ΕΛΑΣΤΙΚΑΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΟΧΗΜΑΤΟΣΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΕΜΠΟΡΟΙΕΜΠΟΡΟΙ

Pilot Sport Cup 2MICHELIN Pilot Sport Cup 2

MICHELIN Pilot Sport Cup 2

Πάνω από 50% περισσότερους γύρους και γρηγορότερα(1) χάρη στις τεχνολογίες από τους Αγώνες Αντοχής

  • Καλοκαιρινό
  • ΠIΣΤΑΣ
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΒΑΣΗ 301 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
Διαβάστε 301 αξιολογήσεις
Pilot Sport Cup 2
Pilot Sport Cup 2
  • ΝΑ Π

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΣΑΣ

ΜΑΘΕΤΕ ΤΩΡΑ

ΕΝΤΟΠΙΣΤΕ ΕΝΑΝ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΗ

ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ;


Περισσότερες ημέρες στην πίστα(1)


Βελτιωμένη αντοχή / διάρκεια ζωής στην πίστα(1)


Βελτιωμένοι χρόνοι γύρου σε στεγνή πίστα και, κανονικότητα(1)


Περισσότερη ασφάλεια σε βρεγμένους δρόμους(2)

Βελτιωμένη πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα που μειώνει την υδρολίσθηση(2)

Πινακοθήκη

MICHELIN Pilot Sport Cup 2: Πιστοποιημένο για χρήση σε δρόμο, σχεδιασμένο για πίστα
Τεχνολογία διάρκειας ζωής στην πίστα 2.0®
Porsche 918 Spyder x MICHELIN Pilot Sport Cup 2: 6:57, Nürburgring εγγραφή χρόνου γύρου

ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ;


Τεχνολογία διάρκειας ζωής στην πίστα 2.0®

- Βραδύτερη φθορά του εξωτερικού ώμου
- Εξωτερικός ώμος ενισχυμένος με ειδική γόμα υψηλής αντοχής στην τριβή
Για βελτιωμένη αντοχή /διάρκεια ζωής στην πίστα


Τεχνολογία Bi-Compound

- Χρήση δύο διαφορετικών μειγμάτων γόμας στην εξωτερική και στην εσωτερική πλευρά του πέλματος
• εξωτερικά: ένα ελαστομερές “Υψηλής Μοριακής Αλυσίδας” εγγυάται εξαιρετική πρόσφυση, ιδιαίτερα σε κλειστές στροφές
• εσωτερικά: ένα πιο πυκνό ελαστομερές βελτιώνει τον έλεγχο κατεύθυνσης και την πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα


Βαθύτερο πέλμα σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές Cup

+20%(2) βαθύτερο πέλμα
Πρόσφυση σε ΒΡΕΓΜΕΝΗ επιφάνεια: απομακρύνει την υδρολίσθηση και βελτιώνει την ασφάλεια σε ΒΡΕΓΜΕΝΟ οδόστρωμα

