ΕΛΑΣΤΙΚΑΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΟΧΗΜΑΤΟΣΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΕΜΠΟΡΟΙΕΜΠΟΡΟΙ

Πιέσεις ελαστικών

Πιέσεις ελαστικών

  • Ποια πρέπει να είναι η πίεση των ελαστικών μου για οδήγηση σε πίστα;
    Η πίεση των ελαστικών για οδήγηση σε πίστα εξαρτάται από ποικίλους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων των χαρακτηριστικών του οχήματος, του τύπου των ελαστικών, των συνθηκών στην πίστα και του στυλ οδήγησης. Οι πιέσεις των ελαστικών αυξάνονται σημαντικά όταν οδηγούνται στην πίστα, λόγω της αύξησης της θερμοκρασίας του ελαστικού. Ως εκ τούτου θα πρέπει να ελέγχετε και να προσαρμόζετε τις ""ζεστές"" πιέσεις σας. Εάν οι πιέσεις στα ""ζεστά"" ελαστικά σας είναι πολύ υψηλές, θα χρειαστεί να αφαιρέσετε αέρα από τα ελαστικά για να φτάσετε σε πιέσεις που να προσφέρουν καλή πρόσφυση και ισορροπία του οχήματος παράλληλα με την όσο το δυνατό πιο ομοιόμορφη φθορά του ελαστικού. Προσέχετε να μη μειώνετε πάρα πολύ τις πιέσεις των ελαστικών, καθώς αυτό θα μπορούσε να αποβεί επικίνδυνο όταν οδηγείτε σε πολύ υψηλές ταχύτητες μέσα στη πίστα. Οι χαμηλές πιέσεις θα μειώσουν επίσης την ακρίβεια στην οδήγηση λόγω απώλειας της σταθερότητας του ελαστικού.
  • Ποια πρέπει να είναι η πίεση των ελαστικών μου για οδήγηση σε πίστα;
    Η πίεση των ελαστικών για οδήγηση σε πίστα εξαρτάται από ποικίλους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων των χαρακτηριστικών του οχήματος, του τύπου των ελαστικών, των συνθηκών στην πίστα και του στυλ οδήγησης. Οι πιέσεις των ελαστικών αυξάνονται σημαντικά όταν οδηγούνται στην πίστα, λόγω της αύξησης της θερμοκρασίας του ελαστικού. Ως εκ τούτου θα πρέπει να ελέγχετε και να προσαρμόζετε τις ""ζεστές"" πιέσεις σας. Εάν οι πιέσεις στα ""ζεστά"" ελαστικά σας είναι πολύ υψηλές, θα χρειαστεί να αφαιρέσετε αέρα από τα ελαστικά για να φτάσετε σε πιέσεις που να προσφέρουν καλή πρόσφυση και ισορροπία του οχήματος παράλληλα με την όσο το δυνατό πιο ομοιόμορφη φθορά του ελαστικού. Προσέχετε να μη μειώνετε πάρα πολύ τις πιέσεις των ελαστικών, καθώς αυτό θα μπορούσε να αποβεί επικίνδυνο όταν οδηγείτε σε πολύ υψηλές ταχύτητες μέσα στη πίστα. Οι χαμηλές πιέσεις θα μειώσουν επίσης την ακρίβεια στην οδήγηση λόγω απώλειας της σταθερότητας του ελαστικού.
  • Γιατί θα πρέπει να ελέγχω και να αναπροσαρμόζω τις πιέσεις των ελαστικών μου όσο χρειάζεται πριν φύγω από την πίστα;
    Αυτό γίνεται επειδή, καθώς τα ελαστικά σας κρυώνουν μετά από τη πίστα, η πίεσή τους μειώνεται, πράγμα που σημαίνει ότι οι πιέσεις σας θα είναι προφανώς πολύ χαμηλές για χρήση στο δρόμο. Επομένως, θα χρειαστεί να επαναρυθμίσετε τις πιέσεις των ελαστικών σας, ιδανικά, όταν τα ελαστικά θα έχουν κρυώσει και πριν οδηγήσετε στον δρόμο.
