Ελλάδα

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΣΑΣ

ΜΑΘΕΤΕ ΤΩΡΑ

ΕΝΤΟΠΙΣΤΕ ΕΝΑΝ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΗ

Εισάγετε Πόλη, Οδό ή Ταχυδρομικό Κωδικό

  • MICHELIN Total Performance

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Πάνω από 50% περισσότερους γύρους και γρηγορότερα

  • Χάρη στις τεχνολογίες από τους Αγώνες Αντοχής

  • και με το MICHELIN Total Performance περισσότερες επιδόσεις συγκεντρώνονται μαζί

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

  • Τεχνολογία Bi-Compound

    Τεχνολογία Bi-Compound

    > Άριστη πρόσφυση στο στεγνό οδόστρωμα

    > Μεγαλύτερη ομοιμορφία στην κατανομή χρόνου ανά γύρο

    Επίστρωση με 2 διαφορετικές γόμες μία για την εξωτερική και μία για την εσωτερική πλευρά πέλματος.
    Εξωτερική πλευρά: ειδικό ελαστομερές με σκληρότητα προσαρμοσμένη στο να παρέχει μεγάλη πρόσφυση και να εξασφαλίζει εξαιρετικό "γαντζωμα" στις στροφές στο στεγνό
    Εσωτερική πλευρά: ένα πιο στιβαρό ελαστομερές για ακριβεια στις στροφές και έλεγχο κατά την οδήγηση

  • Τεχνολογία Track Longevity 2.0®

    Τεχνολογία Track Longevity 2.0®

    Πιο αργή φθορά στον εξωτερικό ώμο
    Ενίσχυση στον εξωτερικό ώμο
    Εξασφαλίζει μεγαλύτερη αντοχή / διάρκεια σε κλειστή πίστα

  • Τεχνολογία Track Longevity 2.0®

    Βαθύτερο σκάλισμα πέλματος

    Επεκτείνει τα όρια της υδρολίσθησης
    Αυξάνει την ασφάλεια σε βρεγμένο δρόμο
    +20%* βαθύτερο σκάλισμα πέλματος

 Διαστάσεις και ετικετογράφηση

Φάρδος Ύψος Διάμετρος Φορτίο Ταχύτητα Ειδικό χαρακτηριστικό
215 45 R 17 91 Y XL E C 70dB
225 45 R 17 94 Y XL E C 70dB
225 40 R 18 92 ZR(Y) XL E C 70dB
235 40 R 18 95 ZR(Y) XL E C 71dB
235 40 R 19 96 ZR(Y) XL E C 70dB
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL | N0 E C 71dB
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL E C 71dB
245 40 R 18 97 ZR(Y) XL E C 71dB
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | N0 E C 70dB
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | MO1 E C 70dB
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | * E C 70dB
245 35 R 20 91 ZR(Y) N0 F C 70dB
245 35 R 20 91 ZR(Y) K1 F C 70dB
245 30 R 20 90 ZR(Y) XL E C 70dB
245 30 R 20 90 ZR(Y) XL | RO1 E C 70dB
255 40 R 17 98 Y XL E C 71dB
255 35 R 19 96 ZR(Y) XL E C 71dB
255 35 R 19 96 ZR(Y) XL | MO1 E C 71dB
255 40 R 20 101 ZR(Y) XL E C 71dB
265 35 R 18 97 ZR(Y) XL E C 71dB
265 40 R 19 102 ZR(Y) XL E C 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | MO E C 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL E C 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | MO1 E C 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | * E E 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | * | DT E C 71dB
265 30 R 19 93 ZR(Y) XL E C 71dB
265 35 R 20 95 ZR(Y) N0 E C 71dB
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | N1 E C 71dB
275 35 R 19 100 ZR(Y) XL | MO E C 71dB
285 30 R 18 97 ZR(Y) XL E C 73dB
285 35 R 19 103 ZR(Y) XL E C 73dB
285 35 R 20 104 ZR(Y) XL E C 73dB
285 30 R 20 99 ZR(Y) XL | MO1 E C 73dB
285 30 R 20 99 ZR(Y) XL | * E E 73dB
295 30 R 18 98 ZR(Y) XL E C 73dB
295 30 R 19 100 ZR(Y) XL E C 73dB
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | MO E C 73dB
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB
305 30 R 19 102 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | K1 E C 73dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | RO1 E C 73dB
325 30 R 19 105 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB
325 30 R 20 106 ZR(Y) XL | MO E C 73dB
325 25 R 20 101 ZR(Y) XL E C 73dB
325 30 R 21 104 ZR(Y) N0 C C 73dB
325 30 R 21 108 ZR(Y) XL | N1 E C 73dB
345 30 R 20 106 ZR(Y) E C 72dB

ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΧΡΗΣΗΣ

ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΧΡΗΣΗΣ


  • Το MICHELIN Pilot Sport CUP 2 είναι ένα ελαστικό με έγκριση τύπου για χρήση στο δρόμο το οποίο σχεδιάστηκε ειδικά για πίστα με συνθήκες στεγνού οδοστρώματος. Για χρήση σε κάθε είδους βρεγμένου οδοστρώματος να μειώνετε την ταχύτητα σας.

