Ελλάδα

ΓΙΑΤΙ MICHELIN

Γιατί Michelin

MICHELIN 12 Μαϊ 2010

στην ασφάλεια του καταναλωτή(1)
στην χιλιομετρική απόδοση(2)  
στην εξοικονόμηση καυσίμων(3)

Γιατί Michelin

Η καινοτομία βρίσκεται στο επίκεντρο του DNA μας. Αυτή είναι που μας έφερε στην ηγετική θέση για περισσότερο από μια εκατονταετία. Τα επιτεύγματά μας περιλαμβάνουν το πρώτο ελαστικό radial στη δεκαετία του 1950 και το πρώτο ‘πράσινο ελαστικό’ πριν από μια δεκαετία και πλέον. Σήμερα ηγούμαστε, με καινοτομίες όπως ο Michelin Active Wheel, ο οποίος προορίζεται να μεταμορφώσει το σχεδιασμό των οχημάτων του μέλλοντος. Η δημιουργική μας προσέγγιση είχε πάντα την οπτική να μην κάνουμε ποτέ συμβιβασμούς στην ασφάλεια, στη χιλιομετρική απόδοση και στην ενεργειακή αποτελεσματικότητα. Έτσι κατορθώσαμε να είμαστε σε θέση να διαμορφώνουμε την αγορά του ελαστικού και να είμαστε επί κεφαλής της για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, καθώς και να προλαμβάνουμε τις προσδοκίες των καταναλωτών με ιδέες που δεν έχουν υπάρξει ακόμη.

No1 στην καινοτομία, για περισσότερα από 100 χρόνια:

4,000 άνθρωποι αφιερωμένοι στην έρευνα και στην ανάπτυξη, με τον μεγαλύτερο προϋπολογισμό έρευνας και ανάπτυξης στον τομέα του ελαστικού.

No1 μεταξύ των Ευρωπαίων καταναλωτών:

Σχεδόν ο ένας στους τρεις καταναλωτές δηλώνει ότι προτιμάει ν' αγοράζει ελαστικά MICHELIN, περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη μάρκα(4)

No1 στα αγωνίσματα σε οποιαδήποτε πίστα:

Η μοναδική μάρκα που είναι νικήτρια σε όλα τα αγωνίσματα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, παγκοσμίως (F1, WRC, Moto GP, Endurance, κλπ.).

Από την ‘περισσότερη κινητικότητα’ στην ‘καλύτερη κινητικότητα’

Το 1885, ο André και ο Edouard Michelin άνοιξαν το δρόμο, τοποθετώντας τα πρώτα ελαστικά πάνω σ' ένα αυτοκίνητο. Από τη στιγμή εκείνη, η Michelin συνδέθηκε με την πρόοδο στην οδική κινητικότητα. Ο κόσμος της αυτοκίνησης αλλάζει διαρκώς και, επομένως, αλλάζουν και οι προσδοκίες των οδηγών. Ο σκοπός είναι να παραμένουμε πρωτοπόροι μέσα από την διαρκή καινοτομία.

Ένα περισσότερο αποδοτικό ταξίδι

Εμείς στη Michelin ανέκαθεν εστιάζαμε στη βοήθεια προς εσώς ώστε να κερδίζετε το περισσότερο δυνατό από το κάθε ένα από τα ταξίδια σας.. Από την εφεύρεση του ελαστικού radial, μέχρι τους ταξιδιωτικούς οδηγούς μας, τον κόκκινο και τον πράσινο, οδηγήσαμε και εμπνεύσαμε τους ανθρώπους σε κάθε στάδιο της διαδρομής τους στην αυτοκίνηση.

Εκείνο ήταν τότε, αυτό είναι τώρα

Σήμερα, απαιτείται από τον καθένα να δείχνει περισσότερο σεβασμό στο περιβάλλον και να εξοικονομεί ενεργεια. Πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να γίνει αυτό το επί πλέον βήμα, για να διαμορφωθεί το μέλλον της κινητικότητας με τρόπο βιώσιμο.