  • Τι είδους μετρητή πρέπει να χρησιμοποιώ για να ελέγχω τις πιέσεις των ελαστικών μου για οδήγηση στην πίστα;
    Συνιστούμε να χρησιμοποιείτε ένα μετρητή ακριβείας υψηλής ποιότητας.
  • Τι πίεση θα πρέπει να χρησιμοποιώ για οδήγηση στην πίστα με ελαστικά δρόμου Michelin (π.χ. ελαστικά MICHELIN Pilot Sport 4 / MICHELIN Pilot Super Sport );
    Για τα ελαστικά δρόμου της Michelin, προτείνουμε “ζεστές” πιέσεις πίστας γύρο στα 0.3 bar (4 έως 5 psi) πάνω από τις στάνταρ συνιστώμενες πιέσεις για κρύα ελαστικά. Εάν οι πιέσεις των ελαστικών σας είναι πολύ χαμηλές, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε κάμψη του πλευρού, μια αίσθηση ελαστικότητας, έλλειψη ανταπόκρισης στο τιμόνι και ανομοιόμορφη φθορά. Πιέσεις που είναι πολύ υψηλές, μπορεί να οδηγήσουν σε μειωμένη πρόσφυση, ελαφριά αίσθηση στο τιμόνι, ακόμη και τοπική υπερθέρμανση.
  • Τι πίεση θα πρέπει να χρησιμοποιήσω για οδήγηση σε πίστα με ελαστικά Michelin εστιασμένα σε χρήση πίστας (π.χ. MICHELIN Pilot Sport Cup 2);
    Για μια ημέρα στην πίστα, ξεκινάτε πάντοτε με τις συνιστώμενες για ΧΡΗΣΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ πιέσεις, σταδιακά ανεβάστε τη θερμοκρασία των ελαστικών MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 με σταθερά ήπιους γύρους.
    - Μετά από κάποιους σταθερούε γύρους, τότε μόνο, σταδιακά, προσαρμόστε τις πιέσεις ώστε να φτάσουν στην βέλτιστη πίεση λειτουργίας
    ΖΕΣΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
    - Η βέλτιστη πίεση λειτουργίας των MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 είναι μεταξύ 2.3 bar (33 psi) και 2.7 bar (39 psi) ζεστά, ανάλογα με το μοντέλο του οχήματος και την πίστα στην οποία χρησιμοποιούνται
    - Ωστόσο, κάποια μοντέλα οχημάτων θα χρειαστούν πίεση υψηλότερη από τα 2.7 bar (39 psi Ζεστά)
    ΚΡΥΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
    - Ποτέ να μη χρησιμοποιείται πίεση χαμηλότερη από 1.9 bar (28 psi) κρύα
    - Για να βελτιστοποιήσετε την διάρκεια ζωής στην πίστα των MICHELIN PILOT SPORT CUP 2, η MICHELIN συνιστά στα ζεστά ελαστικά να χρησιμοποιείται μια ελάχιστη πίεση μεταξύ 2.0 (29 psi) και 2.4 bar (35 psi)
    ΠΡΟΣΟΧΗ
    - Ελέγχετε τακτικά την όψη των εξωτερικών πλευρών: αν επισημαίνεται φθορά οποιουδήποτε επιπέδου στα πλευρά (σβήσιμο των σημάνσεων στα πλευρά) που θα μπορούσε να σημαίνει ότι οι πιέσεις λειτουργίας είναι ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΕΣ. Έτσι, επαναρυθμίστε τουλάχιστον στα +0.2 bar (+ 3 psi) το ελάχιστο, ώστε να αυξήσετε την πρόσφυση και να μεγιστοποιήσετε τη διάρκεια ζωής των ελαστικών σας στην πίστα