Διαστάσεις και ετικετογράφηση

Διαστάσεις και ετικετογράφηση

Φάρδος Ύψος Διάμετρος Φορτίο Ταχύτητα Ειδικό χαρακτηριστικό ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ MICHELIN (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)Προτεινόμενη τιμή συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Από την τιμή εξαιρούνται τυχόν υπηρεσίες που παρέχονται από το εκάστoτε συνεργαζόμενο κατάστημα. Η προτεινόμενη τιμή δίνεται μόνον ενδεικτικά, ο μεταπωλητής είναι απολύτως ελεύθερος να ορίσει τη δική του τιμή μεταπώλησης.
215 45 R 17 91 Y XL E C 70dB 176,71 €
225 45 R 17 94 Y XL E C 70dB 161,17 €
225 40 R 18 92 ZR(Y) XL E C 70dB -
235 40 R 18 95 ZR(Y) XL E C 71dB -
235 40 R 18 95 ZR(Y) XL | Connect E C 71dB -
235 40 R 19 96 ZR(Y) XL E C 70dB 313,93 €
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL | N0 E C 71dB -
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL E C 71dB -
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL | Connect E C 71dB -
245 40 R 18 97 ZR(Y) XL E C 71dB -
245 35 R 18 92 ZR(Y) XL - - - -
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | N0 E C 70dB -
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | MO1 E C 70dB -
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | * E C 70dB -
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | Connect - - - -
245 35 R 20 91 ZR(Y) N0 F C 70dB -
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL | N1 E E 70dB -
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL E E 71dB -
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL | Connect - - - -
245 30 R 20 90 ZR(Y) XL E C 70dB -
255 40 R 17 98 Y XL E C 71dB -
255 35 R 19 96 ZR(Y) XL E C 71dB 340,72 €
255 35 R 19 96 ZR(Y) XL | MO1 E C 71dB -
255 40 R 20 101 ZR(Y) XL E C 71dB 364,31 €
265 35 R 18 97 ZR(Y) XL E C 71dB -
265 40 R 19 102 ZR(Y) XL E C 71dB -
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | MO E C 71dB -
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL E C 71dB -
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | MO1 E C 71dB -
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | * E E 71dB -
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | * | DT E C 71dB -
265 30 R 19 93 ZR(Y) XL E C 71dB 346,08 €
265 35 R 20 95 ZR(Y) N0 E C 71dB -
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | N1 E C 71dB -
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | N2 E C 71dB -
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | Connect - - - -
275 35 R 19 100 ZR(Y) XL | MO E C 71dB -
285 30 R 18 97 ZR(Y) XL E C 73dB -
285 35 R 19 103 ZR(Y) XL E C 73dB -
285 35 R 20 104 ZR(Y) XL E C 73dB -
285 30 R 20 99 ZR(Y) XL | MO1 E C 73dB -
285 30 R 20 99 ZR(Y) XL | * E E 73dB -
295 30 R 18 98 ZR(Y) XL E C 73dB -
295 30 R 18 98 ZR(Y) XL | Connect - - - -
295 30 R 19 100 ZR(Y) XL E C 73dB 440,95 €
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | MO E C 73dB -
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB -
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | Connect - - - -
305 30 R 19 102 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB -
305 30 R 19 102 ZR(Y) XL | Connect - - - -
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | MO E C 73dB -
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | K1 E C 73dB -
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | N1 E E 73dB -
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | Connect - - - -
325 30 R 19 105 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB -
325 30 R 19 105 ZR(Y) XL | Connect - - - -
325 30 R 20 106 ZR(Y) XL | MO E C 73dB -
325 30 R 20 106 ZR(Y) XL E E 74dB -
325 25 R 20 101 ZR(Y) XL E C 73dB -
325 30 R 21 104 ZR(Y) N0 C C 73dB -
325 30 R 21 108 ZR(Y) XL | N1 E C 73dB -
325 30 R 21 108 ZR(Y) XL | N2 E C 73dB -
325 30 R 21 108 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB -
345 30 R 19 109 ZR(Y) XL E C 72dB 522,43 €
345 30 R 20 106 ZR(Y) E C 72dB -