    Για λόγους οδικής συμπεριφοράς, συστήνεται ιδιαιτέρως τα ελαστικά MICHELIN Pilot Sport Cup 2 να μοντάρονται ανά τέσσερα (4).

    Πριν από έντονη χρήση στην πίστα.
    • Ελέγξατε πάντα την κατάσταση των ελαστικών
    • Ανεβάστε προοδευτικά την θερμοκρασία των ελαστικών με μερικούς γύρους με μέτρια ταχύτητα Μετά από χρήση στην πίστα , και πριν ξανά βγείτε στον δημόσιο δρόμο, φρόντιστε
    • Να ελέγχετε πάντα την κατάσταση των ελαστικών σας σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και τον Κ.Ο.Κ.
    • Να περιμένετε πάντα να κρυώσουν.
    • Να διορθώνετε με κρύα τα λάστιχα τις πιέσεις σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή του οχήματος.
    • Αν είχαν αποσυνδεθεί τα συστήματα ασφαλείας, ηλεκτρονικής υποβοήθησης στην οδήγηση και έλεγχου πιέσεων, ξανασυνδέστε τα

    ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΙΕΣΕΩΣ

    Στην πίστα όποιο και αν είναι το όχημα (*)
    Κρύα :
    • Η πίεση για τα MICHELIN Pilot Sport Cup2 πρέπει να είναι μεταξύ 1,7 bar (24 psi) και 1,8 bar (26 psi) εμπρός και πίσω το ίδιο
    • Να μην κατεβάζετε την πίεση κάτω από τα 1,5 bar (22 psi)
    Ζεστά :
    • Η καλύτερη πίεση χρήσης για τα MICHELIN Pilot Sport Cup2 πρέπει να είναι μεταξύ
    2,3 bar (33 psi) et 2,5 bar (36 psi) εμπρός όπως το ίδιο και πίσω.
    • Να μην κατεβάζετε την πίεση κάτω από τα 2,0 bar (29 psi)

    * Αυτή η συμβουλή ισχύει για την πλειοψηφία των οχημάτων που χρησιμοποιούνται σε πίστα : Audi R8, BMW M3 E90 / E46 / F80, Porsche GT3 / GT3 RS / 911 Carrera / Boxster/Cayman, Renault Mégane RS, Subaru Impreza/WRX/BRZ
    Για κάθε άλλο όχημα , και για ιδιαιτέρως βαριά οχήματα , ή για όποια άλλη ιδιαίτερη πληροφορία, επισκεφτείτε το www.michelin.gr

    Στο δρόμο
    • Σύμφωνα με τις οδηγίες πιέσεων του κατασκευαστή του οχήματος.

    ΠΡΟΣΟΧΗ/ΑΣΦΑΛΕΙΑ !
    • Σε περίπτωση παρατεταμένης μη χρήσης των ελαστικών MICHELIN Pilot Sport Cup 2, ξεμοντάρετε τον τροχό (ζάντα και ελαστικό), και μειώστε την πίεση μέχρι το μισό της συνήθους πίεσης χρήσης.
    • Αποθηκεύετε τα ελαστικά σε χώρο καθαρό, ξηρό, και σκιερό , σύμφωνα με τις συμβουλές της Μichelin και σε θερμοκρασίες μεγαλύτερες από 0°C (32°F)
    • Αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε , να αποθηκεύετε και να χειρίζεστε τα ελαστικά MICHELIN Pilot Sport Cup 2 σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος μικρότερες των -10°C (14°F)
    Σε αυτές τις συνθήκες, η σύνθεση των ελαστικών μπορεί να αλλοιωθεί επιφέροντας απώλεια επιδόσεων ακόμα και μέχρι του σημείου να δημιουργηθούν σπασίματα και ραγίσματα στα μείγματα καθιστώντας τα ελαστικά ακατάλληλα προς χρήση.
    • Μην χρησιμοποιείτε ποτέ ένα ελαστικό το οποίο παρουσιάζει σπασίματα και ραγίσματα ή άλλες ζημιές στο πέλμα ή στα πλευρά.
    • Μετά από έντονη χρήση στην πίστα, μπορούν να παρουσιαστούν ζημιές στα ελαστικά σας σε περίπτωση πολύ συχνής κύλισης πάνω στα «κερμπς» στα άκρα της πίστας. Επίσης, είναι απαραίτητο να προβαίνετε σε οπτικό έλεγχο στα ελαστικά σας μετά από κάθε «γύρο»
    • Μετά από παρατεταμένη κύλιση πάνω στα «κερμπς» ή μετά από μια έξοδο από την πίστα, είναι απαραίτητο να προβαίνετε σε πιο σχολαστικό έλεγχο των ελαστικών.
    Σε αυτή την περίπτωση, ένα ξεμοντάρισμα των ελαστικών σας από τις ζάντες είναι απαραίτητο για να τα εξετάσετε τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό των ελαστικών σας.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ & ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
  • 4X4/SUV
  • VAN/ΕΛΑΦΡΑ ΦΟΡΤΗΓΑ
Loader

Νομικές επισημάνσεις

* σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, MICHELIN Pilot Sport Cup+, Εσωτερικές δοκιμές, 2013