(1) - Χρόνος γύρων - Εξωτερικές δοκιμές που διενεργήθηκαν από το Κέντρο δοκιμών DEKRA, κατόπιν αιτήματος της Michelin, τον Μάιο του 2017, σε διαστάσεις ελαστικών 235/35-19 και 305/30-19 σε όχημα Porsche 911 GT3 (997). Διαφορά σε όρους μέσου χρόνου γύρου στην πίστα του Charade (ΓΑΛΛΙΑ) για σύγκριση των MICHELIN Pilot Sport Cup 2 με τα PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R και TOYO Proxes R888 R.
(2) - Αντοχή σε γύρους - Εξωτερικές δοκιμές που διενεργήθηκαν από το Κέντρο δοκιμών DEKRA, κατόπιν αιτήματος της Michelin, τον Μάιο του 2017, σε διαστάσεις ελαστικών 235/35-19 και 305/30-19 σε όχημα Porsche Carrera S. Διαφορά σε όρους των γύρων που έγιναν χωρίς ζημιά των ελαστικών στην πίστα του Charade (ΓΑΛΛΙΑ) για σύγκριση των MICHELIN Pilot Sport Cup 2 με τα PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R και TOYO Proxes R888 R
(3) - Σταθερότητα στους χρόνους γύρων - Εξωτερικές δοκιμές που διενεργήθηκαν από το Κέντρο δοκιμών DEKRA, κατόπιν αιτήματος της Michelin, τον Μάιο του 2017, σε διαστάσεις ελαστικών 235/35-19 και 305/30-19 σε όχημα Porsche Carrera S. Η σταθερότητα των επιδόσεων αξιολογήθηκε μέσω της εξέλιξης των χρόνων γύρου με βάση τον αριθμό των γύρων στην πίστα του Charade (ΓΑΛΛΙΑ) για σύγκριση των MICHELIN Pilot Sport Cup 2 με τα PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R και TOYO Proxes R888 R.
ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ
- Τα MICHELIN Pilot Sport Cup 2 & MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect* είναι semi slick ελαστικά πίστας βελτιστοποιημένα για χρήση σε στεγνή πίστα. Η απόλυτη έκδοση MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R είναι βελτιστοποιημένη για ακραίες επιδόσεις σε στεγνές πίστες αγώνων.
- Σε βρεγμένη πίστα ή δρόμο, τα semi slick ελαστικά, ειδικά όταν έχουν φθαρεί, είναι ιδιαίτερα επιρρεπή σε υδρολίσθηση. Οδηγείτε προσεκτικά με μειωμένη ταχύτητα σε βρεγμένο οδόστρωμα. Βεβαιωθείτε επίσης ότι τα συστήματα υποβοήθησης του οχήματος είναι ενεργοποιημένα. Ωστόσο, αυτά τα ελαστικά καλύπτουν τις νομικές απαιτήσεις για χρήση σε δημόσιους δρόμους, στις χώρες όπου πωλούνται.
- Για λόγους χειρισμού στην πίστα και στον δρόμο, συστήνεται έντονα η τοποθέτηση ενός πλήρους σετ τεσσάρων ελαστικών.
- Συμπληρωματικές πληροφορίες για τη χρήση του ελαστικού MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R: ως ειδικό ελαστικό για ακραίες στεγνές συνθήκες χρήσης, το MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R απαιτεί μια φάση προθέρμανσης, αντίστοιχη με των αγωνιστικών ελαστικών, για να διασφαλιστεί η επίτευξη των βέλτιστων επιδόσεών του.
ΠΡΟΣΟΧΗ
- Εάν δεν χρησιμοποιηθούν για παρατεταμένο χρονικό διάστημα, αφαιρέστε τα ελαστικά (τοποθετημένα στους τροχούς) και μειώστε την πίεσή τους στο ήμισυ της κανονικής τους τιμής για αποθήκευση.
- Αποθηκεύστε τα ελαστικά σε έναν καθαρό, στεγνό χώρο, μακριά από άμεσο ηλιακό φως και πηγές όζοντος (ηλεκτρικές συσκευές και υλικά/χημικά) και σε θερμοκρασία υψηλότερη από 0°C (32°F), σύμφωνα με τις πληροφορίες που παρέχονται από τη Michelin στην τεχνική τεκμηρίωση ή στις ιστοσελίδες.