    - Μετά από μία ημέρα στην πίστα
    Πριν εγκαταλείψετε την πίστα για να οδηγήσετε στο δρόμο και πάλι: μόλις θα έχουν κρυώσει τα ελαστικά, επαναρυθμίστε τις πιέσεις σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.
  • Τι πίεση θα πρέπει να χρησιμοποιώ για οδήγηση στην πίστα με αγωνιστικά ελαστικά Michelin (π.χ. ελαστικά MICHELIN S9H);
    Τα αγωνιστικά ελαστικά Michelin έχουν μια "ζεστή" πίεση λειτουργίας περίπου στο 1.9 bar. Επικοινωνήστε με τη Michelin για λεπτομέρειες σχετικά με τις πιέσεις, τη διάσταση και τη χρήση των ελαστικών σας..
  • Χρειάζεται να αλλάξω την πίεση των ελαστικών μου ανάλογα με το αν η πίστα είναι βρεγμένη ή στεγνή;
    Σε βρεγμένη πίστα, συνιστάται να χρησιμοποιείτε τις πιέσεις που συνιστά ο κατασκευαστής του οχήματος για οδήγηση στον δρόμο.
  • Γιατί χρειάζεστε περισσότερη πίεση σε ένα ελαστικό για βροχή ή σε ένα "βρεγμένο" ελαστικό (0,5 έως 1 bar) από ότι σε ένα slick;
    Δεν χρειάζεται πάντα να αυξάνετε την πίεση σε ένα ελαστικό βροχής όταν είναι ζεστό για να πάρετε τις καλύτερες επιδόσεις του. Ωστόσο, για να επιτύχετε την αντίστοιχη πίεση όταν είναι ζεστό η αρχική πίεση του ελαστικού όταν είναι κρύο θα πρέπει να είναι υψηλότερη. Αυτό οφείλετε στην ψυκτική επίδραση του νερού στον δρόμο. Σε κάποιες περιπτώσεις χρειάζονται υψηλότερες πιέσεις για να αποφευχθεί η υδρολίσθηση.
    10/2013 - Από την πίστα στο δρόμο - club911.net
  • Το γέμισμα με άζωτο ταιριάζει στη χρήση στην πίστα;
    Ναι. Ωστόσο, δεν είναι ανάγκη να χρησιμοποιείτε άζωτο. Αν και η χρήση αζώτου επιβραδύνει ελαφρώς τη σταδιακή, φυσική, απώλεια πίεσης του ελαστικού, είναι πολύ μικρή η διαφορά για να μετρηθεί κατά τη διάρκεια μιας ημέρας στην πίστα. Επίσης, τα θερμοδυναμικά χαρακτηριστικά του αζώτου είναι παρόμοια με εκείνα του ατμοσφαιρικού αέρα ώστε να επιδράσουν στην αύξηση της πίεσης του ελαστικού που συνοδεύει μια αύξηση της θερμοκρασίας. Να θυμάστε επίσης ότι ο αέρας αποτελείται κατά 78% από άζωτο. Συνιστούμε τη χρήση όσο το δυνατόν ξηρότερου αέρα.

Έχετε πάθος για τις υψηλές επιδόσεις;

Γκάμα ελαστικών υψηλών επιδόσεων

Γκάμα ελαστικών υψηλών επιδόσεων

Δείτε τα ελαστικά Υψηλών Επιδόσεων της Michelin Βρείτε τα δικά σας
Ανακαλύψτε το MICHELIN Pilot Sport <sup>4</sup> S

Ανακαλύψτε το MICHELIN Pilot Sport 4 S

Γνωρίζετε καμία από τις τελευταίες καινοτομίες της Michelin; Δείτε αυτό το ελαστικό
MICHELIN Passion

MICHELIN Passion

Το κανάλι μας στο YouTube που είναι αποκλειστικά αφιερωμένο στο Μηχανοκίνητο Αθλητισμό και τις υψηλές επιδόσεις Δείτε τώρα