ΕΛΑΣΤΙΚΑΕΛΑΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΕΜΠΟΡΟΙΕΜΠΟΡΟΙ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ανακαλύψτε το νέο ελαστικό Michelin CrossClimate

Ανακαλύψτε το νέο ελαστικό Michelin CrossClimate



Ένας σταθμός στην ιστορία...
Τον Μάιο του 2015, η Michelin λανσάρει στις Ευρωπαϊκές αγορές, το MICHELIN
CrossClimate, το πρώτο θερινό ελαστικό με πιστοποίηση χειμερινού.
Το νέο MICHELIN CrossClimate είναι συνδυασμός τεχνολογίας θερινού και χειμερινού
ελαστικού. Τεχνολογίες έως σήμερα ασυμβίβαστες μεταξύ τους.



Το MICHELIN CrossClimate είναι πραγματικά καινοτόμο καθώς προσαρμόζεται σε διαφορετικές κλιματολογικές συνθήκες. Είναι το μόνο ελαστικό το οποίο συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των θερινών  και των χειμερινών ελαστικών.

  • Φρενάρει σε μικρές αποστάσεις πάνω σε στεγνό οδόστρωμα.
  • Έχει τον καλύτερο βαθμό, "A", που ορίζεται από την Ευρωπαϊκή ετικέτα για την πρόσφυση σε βρεγμένο.
  • Είναι εγκεκριμένο για χειμερινή χρήση, με το χαρακτηριστικό λογότυπο 3PMSF (3-Peak Mountain with Snow Flake), που επισημαίνει την καταλληλότητά του για χρήση τον χειμώνα ακόμη και σε χώρες όπου η τοποθέτηση χειμερινών ελαστικών είναι νομικά επιβεβλημένη.

Το νέο ελαστικό MICHELIN CrossClimate διακρίνεται ακόμη από: μεγάλη διάρκεια ζωής, αποτελεσματικότητα ως προς την κατανάλωση καυσίμου και άνεση. Θα είναι διαθέσιμο επιπλέον του ήδη υπάρχοντος καταλόγου της Michelin για θερινά και χειμερινά ελαστικά.


Οι επιδόσεις του νέου MICHELIN CrossClimate είναι αποτέλεσμα συνδυασμού 3 τεχνολογιών:

  • Καινοτόμο μίγμα γόμας στο πέλμα: Καταρχήν, η περιοχή του πέλματος είναι εξαιρετικά εύκαμπτη και αυξάνει την ικανότητα της γόμας για πρόσφυση και στην παραμικρή ανωμαλία της επιφάνειας του δρόμου κάτω από όλες τις συνθήκες (στεγνό, βρεγμένο, χιόνι ). Δεύτερον, ένα νέο υπόστρωμα πέλματος, αναβαθμίζει την αποτελεσματικότητα του ελαστικού ως προς την κατανάλωση καυσίμου, χάρη στη χρήση πυριτίου νέας γενιάς, που μειώνει τη δημιουργία θερμότητας.

  • Μοναδικό σκάλισμα στο πέλμα, σε σχήμα V που βελτιστοποιεί την πρόσφυση σε χιόνι:

    • Πλευρικά, χάρη στη γωνία του κεντρικού τμήματος του πέλματος
    • Κατά μήκος, χάρη στη γωνία που ανοίγει στην περιοχή των ώμων

  • Νέες αυτομπλοκαριζόμενες εγκοπές 3D: κυματιστές, με διαφορετικό πάχος και με πολύπλοκη γεωμετρία, που πάνε σε όλο το βάθος και αυξάνουν την έλκυση για καλή πρόσφυση σε χιονισμένο οδόστρωμα και ειδικά στη φάση εκκίνησης – επιτάχυνσης.  Με άλλα λόγια δένονται όλα μαζί, για περισσότερη ακαμψία του μπλοκ του πέλματος. Αυτό αυξάνει τη σταθερότητα του ελαστικού, όποιες δυνάμεις κι αν αντιμετωπίζει: διαμήκης δύναμη όταν φρενάρει και όταν επιταχύνει και εγκάρσια δύναμη όταν στρίβει. Ως αποτέλεσμα, η ακρίβεια στην οδήγηση, οι γενικές επιδόσεις στο στεγνό οδόστρωμα αναβαθμίζονται και η διάρκεια ζωής του ελαστικού παρατείνεται στο μέγιστο. Αυτές οι προηγμένες τεχνολογίες, συν η παρουσία της τεχνολογίας EverGripTM στους ώμους του ελαστικού, παρέχει εξαιρετικές επιδόσεις στο χιόνι, ακρίβεια στο στεγνό έδαφος και χιλιομετρική απόδοση.


Για να σχεδιαστεί αυτό το καινοτόμο ελαστικό η Michelin έθεσε στο επίκεντρο της διαδικασίας ανάπτυξης την κατανόηση της συμπεριφοράς των οδηγών:

Οι οδηγοί αντιμετωπίζουν, στην καθημερινή ζωή τους, απρόσμενες καιρικές μεταβολές, βροχή, χιόνι και αλλαγές θερμοκρασίας. Οι λύσεις που έχουν σήμερα δεν τους ικανοποιούν πλήρως.