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

2 ΑΠΟ 15

  • ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
    1 5 5
    • ΠΡΟΣΦΥΣΗ - ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΣΕ ΣΤΕΓΝΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ
      100%
    • ΠΡΟΣΦΥΣΗ - ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΣΕ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ
      80%
    • ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ
      100%
    Θα συστήνατε αυτό το ελαστικό;
    ΝΑΙ
    Speed Sector Event Serres Ελλάδα, Οκτωβρίου 25, 2016 Απιστευτο ελαστικο με τρομερη αποδοση στην πιστα και εξωπραγματικη αποδοση σε κοινους δρομους. Το συνιστω ανεπιφυλακτα για καθε οδηγο που θελει να δει τα πραγματικα ορια του αυτοκινητου του και να αισθανεται παντα ασφαλης.
    |
    ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ: 19
  • ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
    1 5 5
    • ΠΡΟΣΦΥΣΗ - ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΣΕ ΣΤΕΓΝΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ
      100%
    • ΠΡΟΣΦΥΣΗ - ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΣΕ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ
      80%
    • ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ
      40%
    Θα συστήνατε αυτό το ελαστικό;
    ΝΑΙ
    Αξιολογιση ελαστικων pilot sport cup2 Ελλάδα, Μαρτίου 31, 2017 Δεδομενου την ιδιαιτερη χρηση μου με το αυτοκινητο μου(Honda S2000) επελεξα το pilot sport cup2 διοτι εχω αυξημενες απαιτησεις γρηγορης οδηγησης.Παλαιοτερα ειχα βαλει και τα pilot sport cup σε 16 ιντσες και ειχα μεινει ικανοποιημενος πολυ μονο σε καλη ποιτητα ασφαλτου,γιατι σε γυαλιστερη ασφαλτο οπως δυστηχως πολλοι δρομοι της Ελλαδας δεν ειχε και τελεια συμπεριφορα.Επελεξα λοιπον να δοκιμασω το νεο ελαστικο σας cup2 se 17ιντσες πλεον και ομολογω οτι η διαφορα ειναι τεραστια!! Φοβερο κρατημα σε καλη ασφαλτο εως πρωτογνωρο για το συγκεκριμενο αυτοκινητο που δεν παρεχει esp κλπ οποτε ειναι απολυτο στην συμπεριφορα του και πολυ καλη συμπεριφορα στα γυαλιστερα σημεια των δρομων μας που οταν παρουσιαστει ελλειψη προσφυσης ειναι πολυ ελεγχομενη και διορθωνεις ευκολα το γλυστριμα.Σε βρεγμενο οδοστρωμα δεν ειναι κακο για την χαραξη και τον χαρακτηρα που εχει καθως γνωριζω τι επιλογη εχω κανει και ποιουσ τομεις θελω να καλυψω.Επομενο βημα η δοκιμη στην πιστα για πολυ γρηγορη οδηγηση για να δω και τα ορια τους που εκει πιστευω θα μεινω εκπληκτος σε σχεση με αλλα λαστιχα που εχω χρησιμοποιησεi.
    ΟΧΗΜΑ: honda s 2000
    |
    ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ: 17
  • ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ
  • 4x4 / SUV
  • VAN / ΤΡΟΧΟΣΠΙΤΑ
Loader

Νομικές επισημάνσεις

(1)σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές, MICHELIN Pilot Sport Cup+. Εσωτερική μελέτη που πραγματοποιήθηκε το 2013, στην πίστα Jerez, στη διάσταση 235/35 ZR 19 τοποθετημένη σε όχημα PORSCHE GT3 997.
(2)Δοκιμή που πραγματοποιήθηκε στη διάσταση 235/35 ZR 19 στα 2,3b (33 psi) μεταξύ MICHELIN Pilot Sport Cup (1η γενιά), MICHELIN Pilot Sport Cup+ (2η γενιά) και MICHELIN Pilot Sport Cup2 , σε λακκούβα με νερό βάθους 3mm , σε θερμοκρασία 26°C, με 80χλμ/ώρα και 110 χλμ/ώρα. Εσωτερική μελέτη του 2013 στο κέντρο τεχνολογίας Michelin Ladoux Technologic Center.


Το MICHELIN Pilot Sport CUP 2 είναι ένα ελαστικό με έγκριση τύπου για χρήση στο δρόμο το οποίο σχεδιάστηκε ειδικά για πίστα με συνθήκες στεγνού οδοστρώματος. Για χρήση σε κάθε είδους βρεγμένου οδοστρώματος να μειώνετε την ταχύτητα σας.

Για λόγους οδικής συμπεριφοράς, συστήνεται ιδιαιτέρως τα ελαστικά MICHELIN Pilot Sport Cup 2 να μοντάρονται ανά τέσσερα (4).

