ΕΛΑΣΤΙΚΑΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΟΧΗΜΑΤΟΣΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΕΜΠΟΡΟΙΕΜΠΟΡΟΙ

Pilot Sport Cup 2MICHELIN Pilot Sport Cup 2

MICHELIN Pilot Sport Cup 2

ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ. ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΠΙΣΤΑΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.

  • Καλοκαιρινό
  • ΠIΣΤΑΣ
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΒΑΣΗ 333 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
Διαβάστε 333 αξιολογήσεις
Pilot Sport Cup 2
Pilot Sport Cup 2
  • ΝΑ Π

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΣΑΣ

ΜΑΘΕΤΕ ΤΩΡΑ

ΕΝΤΟΠΙΣΤΕ ΕΝΑΝ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΗ

Το ελαστικό που είναι σχεδιασμένο να πετυχαίνει τον καλύτερο χρόνο γύρου στην πίστα ενώ είναι πιστοποιημένο και για χρήση στο δρόμο! Πάνω από 40% περισσότερους(2) και ταχύτερους(1) γύρους, χάρη στις τεχνολογίες που αναπτύχθηκαν για τους Αγώνες Αντοχής

ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ;


Ο καλύτερος χρόνος γύρου σε στεγνή πίστα(1)

1''20 ταχύτερο από τους ανταγωνιστές του, κατά μέσον όρο(1)


Περισσότερη αντοχή στην πίστα(2)

40% περισσότεροι γύροι από τους ανταγωνιστές του, κατά μέσο όρο(2)


Το καλύτερο για να πετυχαίνετε διαρκώς τις καλύτερες επιδόσεις(3)


Νέο MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R: σπάει τα χρονόμετρα

Η τελευταία αυτή έκδοση του MICHELIN Pilot Sport Cup 2 κατασκευάστηκε ειδικά για έμπειρους οδηγούς με σπόρ αυτοκίνητα. Το  MICHELIN Pilot Sport Cup 2 με σήμανση "R" φτάνει σε ακραία επίπεδα πλευρικής πρόσφυσης χάρη σε αποκλειστικά μείγματα γόμας που έρχονται απευθείας από το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Με τα μάτια στο χρονόμετρο, το MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R προσφέρει πρόσφυση και ακρίβεια στην οδήγηση!

Πινακοθήκη

MICHELIN Pilot Sport Cup 2: Πιστοποιημένο για χρήση σε δρόμο, σχεδιασμένο για πίστα
Τεχνολογία διάρκειας ζωής στην πίστα 2.0®
Porsche 918 Spyder x MICHELIN Pilot Sport Cup 2: 6:57, Nürburgring εγγραφή χρόνου γύρου

ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ;


Τεχνολογία Bi-Compound

Χρήση δύο διαφορετικών μειγμάτων γόμας στην εξωτερική και στην εσωτερική πλευρά του πέλματος
- εξωτερικά: ένα ελαστομερές “Υψηλής Μοριακής Αλυσίδας” εγγυάται εξαιρετική πρόσφυση, ιδιαίτερα σε κλειστές στροφές
- εσωτερικά: ένα πιο πυκνό ελαστομερές βελτιώνει τον έλεγχο κατεύθυνσης και την πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα


Τεχνολογία Track longevity 2.0®

- Επιβράδυνση της φθοράς του εξωτερικού ώμου
- Εξωτερικός ώμος ενισχυμένος με ειδική γόμα υψηλής αντοχής στην τριβή
Για βελτιωμένη αντοχή / διάρκεια ζωής στην πίστα


Ανακαλύψτε την τελευταία έκδοση του MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R: σπάει τα χρονόμετρα

Ακόμη και 0,5 δευτερόλεπτα ανά χιλιόμετρο πίστας ταχύτερο, τρέλανε τα χρονόμετρα στο Nürburgring Nordschleife(4)

