προσεκτικά με μειωμένη ταχύτητα σε υγρό οδόστρωμα. Βεβαιωθείτε επίσης ότι τα συστήματα υποβοήθησης του οχήματος είναι ενεργοποιημένα. Ωστόσο, αυτά τα ελαστικά καλύπτουν τις νομικές απαιτήσεις για χρήση σε εθνικές οδούς και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, στις χώρες όπου πωλούνται.
• Για λόγους κρατήματος στην πίστα και στον δρόμο, συστήνεται έντονα η τοποθέτηση του πλήρους σετ τεσσάρων ελαστικών.