- Μην χρησιμοποιείτε, αποθηκεύετε, χειρίζεστε ή αποστέλλετε τα ελαστικά σε θερμοκρασία περιβάλλοντος χαμηλότερη από -10°C (14°F).
- Σε αυτές τις συνθήκες, τα συστατικά του ελαστικού μπορούν να αλλοιωθούν, με αποτέλεσμα μειωμένες επιδόσεις και, σε χαμηλές θερμοκρασίες, μπορεί να προκληθούν ρωγμές ή ζημιά στη σύνθεση του ελαστικού και, συνεπώς, μειωμένες δυνατότητες χρήσης.
- Μη χρησιμοποιείτε ποτέ ένα ελαστικό με ρωγμές, σπασίματα ή ζημιά στα πλευρά ή στο πέλμα του. Σε περίπτωση αμφιβολίας, συμβουλευτείτε το τοπικό σας τεχνικό τμήμα της Michelin.
- Όταν χρησιμοποιείται για μεγάλα χρονικά διαστήματα με εντατικούς ρυθμούς σε πίστες, έχετε υπόψη ότι μπορεί να προκληθεί ζημιά στο ελαστικό και στον σκελετό του από τη συχνή οδήγηση πάνω από τα κερμπ στις άκρες τις πίστας.
- Συνιστάται ο οπτικός έλεγχος των ελαστικών μετά από κάθε session, πριν από τη επιστροφή στην πίστα
- Σε περίπτωση παρατεταμένης οδήγησης πάνω από τα κερμπ (ή εκτός των ορίων της πίστας), συνιστάται η επαλήθευση της εσωτερικής κατάστασης του ελαστικού και της δομής του, με την αφαίρεσή του από τον τροχό και την επιθεώρησή του από επαγγελματία για τυχόν ζημιά, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό του.
ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ (Π.Χ., ΓΩΝΙΑ ΚΑΜΠΕΡ / ΣΥΓΚΛΙΣΗ)
- Στην πίστα, οι ρυθμίσεις γεωμετρίας (κυρίως η γωνία κάμπερ) μπορούν να τροποποιηθούν για τη βελτίωση της ταχύτητας στη στροφή και της πρόσφυσης, μέσω της μεγιστοποίησης του ίχνους των ελαστικών, καθώς και για την αποτροπή της υπερβολικής φθοράς/κόπωσης του εξωτερικού ώμου.
- Γωνία κάμπερ: για βέλτιστα αποτελέσματα στην πίστα, οι ρυθμίσεις αρνητικής γωνίας κάμπερ πρέπει να είναι μεταξύ -1,5° και -3°, ανάλογα με την πίστα και το είδος του οχήματος. Μην υπερβαίνετε ποτέ τις -4° αρνητικής γωνίας κάμπερ.
- Οι τιμές της γωνίας κάμπερ για χρήση σε δρόμο πρέπει να βασίζονται στις συνιστώμενες ρυθμίσεις «δρόμου», για να διασφαλιστεί η σωστή οδική συμπεριφορά τόσο του οχήματος όσο και των ελαστικών.
* Λειτουργία Connect - τα ελαστικά MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect είναι ήδη έτοιμα για λύσεις αισθητήρων που τοποθετούνται σε ελαστικά σύμφωνα με το πρότυπο VDA, χάρη στην προεγκατεστημένη τεχνολογία Rubber Tire Mount. Σε κάθε περίπτωση, η Michelin θα ήθελε να προειδοποιήσει τους δυνητικούς αγοραστές των ελαστικών MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect για την ανάγκη ελέγχου της διαθεσιμότητας στην αγορά των λύσεων αισθητήρων που τοποθετούνται σε ελαστικά, καθώς και της συμβατότητά τους με τα πρότυπο VDA. Σας ενημερώνουμε ότι το κιτ MICHELIN Track Connect, το οποίο περιλαμβάνει αισθητήρες που τοποθετούνται σε ελαστικά και είναι συμβατοί με το πρότυπο VDA, έχει αποσυρθεί από τις 31/03/2023. Εάν έχετε τυχόν ερωτήσεις, επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπό που σας εξυπηρετεί.