Τα πλευρά του ελαστικού έχουν υποστεί ζημιά

Σύμπτωμα: εσοχή

αυτοκίνητο κείμενο infographic εσοχή συμβουλές

αυτοκίνητο κείμενο infographic εσοχή συμβουλές

Διάγνωση: Αυτό δεν είναι πρόβλημα. Έτσι πρέπει να είναι τα πλευρά των radial ελαστικών.
  • Οι εσοχές είναι φυσικό να υπάρχουν στα radial ελαστικά (τα περισσότερα ελαστικά είναι τέτοια) και δεν επηρεάζουν την απόδοση.
  • Τα ελαστικά σας είναι εξοπλισμένα με ένα ή περισσότερα στρώματα βουλκανισμένου καουτσούκ στο εσωτερικό των πλευρών  του, τα οποία είναι τοποθετημένα παράλληλα. (Χαλύβδινα σύρματα χρησιμοποιούνται στο πέλμα.) Στα σημεία όπου υπάρχει επικάλυψη των συρμάτων, παρατηρείται συχνά μια ελαφρά εσοχή.

Σύμπτωμα: εξόγκωμα ή φούσκωμα

αυτοκίνητο κείμενο infographic εξόγκωμαφούσκωμα συμβουλές

αυτοκίνητο κείμενο infographic εξόγκωμαφούσκωμα συμβουλές

Διάγνωση: Ζημιά Στο Ελαστικό Που Απαιτεί Επισκευή
  • Τα περισσότερα τρυπήματα από καρφιά ή οι τομές έως 6,4 χλστ. στο πέλμα μπορούν να επισκευαστούν από κάποιον επαγγελματία ελαστικών με εγκεκριμένες διαδικασίες.
  • Η επισκευή του ελαστικού μόνο με χορδές επισκευής δεν είναι αξιόπιστη. Είναι μάλιστα επικίνδυνη, επειδή μετά από κάποιο τρύπημα θα πρέπει να ελεγχθεί η εσωτερική πλευρά του ελαστικού.

 

Λύση:
  • Η κατάλληλη επισκευή radial ελαστικού (τα περισσότερα ελαστικά είναι τέτοια) περιλαμβάνει την τοποθέτηση εμπλάστρου στην εσωτερική πλευρά του και το γέμισμα της τρύπας με καουτσούκ.
  • Μην επιχειρήσετε να επισκευάσετε ελαστικά με τρυπήματα του πέλματος που ξεπερνούν το 6,4 χλστ ή με τρυπήματα των πλευρών. Επίσης, μην επισκευάζετε ελαστικά με βάθος πέλματος κάτω από 1,6 χλστ.
  • Αντικαταστήστε το κατεστραμμένο ελαστικό με ρεζέρβα. Ωστόσο, βεβαιωθείτε πρώτα ότι έχετε ελέγξει τα πλευρά της ρεζέρβας ώστε να έχει τη σωστή πίεση αέρα, καθώς και ότι γνωρίζετε  τους περιορισμούς ταχύτητας και χιλιομετρικής απόδοσης της. Απευθυνθείτε σε κάποιον επαγγελματία ελαστικών για να ελέγξει το όχημά σας.

 

Χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια;