Ελλάδα

Η MICHELIN ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΑπό την εποχή που ιδρύθηκε η εταιρεία, η αποστολή της Michelin υπήρξε να συμβάλλει στην πρόοδο της κινητικότητας των αγαθών και των ανθρώπων και πέρα από αυτό, στην ανάπτυξη της κοινωνίας. Ο γενικότερος στόχος μας είναι να ικανοποιούμε τη θεμελιώδη ανάγκη του ανθρώπου για κοινωνικότητα, ανταλλαγές και ανακαλύψεις.

Τούτο περιλαμβάνει την παροχή διαρκώς αποτελεσματικότερων λύσεων ώστε να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες και στις επιδιώξεις των πελατών και των μετόχων της.  Τούτο σημαίνει τον σεβασμό προς το φυσικό περιβάλλον ενώ ταυτόχρονα διεξάξει οικονομικά  υγιείς επιχειρηματικές δραστηριότητες.
Κάθε απόφαση και πράξη της Michelin βασίζεται στις παρακάτω πέντε θεμελιώδεις αξίες:

  • Σεβασμός στους Πελάτες
  • Σεβασμός στους Ανθρώπους
  • Σεβασμός στους Μετόχους
  • Σεβασμός στο Περιβάλλον
  • Σεβασμός στα Γεγονότα

 

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Η αποστολή της Michelin είναι να διευκολύνει την κινητικότητα θέτοντας στην πράξη τις θεμελιώδεις αρχές της για σεβασμό στους πελάτες, σεβασμό στους ανθρώπους, σεβασμό στους μετόχους, σεβασμό στο περιβάλλον και σεβασμό στα γεγονότα.

Η Michelin κατέχει θέσεις πρώτης γραμμής σε όλες τις αγορές του ελαστικού* καθώς και στις υπηρεσίες που συνδέονται με τα ταξίδια.  Με μοχλό την ηγετική θέση της στην τεχνολογία, την ικανότητά της για καινοτομίες, την υψηλή ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών της, καθώς και ισχυρές μάρκες, η Michelin είναι σε θέση να ακολουθεί μια στρατηγική πλανητικής επέκτασης και να αναβαθμίζει την αποτελεσματικότητα της κάθε όψης των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων.                
Κάποια γεγονότα - κλειδιά, σχετικά με τη Michelin:
  • 109,193 εργαζόμενοι (102,692 αντιστοιχία πλήρους απασχόλησης)
  • Περισσότερα από 150 εκατομμύρια ελαστικά και 10 εκατομμύρια χάρτες και ταξιδιωτικοί οδηγοί ήταν η παραγωγή του 2009
  • Καθαρές Πωλήσεις: € 14.8 δισεκατομμύρια
  • Στην αγορά των ελαστικών για Επιβατικά Αυτοκίνητα & Ελαφρά Φορτηγά: 80% των ελαστικών πουλήθηκαν στην αγορά αντικατάστασης
  • Στην αγορά Φορτηγών: 80% των ελαστικών πουλήθηκαν στην αγορά αντικατάστασης (για τα ελαστικά radial)
  • 72 παραγωγικές μονάδες σε 19 χώρες
  • Εμπορικές επιχειρήσεις σε περισσότερες από 170 χώρες
* Με 16,3% μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς σε αξία. Πηγή: Tire Business Σεπτέμβριος 2009

ΟΡΓΑΝΩΣΗ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ

Για να κατανοήσει καλύτερα την αγορά του και να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών του, ο Όμιλος Michelin είναι οργανωμένος σε γραμμές προϊόντων, με την κάθε μία από αυτές αφιερωμένη σε ένα πεδίο δραστηριότητας με τους δικούς της πόρους marketing, ανάπτυξης, παραγωγής.

Δείτε αυτό το video για μια λεπτομερή επισκόπηση της οργάνωσης της Michelin.

H MICHELIN ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

H MICHELIN ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Μάθετε τα πάντα για τον Όμιλο Michelin, επισκεφθείτε την εταιρική μας ιστοσελίδα.