Διαστάσεις και ετικετογράφηση

Διαστάσεις και ετικετογράφηση

Φάρδος Ύψος Διάμετρος Φορτίο Ταχύτητα Ειδικό χαρακτηριστικό ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ MICHELIN (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)Προτεινόμενη τιμή συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Από την τιμή εξαιρούνται τυχόν υπηρεσίες που παρέχονται από το εκάστoτε συνεργαζόμενο κατάστημα. Η προτεινόμενη τιμή δίνεται μόνον ενδεικτικά, ο μεταπωλητής είναι απολύτως ελεύθερος να ορίσει τη δική του τιμή μεταπώλησης.
215 45 R 17 91 Y XL E C 70dB 176,71 €
225 45 R 17 94 Y XL E C 70dB 161,17 €
225 40 R 18 92 ZR(Y) XL E C 70dB -
235 40 R 18 95 ZR(Y) XL E C 71dB -
235 40 R 18 95 ZR(Y) XL | Connect E C 71dB -
235 40 R 19 96 ZR(Y) XL E C 70dB 313,93 €
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL | N0 E C 71dB -
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL E C 71dB -
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL | Connect E C 71dB -
245 40 R 18 97 ZR(Y) XL E C 71dB -
245 35 R 18 92 ZR(Y) XL E E 70dB -
245 35 R 18 92 ZR(Y) XL | Connect - - - -
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | N0 E C 70dB -
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | MO1 E C 70dB -
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | * E C 70dB -
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | Connect E C 70dB -
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL | K1 E C 70dB -
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL | N1 E E 70dB -
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL E E 71dB -
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL | K2 E E 71dB -
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL | Connect E C 70dB -
245 30 R 20 90 ZR(Y) XL E C 70dB -
245 30 R 20 90 ZR(Y) XL | AO E E 70dB -
255 40 R 17 98 Y XL E C 71dB -
255 35 R 19 96 ZR(Y) XL E C 71dB 340,72 €
255 35 R 19 96 ZR(Y) XL | MO1 E C 71dB -
255 40 R 20 101 ZR(Y) XL E C 71dB 364,31 €
265 35 R 18 97 ZR(Y) XL E C 71dB -
265 40 R 19 102 ZR(Y) XL E C 71dB -
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | MO E C 71dB -
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL E C 71dB -
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | MO1 E C 71dB -
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | * E E 71dB -
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | * | DT E C 71dB -
265 30 R 19 93 ZR(Y) XL E C 71dB 346,08 €
265 35 R 20 95 ZR(Y) N0 E C 71dB -
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | N2 E C 71dB -
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | Connect E C 71dB -
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | J E C 71dB -
275 35 R 19 100 ZR(Y) XL | MO E C 71dB -
275 35 R 21 103 ZR(Y) XL | MO1 E E 71dB -
285 30 R 18 97 ZR(Y) XL E C 73dB -
285 35 R 19 103 ZR(Y) XL E C 73dB -
285 35 R 20 104 ZR(Y) XL E C 73dB -
285 30 R 20 99 ZR(Y) XL | MO1 E C 73dB -
285 30 R 20 99 ZR(Y) XL | * E E 73dB -
295 30 R 18 98 ZR(Y) XL E C 73dB -
295 30 R 18 98 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB -
295 30 R 19 100 ZR(Y) XL E C 73dB 440,95 €
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | MO E C 73dB -
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | N1 E E 73dB -
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB -
305 30 R 19 98 ZR(Y) Connect - - - -
305 30 R 19 102 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB -
305 30 R 19 102 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB -
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | MO E C 73dB -
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | K1 E C 73dB -
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | N1 E E 73dB -
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | K2 E E 74dB -
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB -
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | J E E 73dB -
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | AO E E 73dB -
315 30 R 19 100 ZR(Y) Connect - - - -
315 30 R 21 105 ZR(Y) XL | MO1 E E 73dB -
325 30 R 19 105 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB -
325 30 R 19 105 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB -
325 30 R 20 106 ZR(Y) XL | MO E C 73dB -
325 30 R 20 106 ZR(Y) XL E E 74dB -
325 25 R 20 101 ZR(Y) XL E C 73dB -
325 30 R 21 104 ZR(Y) N0 C C 73dB -
325 30 R 21 108 ZR(Y) XL | N2 E C 73dB -
325 30 R 21 108 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB -
345 30 R 19 109 ZR(Y) XL E C 72dB 522,43 €
345 30 R 20 106 ZR(Y) E C 72dB -

