Ελλάδα

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΕΝΑΡΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ “MICHELIN CROSSCLIMATE” ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

ΕΝΑΡΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ “MICHELIN CROSSCLIMATE” ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

1 Μαρτίου 2016 – η Michelin, μια από τις πιο αγαπημένες μάρκες στην Ευρώπη1, λανσάρει σήμερα τη νέα της τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια για την προώθηση του καινοτόμου ελαστικού MICHELIN CrossClimate..

Η Michelin, κατάφερε με επιτυχία να συνδυάσει τεχνολογίες για καλοκαίρι και χειμώνασε ένα ελαστικό παρέχοντας ασφάλεια σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Νέο,διαφορετικό, πέρα από τα συνηθισμένα, το MICHELIN CrossClimate είναι το θερινόελαστικό που σχεδιάστηκε με γνώμωνα τις εναλλαγές του καιρού.

Για να περιγράψει τις επιδόσεις του νέου της ελαστικού η Michelin δημιούργησε μια ψηφιακή ιστορίαπου είναι διασκεδαστική και τραβάει την προσοχή καθώς θυμίζει περισσότερο κινηματογράφο παράδιαφήμιση.

Μια οικογένεια με το αυτοκίνητό της έρχεται αντιμέτωπη με τους τρεις Τιτάνες του Καιρού, που αντιπροσωπεύουν τη Ζέστη, τη Βροχή και το Χιόνι. Τους τρεις απειλητικούς «κακούς» αντιμετωπίζει ο Άνθρωπος της Michelin και η οικογένεια σώζεται γιατί με το ελαστικό MICHELIN CrossClimate οι οδηγοί είναι εξοπλισμένοι απέναντι σε «απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες».

Το πρωτότυπο διαφημιστικό δημιούργησε η TBWA συνεχίζοντας την σειρά των κινούμενωναπεικονίσεων που δείχνουν τον διάσημο πρεσβευτή της Μάρκας, τον Bibendum – Άνθρωπο τηςMichelin- σε ένα κόσμο κινουμένων σχεδίων.

Η καμπάνια που έχει ως στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της μάρκας και την αναγνωρισιμότητα του καινοτόμου ελαστικού αρχίζει σήμερα σε τηλεοπτικούς σταθμούς και επιλεγμένα ψηφιακά μέσα.

Στοιχεία επαφής

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

  • ΣΧΕΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
  • ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