ΕΛΑΣΤΙΚΑΕΛΑΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΕΣΜΕΤΑΠΩΛΗΤΕΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Michelin και Citroën, «paso doble» στην Αργεντινή

Michelin και Citroën, «paso doble» στην Αργεντινή

Στην 35η διοργάνωση του Ράλι Αργεντινής επικράτησαν οι Kris Meeke και Paul Nagle, με την Citroën DS3 WRC, από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα. Πρόκειται για την πρώτη νίκη του Βορειο-ιρλανδού στην βασιλική κατηγορία ράλι παγκοσμίως. Ενώ, στη δεύτερη θέση κατατάχθηκε και πάλι η Citroen με τους Mads Ostberg και Jonas Andersson. Η Citroën επιστρέφει στις νίκες, στην Αργεντινή, σε έναν αγώνα που κερδίζει ιστορικά από το 2005, με εξαίρεση μόνο τη διοργάνωση 2014.

Το Ράλι Αργεντινής 2015, χαμογέλασε και στους Elfyn Evans και Daniel Barritt, καθώς το Αγγλο – Ουαλικό ντουέτο (με Ford Fiesta RS WRC,M-Sport WRT) ανεβαίνει για πρώτη φορά στο βάθρο μετά από αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι.

Αν και, από την πλευρά της Volkswagen Motorsport, τα πληρώματα αντιμετώπισαν τεχνικά προβλήματα, οι Sébastien Ogier και Julien Ingrassia κέρδισαν τους τρεις βαθμούς της Power Stage.

Ο αγώνας διεξήχθη σε συνθήκες πιο απαιτητικές από ότι συνήθως στο Ράλι Αργεντινής, καθώς η διαδρομή επλήγη από καταρρακτώδεις βροχές λίγες μέρες πριν τον αγώνα, ενώ οι θερμοκρασίες ήταν υψηλότερες, μια και φετινός αγώνας διεξήχθη ένα μήνα νωρίτερα από ότι στις προηγούμενες διοργανώσεις.

«Τα ελαστικά MICHELIN LTX Force ανταποκρίθηκαν πολύ καλά στις ασυνήθιστες καταπονήσεις για τον αγώνα αυτό», υπογραμμίζει ο Jacques Morelli, manager της Michelin για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. «Την Παρασκευή, οι πιλότοι κινήθηκαν σε πίστες γεμάτες χαλίκια και κοφτερές πέτρες εξαιτίας των δυνατών βροχοπτώσεων. Έτσι, η χιλιομετρική απόδοση των ελαστικών δοκιμάστηκε».

Για πρώτη φορά στην πρόσφατη ιστορία του Ράλι Αργεντινής, οι αγωνιζόμενοι χρειάστηκε να καταφύγουν σε ελαστικά με μίγματα από σκληρές γόμες. «όλες οι ομάδες WRC φόρεσαν τουλάχιστον δύο ελαστικά MICHELIN LTX Force H4 την Παρασκευή», επιβεβαιώνει ο Jacques Morelli.

Το Σάββατο, ο αγώνας εξελίχθηκε πάνω σε διαφορετικές επιφάνειες: μια πολύ τραχιά στην Capilla del Monte / San Marcos (SS7/9, 23.1km), και μία με αμμώδες χώμα στη «μεγάλη ειδική» San Marcos / Characato (42,5 χιλιόμετρα).

Ο αγώνας, τελικώς, ολοκληρώθηκε την Κυριακή το πρωί, με μαλακά ελαστικά Michelin, στο El Condor, με τις διαδρομές ES 11 El Condor / Copina και ES12 El Condor (Power Stage).

Επόμενη FIA WRC 2015: το Ράλι Vodafone της Πορτογαλίας / 21 - 24 Μαΐου.

Τα ελαστικά MICHELIN LTX Force S4 και H4

Διάσταση : 205/65R15 (17/65-15)

Φάρδος : 205 mm

Ύψος πλευρού : 133 mm

Διάμετρος : 15 ίντσες

Τύπος σκαλίσματος : ασύμμετρο κατευθυντήριο (αριστερό ελαστικό και δεξί ελαστικό)

Βάρος : 16,4 Kg

Συνθήκες χρήσης : επιφάνειες χωρίς ασφαλτόστρωση

Στοιχεία επαφής

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

  • ΣΧΕΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
  • ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