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

2 ΑΠΟ 15

  • ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
    1 5 5
    • ΠΡΟΣΦΥΣΗ - ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΣΕ ΣΤΕΓΝΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ
      100%
    • ΠΡΟΣΦΥΣΗ - ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΣΕ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ
      80%
    • ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ
      100%
    Θα συστήνατε αυτό το ελαστικό;
    ΝΑΙ
    Speed Sector Event Serres Ελλάδα, Οκτωβρίου 25, 2016 Απιστευτο ελαστικο με τρομερη αποδοση στην πιστα και εξωπραγματικη αποδοση σε κοινους δρομους. Το συνιστω ανεπιφυλακτα για καθε οδηγο που θελει να δει τα πραγματικα ορια του αυτοκινητου του και να αισθανεται παντα ασφαλης.
    |
    ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ: 19
  • ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
    1 5 5
    • ΠΡΟΣΦΥΣΗ - ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΣΕ ΣΤΕΓΝΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ
      100%
    • ΠΡΟΣΦΥΣΗ - ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΣΕ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ
      80%
    • ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ
      40%
    Θα συστήνατε αυτό το ελαστικό;
    ΝΑΙ
    Αξιολογιση ελαστικων pilot sport cup2 Ελλάδα, Μαρτίου 31, 2017 Δεδομενου την ιδιαιτερη χρηση μου με το αυτοκινητο μου(Honda S2000) επελεξα το pilot sport cup2 διοτι εχω αυξημενες απαιτησεις γρηγορης οδηγησης.Παλαιοτερα ειχα βαλει και τα pilot sport cup σε 16 ιντσες και ειχα μεινει ικανοποιημενος πολυ μονο σε καλη ποιτητα ασφαλτου,γιατι σε γυαλιστερη ασφαλτο οπως δυστηχως πολλοι δρομοι της Ελλαδας δεν ειχε και τελεια συμπεριφορα.Επελεξα λοιπον να δοκιμασω το νεο ελαστικο σας cup2 se 17ιντσες πλεον και ομολογω οτι η διαφορα ειναι τεραστια!! Φοβερο κρατημα σε καλη ασφαλτο εως πρωτογνωρο για το συγκεκριμενο αυτοκινητο που δεν παρεχει esp κλπ οποτε ειναι απολυτο στην συμπεριφορα του και πολυ καλη συμπεριφορα στα γυαλιστερα σημεια των δρομων μας που οταν παρουσιαστει ελλειψη προσφυσης ειναι πολυ ελεγχομενη και διορθωνεις ευκολα το γλυστριμα.Σε βρεγμενο οδοστρωμα δεν ειναι κακο για την χαραξη και τον χαρακτηρα που εχει καθως γνωριζω τι επιλογη εχω κανει και ποιουσ τομεις θελω να καλυψω.Επομενο βημα η δοκιμη στην πιστα για πολυ γρηγορη οδηγηση για να δω και τα ορια τους που εκει πιστευω θα μεινω εκπληκτος σε σχεση με αλλα λαστιχα που εχω χρησιμοποιησεi.
    ΟΧΗΜΑ: honda s 2000
    |
    ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ: 17
  • ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ
  • 4x4 / SUV
  • VAN / ΤΡΟΧΟΣΠΙΤΑ
Loader

Νομικές επισημάνσεις

(1) Ανεξάρτητες δοκιμές που διεξήγαγε το Κέντρο DEKRA TEST CENTER, οι οποίες ζητήθηκαν από τη Michelin, με Porsche 911 GT3 (997), τον Μάιο 2017 στις διαστάσεις 235/35-19 και 305/30-19. Διαφορά ως προς τον μέσο όρο χρόνου γύρου στην πίστα της Charade (Γαλλία), σύγκριση του MICHELIN Pilot Sport Cup 2 με τα PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R και TOYO Proxes R888 R
(2) Ανεξάρτητες δοκιμές που διεξήγαγε το Κέντρο DEKRA TEST CENTER, οι οποίες ζητήθηκαν από τη Michelin, με Porsche Carrera S, τον Μάιο 2017 στις διαστάσεις 235/35-19 και 305/30-19. Διαφορά ως προς τον μέσον όρογύρων που διανύθηκαν χωρίς ζημιά στα ελαστικά, στην πίστα της Charade (Γαλλία), σύγκριση του MICHELIN Pilot Sport Cup 2 με τα PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R και TOYO Proxes R888 R
(3) Ανεξάρτητες δοκιμές που διεξήγαγε το Κέντρο DEKRA TEST CENTER, οι οποίες ζητήθηκαν από τη Michelin, με Porsche Carrera S, τον Μάιο 2017 στις διαστάσεις 235/35-19 και 305/30-19. Κανονικότητα που αξιολογήθηκε μέσω της εξέλιξης του χρόνου γύρου με τον αριθμό γύρων στην πίστα της Charade (Γαλλία), σύγκτριση του MICHELIN Pilot Sport Cup 2 με τα PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R και TOYO Proxes R888 R
(4) Εσωτερική μελέτη στο Nardo που διενεργήθηκε από τη Michelin, τον Ιανουάριο 2018, με PORSCHE 911 GT2 RS στις διαστάσεις 265/35-20 στον εμπρός άξονα & 325/30-21 στον πίσω άξονα, μετρήθηκε σε -2.9δευτερόλεπτα/γύρο έναντι του MICHELIN PILOT SPORT CUP 2
(5) Γνώμες καταναλωτών (301) για το ελαστικό MICHELIN Pilot Sport Cup 2 που δημοσιεύτηκαν στις 19/09/2018 σε όλα τα Ευρωπαϊκά websites Michelin (πληροφόρηση που συγκεντρώθηκε στο website: www.michelin.fr και πιστοποιείται από δικαστικό εκπρόσωπο)



ΧΡΗΣΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

• Να τηρείτε σχολαστικά τις πιέσεις πλήρωσης που συνιστώνται από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου

ΧΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ

- ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ

• Για ένα trackday, πάντα να αρχίζετε με τις πιέσεις πλήρωσης που συνιστώνται για ΧΡΗΣΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ μέχρι να έρθουν τα ελαστικά MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 στην κατάλληλη θερμοκρασία
• Αφού τρέξετε σταθερά κάποιους γύρους, ελέγξτε και μόνο τότε προσαρμόστε σταδιακά την πίεση πλήρωσης ώστε να φτάσετε στο καλύτερο επίπεδο λειτουργίας

- ΖΕΣΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
• Η καλύτερη πίεση λειτουργίας για τα ελαστικά MICHELIN Pilot SPORT CUP 2 είναι μεταξύ 2.3 bar (33 psi) και 2.7 bar (39 psi) όταν είναι ζεστά, ανάλογα και με το μοντέλο του οχήματος και την πίστα στην οποία χρησιμοποιείται
• Ωστόσο, κάποια μοντέλα οχημάτων θα χρειαστούν πίεση πλήρωσης υψηλότερη από τα 2.7 bar (39 psi όταν είναι ζεστά)

- ΚΡΥΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
• Ποτέ μη χρησιμοποιείτε πίεση πλήρωσης χαμηλότερη από 1.9 bar (28 psi) σε κρύα ελαστικά
• Για να έχετε τη βέλτιστη διάρκεια ζωής στην πίστα για το ελαστικό MICHELIN PILOT SPORT CUP 2, η Michelin συνιστά θερμά να χρησιμοποιείται μια μίνιμουμ πίεση πλήρωσης που κινείται μεταξύ 2.0 (29 psi) και 2.4 bar (35 psi)

ΠΡΟΣΟΧΗ
• Ελέγχετε τακτικά το βάθος πέλματος που απομένει (τουλάχιστον 1,6 mm) και βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει κάποια ζημιά
• Ελέγχετε τακτικά τα εξωτερικά πλευρά: αν παρατηρήσετε φθορά οποιουδήποτε επιπέδου, όπως δυσδιάκριτες σημάνσεις των πλευρών. Αυτό μπορεί να είναι σημάδι ότι οι πιέσεις πλήρωσης / λειτουργίας είναι ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΕΣ. Στην περίπτωση αυτήν ρυθμίστε και πάλι την πίεση τουλάχιστον κατά μίνιμουμ +0.2 bar (+ 3 psi) ώστε να αυξηθεί η πρόσφυση και να μεγιστοποιηθεί η διάρκεια ζωής στην πίστα
• Η καλύτερη επίδοση (πρόσφυσης) επιτυγχάνεται πάντοτε με την πρόσφυση του πέλματος και όχι πατώντας με το πλευρό.

Μετά από ένα trackday
• Πάντοτε να ελέγχετε τη φθορά των ελαστικών σας MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 και το βάθος πέλματος που απομένει, το οποίο πρέπει να είναι τουλάχιστον στα 1,6 mm για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει ζημιά
• Πριν εγκαταλείψετε την πίστα για να οδηγήσετε στο δρόμο και πάλι: βεβαιωθείτε ότι τα ελαστικά έχουν κρυώσει, και ρυθμίστε και πάλι την πίεση στο επίπεδο που συνιστά ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου
• Μην ξεχάσετε να ενεργοποιήσετε όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας και βοήθειας μέσα στο αυτοκίνητό σας, καθώς και να κάνετε reset στο σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών

ΠΡΟΣΟΧΗ !
• Αν δεν θα τα χρησιμοποιήσετε για μια παρατεταμένη χρονική περίοδο, απομακρύνετε τα ελαστικά MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 (μονταρισμένα πάνω στους τροχούς τους) και μειώστε την πίεσή τους στο μισό της κανονικής τιμής της, ώστε να τα αποθηκεύσετε
• Αποθηκεύστε τα ελαστικά σε χώρο καθαρό, στεγνό, μακριά από την απ' ευθείας έκθεση στο ηλιακό φως και τις πηγές όζοντος (ηλεκτρικά εργαλεία και υλικά /χημικά) και πάνω από τους 0°C (32°F) σύμφωνα με την πληροφόρηση που παρέχεται από τη Michelin στα τεχνικά φυλλάδια ή στα websites
• Μη χρησιμοποιείτε, μην αποθηκεύετε, μη χειρίζεστε ούτε να μεταφέρετε τα ελαστικά MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος χαμηλότερες από -10°C (14°F)
• Κάτω από τις συνθήκες αυτές τα συστατικά του ελαστικού μπορεί να αλλοιωθούν, με αποτέλεσμα μειωμένες επιδόσεις, και οι χαμηλές θερμοκρασίες μπορεί να οδηγήσουν σε κρακελαρίσματα και ζημιές στο μείγμα γόμας και επομένως να μειωθεί η δυναμική της χρήσης τους
• Ποτέ να μη χρησιμοποιείτε ελαστικό με κρακελαρίσματα, ρωγμές ή ζημιά στο πλευρό ή στο πέλμα. Σε περίπτωση αμφιβολίας παρακαλούμε συμβουλευτείτε το τεχνικό τμήμα Michelin της περιοχής σας
• Όταν χρησιμοποιούνται για μακρό χρονικό διάστημα και με εντατικό τρόπο πάνω σε πίστες, παρακαλούμε να προσέχετε επειδή μπορεί να προκληθούν ζημιές στο ελαστικό και στον σκελετό του από την συχνή κύλιση πάνω σε κράσπεδα, στις άκρες της πίστας
• Συνιστάται να ελέγχετε οπτικά τα ελαστικά μετά από κάθε γύρο, πριν επιστρέψετε στην πίστα
• Σε περίπτωση παρατεταμένης κύλισης πάνω σε κράσπεδα (ή "σκληρής" οδήγησης στην πίστα) συνιστάται να ελέγχετε την κατάσταση στο εσωτερικό του ελαστικού και στη δομή του, ξεμοντάροντάς το από τη ζάντα και να φροντίζετε να εξεταστεί από επαγγελματία, τόσο το εσωτερικό όσο και το εξωτερικό του ελαστικού

Γεωμετρικές ρυθμίσεις π.χ. Camber /Toe
• Στην πίστα, οι γεωμετρικές ρυθμίσεις (πρωτίστως η γωνία camber) μπορούν να τροποποιηθούν για να αυξηθούν οι ταχύτητες στις στροφές και η πρόσφυση μέσω της μεγιστοποίησης ίχνους των ελαστικών και επίσης για να προληφθεί η υπερβολική φθορά/κόπωση του εξωτερικού ώμου.
• Camber: για τα βέλτιστα αποτελέσματα στην πίστα ,οι ρυθμίσεις αρνητικής camber πρέπει να είναι μεταξύ -1.5° & -3° ανάλογα με τη διαμόρφωση της πίστας και τον τύπο του οχήματος. ΠΟΤΕ μην υπερβαίνετε -4° αρνητικής camber
• Οι τιμές camber για χρήση στο δρόμο πρέπει να βασίζονται στις συνιστώμενες ρυθμίσεις "δρόμου" ώστε να εξασφαλιστεί η σωστή οδική συμπεριφορά και το σωστό κράτημα τόσο του οχήματος όσο και των ελαστικών

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ
• Το MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 είναι ένα ελαστικό πίστας (ελαστικό semi slick) βελτιστοποιημένο για χρήση σε ΣΤΕΓΝΗ πίστα και η τελευταία έκδοση, το MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R για κορυφαίες επιδόσεις σε ΣΤΕΓΝΕΣ πίστες αγώνων.
Σε βρεγμένες πίστες ή δρόμους τα ελαστικά semi slick, και ειδικά όταν είναι φθαρμένα, μπορούν να επηρεαστούν πάρα πολύ από φαινόμενα υδρολίσθησης. Να οδηγείτε προσεκτικά και με μειωμένες ταχύτητας σε βρεγμένους δρόμους. Βεβαιωθείτε επίσης ότι τα βοηθητικά συστήματα του οχήματος είναι ενεργοποιημένα.
Ωστόσο, αυτά τα ελαστικά είναι σύμφωνα με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας για χρήση στο οδικό δίκτυο.
• Για βέλτιστες επιδόσεις στην πίστα και στο δρόμο, η τοποθέτηση ενός σετ των τεσσάρων ελαστικών συνιστάται θερμά
Συμπληρωματικές πληροφορίες για τη χρήση του MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R:
Ως ελαστικό ειδικό για πολύ απαιτητική χρήση σε στεγνό οδόστρωμα,το MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R απαιτεί φάση "ζεστάματος", συγκρίσιμη με εκείνη των αγωνιστικών ελαστικών ώστε να εξασφαλιστεί ότι θα επιτύχει τις βέλτιστες επιδόσεις του.