Ελλάδα

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

H Michelin κατέκτησε την 300η νίκη της στο FIA WRC

H Michelin κατέκτησε την 300η νίκη της στο FIA WRC


Στο ράλι Ισπανίας 2016 η Michelin γιόρτασε την 300η νίκη της από την δημιουργία του FIA World Rally Championship, καθώς οι Sébastien Ogier και Julien Ingrassia οδήγησαν το Volkswagen Polo R WRC στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου και κέρδισαν τον τέταρτο συνεχόμενο παγκόσμιο τίτλο.

Στο RallyRACC Catalunya τα MICHELIN LTX Force και MICHELIN Pilot Sport ανταποκρίθηκαν σε όλες τις συνθήκες!

Στον 11ος γύρο του WRC οι συνθήκες καιρού ήταν μικτές και τα εδάφη ποικίλα. Γι’ αυτό και η Michelin φρόντισε οι συνεργάτες της να μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 5 τύπους ελαστικών: τη μαλακή και σκληρή γόμα του MICHELIN LTX Force (S4 και H4) για χαλίκι, την μαλακή και σκληρή γόμα του MICHELIN Pilot Sport (H5 και S5) και το MICHELIN Pilot Sport FW2, ένα ειδικά σχεδιασμένο ελαστικό για πολύ δυνατή βροχή και άσφαλτο–που όμως δεν χρησιμοποιήθηκε στην Ισπανία.

«Καταρχάς, τα συγχαρητήριά μου στους Sébastien Ogier και Julien Ingrassia», ανέφερε ο Jacques Morelli, manager του προγράμματος Michelin WRC, «Έκαναν φανταστική δουλειά όλο το χρόνο και σήμερα ήταν η μέρα να ανταμειφθούν. [...] Ο συνδυασμός των μικτών διαδρομών του φετινού Rally de Espana και οι κακές καιρικές συνθήκες στην αρχή, μας επέτρεψαν να δείξουμε την υπεροχή της γκάμας μας σε ένα ευρύ φάσμα συνθηκών.»

Η ιστορία της MICHELIN στο WRC

Από το ξεκίνημα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι (FIA WRC) το 1973, τα ελαστικά MICHELIN έχουν κατακτήσει 49 παγκόσμιους τίτλους και έχουν σημειώσει 300 νίκες παγκόσμιας κλάσης, σε ανοιχτό ανταγωνισμό μεταξύ των κατασκευαστών ελαστικών.

Αν και τα ελαστικά Michelin άρχισαν να κερδίζουν μεγάλα ράλι πολύ νωρίτερα, η περιπέτεια της εταιρίας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι ξεκίνησε επίσημα με το Alpine-Renault για το Rallye Monte-Carlo το 1973. Τη χρονιά αυτή οι δυνατότητες των γαλλικών «Βerlinettes» και οι επιδόσεις των νέων radial slick της Michelin βοήθησαν τους Darniche, Nicolas, Thérier και Andruet της Alpine-Renault (οι ονομαζόμενοι “τέσσερις σωματοφύλακες”) να κυριαρχήσουν.

Το 1981, η Michelin ένωσε τις δυνάμεις της με την Talbot-Lotus σε μια προσπάθεια να κερδίσουν τα Ford Escorts, Audi Quattros και Fiat 131s κατακτώντας τελικά τον τίτλο του κατασκευαστή.

Την επόμενη σεζόν, η Michelin δέχθηκε μια νέα πρόκληση εξοπλίζοντας και τα καινούρια τετρακίνητα οχήματα, κατακτώντας 5 νίκες με 3 διαφορετικά μοντέλα (Opel Ascona, Renault 5 Turbo και Audi Quattro). Μεταξύ 1984 και 1986, η Michelin εξασφάλισε 3 τίτλους Κατασκευαστή και 3 τίτλους Οδηγών.

Το 1993, η ΤΟΥΟΤΑ επέλεξε γόμα Michelin και την τελευταία καινοτομία της μάρκας -το ATS run-flat mousse- που βοήθησε τους Γιαπωνέζους να κατακτήσουν τον πρώτο παγκόσμιο τίτλο τους. Στο τέλος της δεκαετίας του ’90, η δέσμευση της Michelin ανταμείφθηκε με 4 διαδοχικούς τίτλους Οδηγών με τον Tommi Mäkinen.

Η αλλαγή του αιώνα σημαδεύτηκε από τη νέα γενιά αυτοκινήτων ράλι (όπως Peugeot 206 WRC, Ford Focus WRC και Citroën Xsara WRC). Παρά τον ισχυρό ανταγωνισμό, τα ελαστικά Michelin ήταν η κυρίαρχη δύναμη και τελικά, κέρδισαν μαζί με την Citroën, 3 παγκόσμιους τίτλους κι άλλους 2 (2011 και 2012), κατά την επιστροφή της Michelin μετά από πεντάχρονη απουσία.

Μετά την επιστροφή της, η Michelin δεν έχει χάσει κανένα πρωτάθλημα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Στοιχεία επαφής

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

  • ΣΧΕΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
  • ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