Πριν από έντονη χρήση στην πίστα.
• Ελέγξατε πάντα την κατάσταση των ελαστικών
• Ανεβάστε προοδευτικά την θερμοκρασία των ελαστικών με μερικούς γύρους με μέτρια ταχύτητα Μετά από χρήση στην πίστα , και πριν ξανά βγείτε στον δημόσιο δρόμο, φρόντιστε
• Να ελέγχετε πάντα την κατάσταση των ελαστικών σας σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και τον Κ.Ο.Κ.
• Να περιμένετε πάντα να κρυώσουν.
• Να διορθώνετε με κρύα τα λάστιχα τις πιέσεις σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή του οχήματος.
• Αν είχαν αποσυνδεθεί τα συστήματα ασφαλείας, ηλεκτρονικής υποβοήθησης στην οδήγηση και έλεγχου πιέσεων, ξανασυνδέστε τα

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΙΕΣΕΩΣ

Στην πίστα όποιο και αν είναι το όχημα (*)
Κρύα :
• Η πίεση για τα MICHELIN Pilot Sport Cup2 πρέπει να είναι μεταξύ 1,7 bar (24 psi) και 1,8 bar (26 psi) εμπρός και πίσω το ίδιο
• Να μην κατεβάζετε την πίεση κάτω από τα 1,5 bar (22 psi)
Ζεστά :
• Η καλύτερη πίεση χρήσης για τα MICHELIN Pilot Sport Cup2 πρέπει να είναι μεταξύ
2,3 bar (33 psi) et 2,5 bar (36 psi) εμπρός όπως το ίδιο και πίσω.
• Να μην κατεβάζετε την πίεση κάτω από τα 2,0 bar (29 psi)

* Αυτή η συμβουλή ισχύει για την πλειοψηφία των οχημάτων που χρησιμοποιούνται σε πίστα : Audi R8, BMW M3 E90 / E46 / F80, Porsche GT3 / GT3 RS / 911 Carrera / Boxster/Cayman, Renault Mégane RS, Subaru Impreza/WRX/BRZ
Για κάθε άλλο όχημα , και για ιδιαιτέρως βαριά οχήματα , ή για όποια άλλη ιδιαίτερη πληροφορία, επισκεφτείτε το www.michelin.gr

Στο δρόμο
• Σύμφωνα με τις οδηγίες πιέσεων του κατασκευαστή του οχήματος.

ΠΡΟΣΟΧΗ/ΑΣΦΑΛΕΙΑ !
• Σε περίπτωση παρατεταμένης μη χρήσης των ελαστικών MICHELIN Pilot Sport Cup 2, ξεμοντάρετε τον τροχό (ζάντα και ελαστικό), και μειώστε την πίεση μέχρι το μισό της συνήθους πίεσης χρήσης.
• Αποθηκεύετε τα ελαστικά σε χώρο καθαρό, ξηρό, και σκιερό , σύμφωνα με τις συμβουλές της Μichelin και σε θερμοκρασίες μεγαλύτερες από 0°C (32°F)
• Αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε , να αποθηκεύετε και να χειρίζεστε τα ελαστικά MICHELIN Pilot Sport Cup 2 σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος μικρότερες των -10°C (14°F)
Σε αυτές τις συνθήκες, η σύνθεση των ελαστικών μπορεί να αλλοιωθεί επιφέροντας απώλεια επιδόσεων ακόμα και μέχρι του σημείου να δημιουργηθούν σπασίματα και ραγίσματα στα μείγματα καθιστώντας τα ελαστικά ακατάλληλα προς χρήση.
• Μην χρησιμοποιείτε ποτέ ένα ελαστικό το οποίο παρουσιάζει σπασίματα και ραγίσματα ή άλλες ζημιές στο πέλμα ή στα πλευρά.
• Μετά από έντονη χρήση στην πίστα, μπορούν να παρουσιαστούν ζημιές στα ελαστικά σας σε περίπτωση πολύ συχνής κύλισης πάνω στα «κερμπς» στα άκρα της πίστας. Επίσης, είναι απαραίτητο να προβαίνετε σε οπτικό έλεγχο στα ελαστικά σας μετά από κάθε «γύρο»
• Μετά από παρατεταμένη κύλιση πάνω στα «κερμπς» ή μετά από μια έξοδο από την πίστα, είναι απαραίτητο να προβαίνετε σε πιο σχολαστικό έλεγχο των ελαστικών.
Σε αυτή την περίπτωση, ένα ξεμοντάρισμα των ελαστικών σας από τις ζάντες είναι απαραίτητο για να τα εξετάσετε τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό των ελαστικών σας.