ΕΛΑΣΤΙΚΑΕΛΑΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΕΣΜΕΤΑΠΩΛΗΤΕΣ

Έλεγχος των ελαστικών πίστας και των ελαστικών δρόμου

Έλεγχος των ελαστικών πίστας και των ελαστικών δρόμου

  • Τι θα πρέπει να ελέγξω στα ελαστικά μου πριν οδηγήσω στον δρόμο μετά από μία ημέρα στην πίστα;
    Σας συνιστούμε να ελέγξετε εάν η πίεση στα κρύα ελαστικά έχει επιστρέψει στη σωστή τιμή και ότι κανένα μέρος της δομής του σκελετού του ελαστικού δεν είναι εμφανές (λόγω φθοράς, ζημιάς, χτυπήματος, κλπ.). Τα ελαστικά θα πρέπει, επίσης, να έχουν το νόμιμο ελάχιστο επίπεδο βάθους πέλματος.
  • Ποιες είναι οι ενδείξεις ανομοιόμορφης φθοράς του ελαστικού στην πίστα; Τι σημαίνουν σε σχέση με την ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου μου ή με το στυλ οδήγησής μου;
    Οι πιέσεις που συνδέονται με την οδήγηση στην πίστα έχουν ως συνέπεια ταχύτερη και διαφορετικού τύπου φθορά των ελαστικών σε σύγκριση με την οδήγηση στον δρόμο. Οι επαναλαμβανόμενες πιέσεις στις στροφές έχουν ως αποτέλεσμα η φθορά να είναι συχνά εμφανέστερη στην εξωτερική πλευρά του πέλματος και στον εξωτερικό ώμο. Αυτός ο τύπος φθοράς μπορεί επίσης να είναι ένδειξη πολύ μικρής αρνητικής κλίσης των τροχών (camber) ή και πολύ μεγάλης υπερστροφής. Επίσης, να κοιτάζετε για φθορές στους εσωτερικούς ώμους, σε οχήματα με υψηλά επίπεδα αρνητικής κλίσης (camber).
  • Γιατί πάντοτε υπάρχουν ενδείξεις φθοράς στις αυλακώσεις της εσωτερικής πλευράς των ελαστικών αντί σε εκείνες της εξωτερικής πλευράς;
    Οι δείκτες φθοράς τοποθετούνται στην εσωτερική πλευρά καθώς εκ του νόμου (το αντίστοιχο του κώδικα οδικής κυκλοφορίας) ορίζεται έτσι. "Τα ελαστικά που είναι τοποθετημένα σε ιδιωτικά οχήματα πρέπει να φέρουν δείκτη φθοράς πέλματος, για να καταδεικνύεται ότι οι κύριες αυλακώσεις έχουν βάθος 1.6 mm τουλάχιστον. Αυτός ο δείκτης πρέπει να είναι τοποθετημένος από το καλούπι παραγωγής, στο εσωτερικό των κυριότερων αυλακώσεων. Το πέλμα πρέπει να καλύπτει ολόκληρη την επιφάνεια επαφής. Δεν πρέπει να φαίνεται ένδειξη φθοράς είτε στην επιφάνεια είτε στο βάθος του σκαλίσματος του πέλματος. Επιπροσθέτως, δεν πρέπει να υπάρχουν σκισίματα στα πλευρά.
    06/2013 - Σπορ ελαστικά - club911.net
  • Εάν το πέλμα του ελαστικού μου είναι ακόμη 2mm πάνω από τον δείκτη φθοράς στην εσωτερική πλευρά, αλλά κάτω από αυτόν στην εξωτερική πλευρά, μπορεί να εξακολουθήσει να χρησιμοποιείται νόμιμα;
    Το πρόβλημα εδώ δεν είναι τι ορίζει η νομοθεσία αλλά, μάλλον, τι συνιστά καλή πρακτική για την οδική ασφάλεια. Ως εκ τούτου, σας συνιστούμε να αλλάξετε τα ελαστικά σας εάν σημειώνετε έντονη φθορά στον ώμο. Εάν η φθορά είναι κατά οποιοδήποτε τρόπο ανομοιόμορφη (είτε στην εσωτερική είτε στην εξωτερική πλευρά του πέλματος), σας συνιστούμε να ελέγξετε την ευθυγράμμιση των τροχών σας.
    06/2013 - Σπορ ελαστικά - club911.net

Έχετε πάθος για τις υψηλές επιδόσεις;

Γκάμα ελαστικών υψηλών επιδόσεων

Γκάμα ελαστικών υψηλών επιδόσεων

Δείτε τα ελαστικά Υψηλών Επιδόσεων της Michelin Βρείτε τα δικά σας
Ανακαλύψτε το MICHELIN Pilot Sport <sup>4</sup> S

Ανακαλύψτε το MICHELIN Pilot Sport 4 S

Γνωρίζετε καμία από τις τελευταίες καινοτομίες της Michelin; Δείτε αυτό το ελαστικό
MICHELIN Passion

MICHELIN Passion

Το κανάλι μας στο YouTube που είναι αποκλειστικά αφιερωμένο στο Μηχανοκίνητο Αθλητισμό και τις υψηλές επιδόσεις Δείτε τώρα