Ελλάδα

ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Το ελαστικό : ένας τεχνολογικός θησαυρός

Michelin 18 Μαϊ 2010

Τεχνολογίες

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν δίνουν μεγάλη προσοχή στο ταπεινό ελαστικό, αλλά μια παρατήρηση από πιο κοντά, αποκαλύπτει τα τεχνολογικά του θαύματα, την κρυμμένη του πολυπλοκότητα και τα εξεζητημένα του στοιχεία. Όλα έχουν συγκλίνει για να ανταποκριθούν σε κάθε σας ανάγκη σχετική με την κινητικότητα.

Αυτοί οι τεχνολογικοί θησαυροί βοηθούν το ελαστικό σας να σας κρατά σε συνοχή με το δρόμο όταν οδηγείτε. Συμβάλλουν στην παροχή πρόσφυσης, στη διαβίβαση των δυνάμεων επιτάχυνσης και φρεναρίσματος, ενώ ταυτόχρονα προστατεύουν την οδήγησή σας και οδηγούν με ακρίβεια το όχημά σας.

Συνδυάζοντας τις αντικρουόμενες απαιτήσεις —πρόσφυση και αντοχή, ακρίβεια στην οδήγηση και άνεση— η MICHELIN δεν κάνει ποτέ συμβιβασμούς κατά τον σχεδιασμό του ελαστικού.

Ένα ελαστικό αποτελείται μέχρι και από 200 συστατικά μέρη. Κάποια από αυτά διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο στην ασφάλεια, στην ενεργειακή αποτελεσματικότητα και στις επιδόσεις. Και άλλα παρέχουν νέα επίπεδα φιλικότητας προς το περιβάλλον.

Οι τεχνολογίες πίσω από το MICHELIN ENERGYTM Saver

20% της κατανάλωσης καυσίμων από ένα αυτοκίνητο, οφείλεται στα ελαστικά

Εάν θέλετε να χρησιμοποιείτε λιγότερα καύσιμα με ένα ασφαλέστερο ελαστικό το οποίο διαρκεί περισσότερο, τότε το MICHELIN Energy Saver είναι κατασκευασμένο για εσάς. Η ευφυής τεχνολογία του είναι σχεδιασμένη για να υποπολλαπλασιάζει την αντίσταση του ελαστικού στην κύλιση, κάτι το οποίο οδηγεί σε μειωμένη κατανάλωση καυσίμων και λιγότερες εκπομπές CO2(1).

Η πιο πρόσφατη τεχνολογία στο επίκεντρο των επιδόσεών του

Το MICHELIN Energy Saver χρησιμοποιεί λιγότερα καύσιμα και είναι σαφώς ασφαλέστερο σε βρεγμένο δρόμο. Τούτο εν μέρει οφείλεται σε ένα μείγμα γόμας νέας γενιάς βασισμένο 100% στο πυρίτιο. Η μερική υποκατάσταση του μαύρου του κάρβουνου από πυρίτιο το 1992 βοήθησε τη  MICHELIN να λανσάρει την πρώτη γενιά "πράσινων ελαστικών" της με χαμηλή κατανάλωση καυσίμων. Από τότε που λανσαρίστηκαν η  Michelin έχει πουλήσει 570 εκατομμύρια πράσινα ελαστικά σε ολόκληρο τον κόσμο.

Έχουν ήδη εξοικονομήσει 11.3 δισεκατομμύρια λίτρα καυσίμων και έχουν συμβάλει στην αποφυγή έκλυσης 28.5 εκατομμυρίων τόνων CO2(2)

Σήμερα, το Michelin Energy Saver χρησιμοποιεί την τελευταία γενιά πυριτίου, το οποίο αντικαθιστά σχεδόν ολοσχερώς το μαύρο του κάρβουνου.

Ασφαλέστερο στον βρεγμένο δρόμο, χιλιόμετρο το χιλιόμετρο, χάρη στο Durable Security Compound (DSC)

Το DSC είναι ένα νέο συστατικό της γόμας του πέλματος. Απηλλαγμένο από αιθέρια έλαια (σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία που εφαρμόζεται από τον Ιανουάριο του 2010), αναβαθμίζει το φρενάρισμα σε βρεγμένο οδόστρωμα. Τούτο δεν συμβαίνει μόνον όταν το ελαστικό είναι καινούργιο, αλλά επίσης και όταν έχει φθαρεί. Το DSC εξασφαλίζει αποτελεσματικό φρενάρισμα (Michelin Patent) διατηρώντας την ακαμψία της γόμας του ελαστικού καθ' όλη τη διάρκεια ζωής του ελαστικού.

Οι τεχνολογίες πίσω από το νέο MICHELIN Pilot Sport 3. ‘Ο ενισχυτής των αισθήσεων στην οδήγηση’

Το νέο MICHELIN Pilot Sport 3 σας προσφέρει την απόλυτη εμπειρία των απολαύσεων στης σπορ οδήγησης, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Ένας ολικός ξενιστής καθαρόαιμων τεχνολογιών, ταυτοχρόνως ενισχύει την ασφάλεια σε βρεγμένους δρόμους, την ακρίβεια στο τιμόνι σε στεγνούς δρόμους και τη μεγάλη διάρκεια ζωής του πέλματος. Για να ολοκληρωθεί η ισορροπία αυτή, το ελαστικό έχει κατασκευαστεί με μοναδική, υψηλή τεχνολογία αιχμής, όπως είναι το μείγμα γόμας Green Power Compound (Μείγμα Πράσινη Δύναμη), το Anti Surf System (Αντι Ολισθητικό Σύστημα) και η αρχιτεκτονική ελαστικού με Programmed Distortion (Προγραμματισμένη Διαστρέβλωση).