Έτσι, σύμφωνα με μελέτες που διεξήγαγε η Michelin:

  • 65% των Ευρωπαίων οδηγών χρησιμοποιούν θερινά ελαστικά όλο τον χρόνο, διακινδυνεύοντας την ασφάλειά τους όταν ο καιρός είναι κρύος, ή έχει χιόνι ή πάγο. 20% στη Γερμανία, όπου η νομοθεσία απαιτεί να τοποθετούνται χειμερινά ελαστικά σε χειμερινές συνθήκες, και 76% στη Γαλλία, όπου δεν υπάρχει νομοθετική υποχρέωση (Πηγή GFK - Study European consumers behaviors - 2014

    • 4 στους 10 Ευρωπαίους οδηγούς θεωρούν την εποχιακή αλλαγή ελαστικών ως καταναγκασμό και αφήνουν την αλλαγή αυτή για την τελευταία στιγμή (Πηγή Ipsos - Purchasing Behaviors tires Winter 2014/2015

    • 3% των οδηγών στη Γερμανία και 7% των οδηγών στη Γαλλία χρησιμοποιούν τα χειμερινά ελαστικά τους όλο τον χρόνο, θέτοντας σε κίνδυνο το φρενάρισμα σε στεγνό, ιδιαιτέρως όταν ο καιρός είναι ζεστός, και αυξάνοντας την κατανάλωση καυσίμων.

Η καινοτομία επιτρέπει στη Michelin να επιτύχει την τέλεια ισορροπία μεταξύ προηγμένης τεχνολογίας και χρήσης. Κάθε χρόνο, η Michelin επενδύει περισσότερα από 640 εκ. Ευρώ σε δραστηριότητές Έρευνας και Ανάπτυξης (R & D), διεξάγει 75.000 δοκιμές με καταναλωτές σε όλον τον κόσμο και παρακολουθεί περίπου 11.000 αγοραστές ελαστικών.
Το νέο MICHELIN CrossClimate απαντά σε μια αυξανόμενη ανάγκη για ασφάλεια και κινητικότητα.

Κατά το εμπορικό του λανσάρισμα τον Μάιο 2015, το MICHELIN CrossClimate θα είναι διαθέσιμο σε 23 διαφορετικές διαστάσεις από 15 έως 17 ίντσες που καλύπτουν άνω του 70% της Ευρωπαϊκής αγοράς. Επιπλέον διαστάσεις είναι προγραμματισμένες για το 2016.


Το νέο MICHELIN CrossClimate προσφέρει όλες αυτές τις επιδόσεις ασφαλείας με απλότητα και οικονομία. Ο οδηγός μπορεί να κυκλοφορεί όλο το χρόνο, χωρίς να ασχολείται με τις αλλαγές τουκαιρού, με ένα μόνο ελαστικό: MICHELIN CrossClimate.

Η ανάπτυξη του MICHELIN CrossClimate σε 6 αριθμούς



7

Ο αριθμός των χωρών στις οποίες δοκιμάστηκε το ελαστικό: Γερμανία, Καναδάς, Φινλανδία, Γαλλία, Πολωνία, Ισπανία και Σουηδία.

36

Ο αριθμός των μηνών δουλειάς για την εμφάνιση και σχεδίαση του ελαστικού, από ένα λευκό χαρτί μέχρι το λανσάρισμα του ελαστικού στον Τύπο, στις 2 Μαρτίου, 2015. Πήρε μόνο 3 χρόνια ανάπτυξης, όταν, για ένα πιο συνηθισμένο πρόγραμμα απαιτούνται 4 χρόνια και 8 μήνες. Ο χρόνος ανάπτυξης του νέου MICHELIN CrossClimate ήταν 1,5 φορά συντομότερος από των άλλων ελαστικών αυτοκινήτων.

70

Ο αριθμός των βαθμών Κελσίου της κλίμακας θερμοκρασιών στην οποία έγιναν οι δοκιμές. Οι δοκιμές διεξήχθησαν με εξωτερικές θερμοκρασίες από -30 ° C έως + 40 ° C.

150

Ο αριθμός των ειδικών μηχανικών που εργάστηκαν στον σχεδιασμό, δοκιμές, βιομηχανοποίηση και κατασκευή του MICHELIN CrossClimate.

Περισσότερες από 1.000

Ο αριθμός των χιλιομέτρων που διανύθηκαν κατά την διάρκεια των δοκιμών δυναμικής, φθοράς και αντοχής. Αυτό αντιστοιχεί σε 125 φορές τον γύρο της γης στον Ισημερινό.

5 000 000

Ο αριθμός των χιλιομέτρων που διανύθηκαν κατά την διάρκεια των δοκιμών δυναμικής, φθοράς και αντοχής. Αυτό αντιστοιχεί σε 125 φορές τον γύρο της γης στον Ισημερινό.

 

Στοιχεία επαφής

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

  • ΣΧΕΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
  • ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