Ελλάδα

ΟΔΗΓΟΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

ΤΙ ΕIΔΟΥΣ ΕΛΑΣΤΙΚA ΠΡEΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟYΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ;

Michelin 21 Οκτ 2015

ΤΙ ΕIΔΟΥΣ ΕΛΑΣΤΙΚA ΠΡEΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟYΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ;

 

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ;

Χιόνι, πάγος, παγετός: οι αυτοκινητιστές αισθάνονται λιγότερο ασφαλείς τον χειμώνα…Όμως τα πράγματα δεν είναι έτσι. Στην πραγματικότητα, εάν είναι σωστά ενημερωμένοι σχετικάμε τους πραγματικούς παράγοντες κινδύνου στον δρόμο όταν ο καιρός είναι κρύος, και με καλό,κατάλληλο εξοπλισμό (με χειμερινή πιστοποίηση 3PMSF* ή M+S), οι οδηγοί έχουν κάθε λόγο νααισθάνονται εξ ίσου ασφαλείς μέσα στο βαρύ χειμώνα και σε μια όμορφη καλοκαιρινή μέρα.

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ 3PMSF και M+S ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ;

3 PMSF (3 βουνοκορφές με νιφάδα χιονιού):

Τα ελαστικά που φέρουν αυτή τη σήμανση είναι τα μόνα που εγγυώνταιπραγματικές χειμερινές επιδόσεις καθώς είναι ειδικώς σχεδιασμέναγια χρήση στο χιόνι και ανταποκρίνονται σε όλες τις απαιτήσεις τωναντικειμενικών δοκιμών*.

M+S (Λάσπη και Χιόνι):

Σήμανση που δείχνει ότι το ελαστικό είναι σύμφωνο με τουςΕυρωπαϊκούς κανονισμούς, ελαστικό «χιονιού» αλλά οι επιδόσεις τουσε χειμερινές συνθήκες δεν έχουν καταστεί αντικείμενο δοκιμών.

ΤΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ είναι πιο αποτελεσματικά απότα ΚΑΛΟΚΑΡΙΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ στις χειμερινές συνθήκες.

(1) Μέση απόσταση φρεναρίσματος ενός χειμερινού ελαστικού σε σύγκριση με ένα καλοκαιρινό ελαστικό. Απόσταση φρεναρίσματος σε βρεγμένο έδαφος από τα 80στα 0 km/h. TÜV SÜD δοκιμές 2013, σε 205/55 R16 & 195/65 R15, που πραγματοποιήθηκε σε θερμοκρασία μεταξύ 4°C και 6°C.

(2)Μέση απόσταση φρεναρίσματος ενός χειμερινού ελαστικού σε σύγκριση με ένα καλοκαιρινό ελαστικό. Απόσταση φρεναρίσματος στο χιόνι από τα 50 στα 0 km/h.TÜV SÜD δοκιμές 2013, σε 205/55 R16 & 195/65 R15, που πραγματοποιήθηκαν σε θερμοκρασία μεταξύ -4°C και -6°C.

Το MICHELIN CrossClimate είναι το πρώτο καλοκαιρινό ελαστικό
με πιστοποίηση για χρήση σε χειμερινές συνθήκες.


MICHELIN CrossClimate


Διαθέτει σήμανση
3PMSF (3 βουνοκορφές με νιφάδα χιονιού) και  «M+S»

ΕΞΥΠΝΟ ΝΕΟ ΜΕΙΓΜΑΣΥΣΤΑΤΙΚΩΝ

  • ΑΡΙΣΤΗ ΠΡΟΣΦΥΣΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ
  • «Α» ΕΠΙΠΕΔΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΣΕ ΒΡΕΓΜΕΝΟΟΔΟΣΤΡΩΜΑ
  • ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΚΑΥΣΙΜΟΥ
ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΝΟΣΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΣΚΑΛΙΣΜΑΤΟΣΠΕΛΜΑΤΟΣ ΣΕ ΣΧΗΜΑ VΜΕ ΝΕΕΣ ΕΓΚΟΠΕΣ ΥΨΗΛΗΣΑΠΟΔΟΣΗΣ

  • ΑΡΙΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΟ ΣΤΕΓΝΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ
  • ΙΣΧΥΡΗ ΠΡΟΣΦΥΣΗ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ
  • ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΜΠΛΟΚ ΠΕΛΜΑΤΟΣ ΜΕ ΚΩΝΙΚΑ ΑΚΡΑ και ΕΓΚΟΠΕΣ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ

  • ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΣΤΟ ΣΤΕΓΝΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ
  • ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ

(1) TÜV SÜD 2014/12 στις διαστάσεις 205/55 R16 & 195/65 R15.
(2) Κέντρο δοκιμών Dekra στο διάστημα μεταξύ 12/2014 και 01/2015 στις διαστάσεις 205/55 R16 & 195/65 R15.
(3) Ετικέτα C αντίστασης κύλισης για την πλειοψηφία των διαστάσεων.
(4) Οικονομία καυσίμου (από A έως G).
(5) Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα (από A έως G).
(6) Κατηγορία εξωτερικού θορύβου κύλισης (από 1 έως 3).
(7) Τιμή εξωτερικού θορύβου κύλισης (μέτρηση σε ντεσιμπέλ).



ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Δεν υπάρχουν ακόμη άρθρα που επισκεφτήκατε πρόσφατα

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
  • 4X4/SUV
  • VAN/ΕΛΑΦΡΑ ΦΟΡΤΗΓΑ
Loader