Green Power Compound: υψηλές επιδόσεις και ενεργειακή αποτελεσματικότητα

Αυτό το επαναστατικό μείγμα εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή πρόσφυση σε βρεγμένους δρόμους, μακρά διάρκεια ζωής του πέλματος και μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. 18 νίκες στις 24 Ώρες του Le Mans, οι 12 από αυτές αλληπάλληλες, βοήθησαν τη MICHELIN να συλλέξει ένα πλήθος από αξιοποιήσιμα οικο-τεχνολογικά στοιχεία.

Green Compound

Anti Surf System: τέλεια πρόσφυση σε βρεγμένες επιφάνειες

Όταν υπάρχει πολύ νερό στον δρόμο, τα περισσότερα ελαστικά υποφέρουν από την υδρολίσθηση. Τώρα μπορείτε να πηγαίνετε ευθεία μέσα από νερόλακκους και να διατηρείτε άριστη πρόσφυση, χάρη στον ειδικά σχηματισμένο ώμο που απομακρύνει μεγάλες ποσότητες νερού.

Αρχιτεκτονική δομή ελαστικού με Programmed Distortion (Προγραμματισμένη διαστρέβλωση): αναβαθμισμένη ακρίβεια στο τιμόνι,

Η ακρίβεια στο τιμόνι και η ανταπόκριση σχετίζονται στενά με την θερμοκρασία του ελαστικού και τις παραμορφώσεις του που προκύπτουν από αυτήν. Το MICHELIN Pilot Sport 3 διαθέτει πρωτότυπη τεχνολογία η οποία αντιμετωπίζει αυτό το ζήτημα διατηρώντας τη γόμα του πέλματος σε μια ιδανική θερμοκρασία σε όλες τις περιστάσεις. Σε χαμηλές ταχύτητες, το πέλμα θερμαίνεται γρήγορα ώστε να φτάσει το επίπεδο ευκαμψίας που απαιτείται για καλή ελκτικότητα.  Σε υψηλές ταχύτητες, γίνεται άκαμπτο ώστε να αποφύγει την υπερβολική άνοδο της θερμοκρασίας.

Η MICHELIN παρουσιάζει τη σήμανση GREEN X για πρώτη φορά σε σπορ γκάμα:

Συνολικά, το νέο MICHELIN Pilot Sport 3 παρέχει αυξημένη ασφάλεια, απόλαυση στην οδήγηση και περιβαλλοντικές επιδόσεις. Για να δηλώσει την ενεργειακή αποτελεσματικότητά του, η Michelin επιθέτει το σήμα της GREEN X πάνω σ' ένα σπορ ελαστικό, για πρώτη φορά.

Green X

Χειμερινές τεχνολογίες MICHELIN

Ειδικές χειμερινές τεχνολογίες Michelin. Σύγκλιση τεχνολογιών για την ασφάλειά σας τον χειμώνα.

ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΜΕΙΓΜΑΤΑ ΓΟΜΑΣ

Helio Compound

Το μείγμα του ελαστικού περιέχει ηλιέλαιο, το οποίο βοηθάει το ελαστικό να παραμείνει μαλακό σε θερμοκρασίες χαμηλότερες από  7°C. Αυτή η καινοτομία εγγυάται αναβαθμισμένο φρενάρισμα και κράτημα δρόμου σε επιφάνειες βρεγμένες και σκεπασμένες από χιόνι.

ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΕΛΜΑΤΟΣ ΕΠΙ ΜΕΤΡΩ

Stabiligrip

Για καλύτερη πρόσφυση και σταθερότητα, η τεχνολογία Stabiligrip συνδυάζει δύο τύπους διαφορετικών εγκοπών. Αυτό αυξάνει την ελκτικότητα και προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα στο χιόνι, επίσης δε μεγαλύτερη αντοχή σε υψηλές ταχύτητες.

Εγκοπές MICHELIN VTS

Αυτή η τεχνολογία βασίζεται σε μια καινοτόμο δομή του ελαστικού: τα ασύμετρα σχέδια του πέλματος και οι μεταβλητές εγκοπέσ προσφέρουν αναβαθμισμένη οδήγηση σε δρόμους σκεπασμένους με χιόνι. Προσφέρει επίσης καλό κράτημα δρόμου χάρη στη φαρδύτερη επιφάνεια στήριξης μέσα στο χιόνι και χάρη στην μεγαλύτερη αντοχή στις υψηλές ταχύτητες.
(1) Κατά μέσον όρο σε σύγκριση με τους κυριότερους Ευρωπαίους ανταγωνιστές. Δοκιμές για την κατανάλωση καυσίμου και την αντίσταση στην κύλιση που διεξήγαγε ο TÜV SÜD Automotive το 2008 και το 2009, καθώς και το Κέντρο Δοκιμών DEKRA το 2009 με ελαστικά διαστάσεων 195/65 R 15 H και 205/55 R 16 V που ήταν διαθέσιμα εκείνη τη στιγμή στην αγορά. Οι περιορισμοί του CO2 προκύπτουν από τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμων.

(2) Μέθοδος υπολογισμού διαθέσιμη στο website http://www.michelin-green-meter.com.

ΒΡΕΙΤΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Για σύσταση εισάγετε τα στοιχεία αυτοκινητου ή τη διάσταση ελαστικών και προσδιορίστε τις ανάγκες σας

ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Δεν υπάρχουν ακόμη άρθρα που επισκεφτήκατε πρόσφατα

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
  • 4X4/SUV
  • VAN/ΕΛΑΦΡΑ ΦΟΡΤΗΓΑ
Loader