Το πρώτο ελαστικό παγκοσμίως, ως προς την ενεργειακή αποτελεσματικότητα

Από παλιά, δηλαδή από το 1992, εμείς παρουσιάσαμε το πρώτο στον κόσμο ελαστικό με ενεργειακή αποτελεσματικότητα, ενσωματώνοντας στο μείγμα γόμας το πυρίτιο, το οποίο μείωσε δραματικά την κατανάλωση καυσίμου.
Εάν όλα τα αυτοκίνητα στην Ευρώπη εξοπλίζονταν με ελαστικά Green MICHELIN ENERGY™ Saver, θα μπορούσαμε να εξοικονομείμε τρία δισεκατομμύρια λίτρα καυσίμων κάθε χρόνο (κάτι που αντιστοιχεί στη χωρητικότητα 100,000 πετρελαιοφόρων).
Εκτιμάμε ότι από το 1992 τα ελαστικά Michelin Green Energy Saving που κυκλοφορούσαν παγκοσμίως, επέτυχαν τις εξής οικονομίες:

12 δεσεκατομμύρια λίτρα καυσίμων και 30 εκατομμύρια τόννους CO2

Για την τελευταία ενημέρωση πηγαίνετε στο www.michelin-green-meter.com.

Καιρός για ανάληψη δράσης

Τώρα είναι η στιγμή, η ευκαιρία να εστιάσουμε στην βιώσιμη οδική κινητικότητα. Προκειμένου να προλάβουμε τις προκλήσεις που θα προκύψουν μακροπρόθεσμα αναφορικά με την καλύτερη κινητικότητα και το περιβάλλον.  Και προκειμένου να καινοτομήσουμε χωρίς συμβιβασμούς.  Στην επίτευξη αυτού, έχουμε την αρωγή μιας δυνατής ομάδας R&D (Έρευνας και Ανάπτυξης) από 4,000 ανθρώπους, με τον μεγαλύτερο προϋπολογισμό για έρευνα και ανάπτυξη στον τομέα του ελαστικού.

Από τις απαρχές ακόμη του ομίλου, το 1889, η Michelin οδήγησε και συνέχισε να οδηγεί την πρόοδο στην κινητικότητα. Σήμερα, η αποστολή μας παραμένη ξεκάθαρη: να προσφέρουμε βιώσιμη συμβολή στην πρόοδο της κινητικότητας των ανθρώπων και των αγαθών, ευνοώντας σταθερά την ελευθερία στην κίνηση, την ασφάλεια, την αποτελεσματικότητα και την απόλαυση στη μετακίνηση.
(1)Η MICHELIN είναι η μάρκα ελαστικών με την ευρύτερη αναγνωρισιμότητα μεταξύ των Ευρωπαίων καταναλωτών (έρευνα του 2008 από τον TNS Sofres που πραγματοποιήθηκε στις έξι κυριότερες Ευρωπαϊκής αγορές) με όρους:
- Ασφάλειας σε βρεγμένο δρόμο.
-Αξιοπιστίας προϊόντος.
- Συμβολής στην οδική ασφάλεια.

(2) Σε σύγκριση με τους κυριότερους ανταγωνιστές του. Ανακηρύχτηκε από τους καταναλωτές: έρευνα του 2008 από τον Sofres που πραγματοποιήθηκε στις έξι κυριότερες Ευρωπαϊκές αγορές. Επιβεβαιώθηκε από δοκιμές που διεξήγαγαν το κέντρο CERM και ο TÜV SÜD Automotive το 2008 και το Κέντρο Δοκιμών DEKRA το 2009 με τις πιο ευπώλητες γκάμες στην κάθε κατηγορία.

(3) Υπολογίστηκε με βάση τις δοκιμές για την αντίσταση στην κύλιση που διεξήγατε ο TÜV SÜD Automotive το 2008 και το 2009.

(4) Έρευνα του TNS Sofres το 2008 που πραγματοποιήθηκε στις 6 κυριότερες Ευρωπαϊκές αγορές.

(5) Τεχνικές πιστοποιήσεις που αποκτήθηκαν μέχρι το
2009 στις εξής γκάμες: MICHELIN Pilot, MICHELIN Primacy και MICHELIN Latitude.

ΒΡΕΙΤΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Για σύσταση εισάγετε τα στοιχεία αυτοκινητου ή τη διάσταση ελαστικών και προσδιορίστε τις ανάγκες σας

ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Δεν υπάρχουν ακόμη άρθρα που επισκεφτήκατε πρόσφατα

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
  • 4X4/SUV
  • VAN/ΕΛΑΦΡΑ ΦΟΡΤΗΓΑ
Loader